BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отговори
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- julian.angelov
- Потребител
- Мнения: 14
- Регистриран на: 9.10.2023
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Друго да попитам. Понеже сервизният интервал е 30 хил.км, но ще сменям маслото на 10-12 хил. въпроса ми е може ли да ида в който и да е сервиз и да се смени. Или трябва да се иде в Мкар или друг оторизиран сервиз на БМВ и след смяна да се закачи на компютър.
- ekalchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 780
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Всеки може да ти смени маслото. Не всеки може да ти вкара смяната в историята на колата. Питай сервиза дали може, не е задължително да е официален за да го направят.
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Някой знае ли защо има такава голяма разлика между двете скали за горивото - дигиталната и аналоговата?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- denislav10
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 4.11.2023
- Пол: Мъж
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Здравейте може ли мнение кой е по-добрия избор F10 530d 245коня или F10 528i 258 коня.
На месец карам около 700-1000км смесено.
Ако може да изброите плюсовете и минусите.
На месец карам около 700-1000км смесено.
Ако може да изброите плюсовете и минусите.
- ekalchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 780
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
MMG написа:Някой знае ли защо има такава голяма разлика между двете скали за горивото - дигиталната и аналоговата?
Това което е наричаш дигитална скала не е колко гориво имаш в резервоара, а колко км може да минеш и се изчислява на базата средния разход последните километри, които си минавал. И тъй като се изчислява динамично се получават такива неща несъответствия, но това е нормално.
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
А, ок, не се бях замисля, че може да е това. Благодаря ти.ekalchev написа:MMG написа:Някой знае ли защо има такава голяма разлика между двете скали за горивото - дигиталната и аналоговата?
Това което е наричаш дигитална скала не е колко гориво имаш в резервоара, а колко км може да минеш и се изчислява на базата средния разход последните километри, които си минавал. И тъй като се изчислява динамично се получават такива неща несъответствия, но това е нормално.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- BorislavB
- ентусиаст
- Мнения: 843
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Момци в процес на търсене на Спортен/М-ков волан съм и едно питане имам. Моя е обикновения, но с всички екстри като подгрев,вибрация,бутоните за дистроник и перата за смяна на скорости. Въпроса е ако намеря евентуално спортния нали пак с всички екстри работата plug&play ли е или ще трябва и кодиране?
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
- julian.angelov
- Потребител
- Мнения: 14
- Регистриран на: 9.10.2023
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Здравейте отново. Забелязах , сега когато времето се застуди, паля колата парното е на ауто на 22 градуса и почти веднага започва да духа топло, а стрелката за температурата е в забила в синьото отделение. Тази сутрин показваше външна температура 5,5 градуса. Незнам как става парното веднага да духа топло. За няма и 1 км. вътре става баня, а стрелката все още е в синя зона. До сега не съм имал кола и то дизелова с такова парно. Възможно ли е да има печка или по друг начин действа. Просто ми е интерестно да чуя и други мнения. Колата е F10 520d 2016 г.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12780
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
BorislavB написа:Момци в процес на търсене на Спортен/М-ков волан съм и едно питане имам. Моя е обикновения, но с всички екстри като подгрев,вибрация,бутоните за дистроник и перата за смяна на скорости. Въпроса е ако намеря евентуално спортния нали пак с всички екстри работата plug&play ли е или ще трябва и кодиране?
Само сменяш, няма какво да му кодираш в този случай.
- maikooo
- младши ентусиаст
- Мнения: 679
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Кара: Е24 М6, Е31 850i
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Здравейте, някой сблъсквал ли е с тази грешка?
Записа я еднократно, загуби мощност и след рестартиране нямаше проблем, от тогава са минати още 300 км пак без проблем, мотора е N55.
Записа я еднократно, загуби мощност и след рестартиране нямаше проблем, от тогава са минати още 300 км пак без проблем, мотора е N55.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Teogop
- младши ентусиаст
- Мнения: 444
- Регистриран на: 17.12.2007
- Местоположение: София
- Кара: бързо
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
julian.angelov написа:Здравейте отново. Забелязах , сега когато времето се застуди, паля колата парното е на ауто на 22 градуса и почти веднага започва да духа топло, а стрелката за температурата е в забила в синьото отделение. Тази сутрин показваше външна температура 5,5 градуса. Незнам как става парното веднага да духа топло. За няма и 1 км. вътре става баня, а стрелката все още е в синя зона. До сега не съм имал кола и то дизелова с такова парно. Възможно ли е да има печка или по друг начин действа. Просто ми е интерестно да чуя и други мнения. Колата е F10 520d 2016 г.
Има ел. нагревател в парното.
- Tsureto
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e87 1.8d / e60 530d LCI
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Здравейте пичове. Харесал съм една американка F10 535i n55 2012 година xdrive. Колата по carfax е на 210000 километра. От 3 месеца е в България, като почти не е карана.
Момчето каза, че си е за обслужване, масла филтри. Веригата също не знаем сменяна ли е, та ще трябва и нея.
Питането ми е като цяло, ок ли е да се вземе такъв автомобил от Америка и конкретно този двигател?
Ок ли е двигателя от към здравина, разход и какви са му болежките?
Какви са цените за обслужване масла филтри, верига и ако трябва още нещо?
Имам е60 530xd със софтуер. Каих се на F-ката и разликата ми се стори фрапантна. Давам кик на ф-ката и е тромав файтон пред 60ката ми. Та нормално ли е да е така или може би, нютоните на дизела си казват своето?
Общо взето дайте ми плюсове и минуси, за тези конкретни специфики.
Благодаря предварително.
Момчето каза, че си е за обслужване, масла филтри. Веригата също не знаем сменяна ли е, та ще трябва и нея.
Питането ми е като цяло, ок ли е да се вземе такъв автомобил от Америка и конкретно този двигател?
Ок ли е двигателя от към здравина, разход и какви са му болежките?
Какви са цените за обслужване масла филтри, верига и ако трябва още нещо?
Имам е60 530xd със софтуер. Каих се на F-ката и разликата ми се стори фрапантна. Давам кик на ф-ката и е тромав файтон пред 60ката ми. Та нормално ли е да е така или може би, нютоните на дизела си казват своето?
Общо взето дайте ми плюсове и минуси, за тези конкретни специфики.
Благодаря предварително.
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12780
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Тегав е за обслужване тоя N55 и не е никак евтино.
Има сходни проблеми с дизелите, да не кажа повече че и по скъпи.
Общо взето ако не караш много бива, ама иначе ще ти се види все едно поддържаш 3 е60ки.
Има сходни проблеми с дизелите, да не кажа повече че и по скъпи.
Общо взето ако не караш много бива, ама иначе ще ти се види все едно поддържаш 3 е60ки.
- Tsureto
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e87 1.8d / e60 530d LCI
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Каква е разликата ако бутна лоста наляво на Спорт и ако пусна Спорт от бутона (говоря за бутона, където сменяме екопро, комфорт и спорт)?
И ако съм на спорт и бутна и лоста наляво пак на спорт има ли разлика.
ЕКо про - ясно.
Комфорт - ясно.
Но в случая колата може да мине на спорт режим и от бутона до лоста и от самият лост? Та каква е схемата там?
И ако съм на спорт и бутна и лоста наляво пак на спорт има ли разлика.
ЕКо про - ясно.
Комфорт - ясно.
Но в случая колата може да мине на спорт режим и от бутона до лоста и от самият лост? Та каква е схемата там?
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12780
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Tsureto написа:Каква е разликата ако бутна лоста наляво на Спорт и ако пусна Спорт от бутона (говоря за бутона, където сменяме екопро, комфорт и спорт)?
И ако съм на спорт и бутна и лоста наляво пак на спорт има ли разлика.
ЕКо про - ясно.
Комфорт - ясно.
Но в случая колата може да мине на спорт режим и от бутона до лоста и от самият лост? Та каква е схемата там?
Бутайки скоростния лост на ляво кутията минава в спортен режим, с другите бутони променяш режима на чувствителността на педала на газта, окачването ако е ЕДЦ и твърдостта на волана.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани