Внимание ВАЖНО !!! За колегите с 320-ки м50
Модератор: bum_bum
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: ре
slavianko написа:Едва ли някой дори се е пробвал да го направиVmax написа:Някой събрали вече такова "нещо" под капака си дали с вал от тдс,дали с от б25.Нищо не се споменава,аз мойта не я направих,защото се наложи да се разделя с нея,но сега ми се върти нещо в главата за аматьорския шампионат (италянско преследване или тайм атак)Та ако някой е осъществил конверсията нека сподели
Славяне,има бре
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: ре
S-stail написа:slavianko написа:Едва ли някой дори се е пробвал да го направиVmax написа:Някой събрали вече такова "нещо" под капака си дали с вал от тдс,дали с от б25.Нищо не се споменава,аз мойта не я направих,защото се наложи да се разделя с нея,но сега ми се върти нещо в главата за аматьорския шампионат (италянско преследване или тайм атак)Та ако някой е осъществил конверсията нека сподели
Славяне,има бре
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- mladi
- младши ентусиаст
- Мнения: 254
- Регистриран на: 3.08.2008
- Местоположение: Навсякъде
- Пол: Мъж
- Кара: ИНТЕРЕСНО!
- Мечтае да кара: в гр.Толбухин :)
- Детайли за колата: В клуба на 20+
Re: ре
Много хубава и полезна тема но в първите няколко страници!Най вече където лудиа-гсм дава напътствия,идеи и примери!Не че и другите колеги не даваха но както и да е важното е,че темата си е перфектна! Лично за мен си е по-голямя тръпка да си направиш старото,удушено моторче да бълва мощ,отколкото най-лесното:смяна на нов,по-мощен мотор!Та в тоя ред на мисли искам да попитам :възможно ли е да се вдигне мощността (конски сили и НМ) на така наречените ''алуминиеви мотори''м52б25-170к.с?Ще има ли като за начало разлика във вървежа след слагането на по-лек маховик от м20 и смукателни колектори от м50б25 и спортен филтър(панелен)?За испускателните колектор и генерацията до крайното гърне не съм си мислил освен,че задължително катализатора се маха. Все още,събирам ифнормация кое е по-по-най,ако може и по този въпрос някакъв компетентен отговор!
ISTINSKI PRIATEL E NE TOZI,KOITO TI BARSHE SALZITE,A TOZI KOITO NE TE KARA DA PLACHESH!
В КАКЪВ СВЯТ ЖИВЕЕМ,ЩОМ ДА ВЪРНЕШ НЕЩО,КОЕТО НЕ ТИ ПРЕНАДЛЕЖИ Е ГОЛЯМ ПОДВИГ?
В КАКЪВ СВЯТ ЖИВЕЕМ,ЩОМ ДА ВЪРНЕШ НЕЩО,КОЕТО НЕ ТИ ПРЕНАДЛЕЖИ Е ГОЛЯМ ПОДВИГ?
Re: ре
mladi написа:Много хубава и полезна тема но в първите няколко страници!Най вече където лудиа-гсм дава напътствия,идеи и примери!Не че и другите колеги не даваха но както и да е важното е,че темата си е перфектна! Лично за мен си е по-голямя тръпка да си направиш старото,удушено моторче да бълва мощ,отколкото най-лесното:смяна на нов,по-мощен мотор!Та в тоя ред на мисли искам да попитам :възможно ли е да се вдигне мощността (конски сили и НМ) на така наречените ''алуминиеви мотори''м52б25-170к.с?Ще има ли като за начало разлика във вървежа след слагането на по-лек маховик от м20 и смукателни колектори от м50б25 и спортен филтър(панелен)?За испускателните колектор и генерацията до крайното гърне не съм си мислил освен,че задължително катализатора се маха. Все още,събирам ифнормация кое е по-по-най,ако може и по този въпрос някакъв компетентен отговор!
Колега сега ще ти споделя нещо,пък ти си вади инфо което ще ти е от полза... Купувам си аз БМВ Е36 купе М50Б20... и се почва сагата,чип при Лъчо,панелен КиН филтър(някой ако му трябва се продава ),махане на катализатор,замяната с резонансно гърне,нови гуми тях не ги слагам към вървенето,ама все пак за по-натам ще влязат и те в разказа .масла,свещи,филтър-горивен.Дюзите на ултра звук,оня от сервиза вика -
-имаш масло в сместа
-кво е
- гумички
-ще ги сменяваме ли
- е как,ок .... колата почна после да харчи,масло,ама това е друга тема на разговор ....та звъня аз на един приятел с който не се виждаме често,защото живее в друг град и т.н. викам купих си Е36,той вика и аз Е36 купе същия мотор самоче без ванос .Аиде да се видиме,аиде.Та видяхме се ние,аиде да ги пусне,ок.Старт 1-ва искачам една кола на пред(другото на сликове,ама друг път ,на конци ) викам си еееее имаше ефект целата тая работа и похарчените да не казвам колко,не че са много де,ама все пак похарчени.2-ра нащо момче го чувам как идва стремглаво зад мен .Викам си я кво стана бре и си ме отмина кат спрел :D:D.На Е79 ми връчи бинокъл 12х ,малко след това да не кажа че ми беше необходим и телескоп.Та отиваме ние в тях,закачаме колите на лаптопа,пуска бмв кар софт-а и почва да ги чете(работи в Юнитрейд и си разбира от работа.......не е чистач ) мойта си каза всичко М50Б20 и т.н. закачаме неговата и о чудо компа вика още в началото -дайте М50Б20-та,махайте я тая M50B25-ца .Викам я кво стана,стария собственик в последствие му е казал за някой модове,като ECU от Е34 525 и още.Колко е възможно незнам,само казвам каквото знам...Качвам се аз да карам колата викам я много ти е твърд педала (после като сменява съединител се оказа,че бил с олекотен маховик,самоче незнам какъв дали от м20 или алуминиев от Ибей.И така колата си беше сток от към карантия на мотора смисъл беше си 20-ка(защото някой ще каже ми той мотора е бил 2.5 или е бил строкнат до 2.5 не беше си 2.0 80мм бутало и 66мм ход),защото в последствие сваля главата заради течаща гарнитура.И така нито филтър,нито некаква отпушена генерация,само един комп и един маховик,за дюзите не съм сигурен,а и не знам дали има разлика от 25-та и от 20-та.човека не беше дал и лев за колата(поне той де ),а аз мойта я "накичих" с "играчки",(ама явно не които трябва),с който от колите с който се бях гонил от моя клас Е30 М20Б20,Е36 М42Б18-много вървяща за ис,според хората и т.н. Е30 пак ис,взима ми старта беше с 4.10 диф и от там го настигах,други 20-ки Е36 или ги бия или сме на равно,имаше една на враждебна ме би само около кола.Не че съм се пускал много,ама онази 20-ка на моя приятел,минаваше покрай мен,даваше ми бинокъла и исчезваше,няма от място,няма летящ до към 210.Та си направи сметка.Иначе мисля че Този М52 в компакта е осъкатен само от към електроника или по-точно нарочно оставен така...Дано съм бил полезен на някой и се извинявам на модовете за офф-а
аз имам няколко въпроса зо м50б20
тъкмо си купих такъв със bosh електроника
1върос за лек маховик от м 20 - 6.5 кила - имали голяма разлика спрямо оригиналния м50 - заслужава ли си замяната
2въпрос - за чип от Лъчо вършат ли работа наизтина или не си струва
3въпрс някой портвал ли е главата но м50 - и горе долу ефекта какъв е - и как се постъпва с пластмасовите колектори - и те ли се разстргват ?
4.коя скоростна кутия е най подходяща за този двигател - оригиналната отм20 или м40
5.някой слагал ли е иридиеви свещи и плазмено запалване - има ли ефект
тъкмо си купих такъв със bosh електроника
1върос за лек маховик от м 20 - 6.5 кила - имали голяма разлика спрямо оригиналния м50 - заслужава ли си замяната
2въпрос - за чип от Лъчо вършат ли работа наизтина или не си струва
3въпрс някой портвал ли е главата но м50 - и горе долу ефекта какъв е - и как се постъпва с пластмасовите колектори - и те ли се разстргват ?
4.коя скоростна кутия е най подходяща за този двигател - оригиналната отм20 или м40
5.някой слагал ли е иридиеви свещи и плазмено запалване - има ли ефект
- mladi
- младши ентусиаст
- Мнения: 254
- Регистриран на: 3.08.2008
- Местоположение: Навсякъде
- Пол: Мъж
- Кара: ИНТЕРЕСНО!
- Мечтае да кара: в гр.Толбухин :)
- Детайли за колата: В клуба на 20+
Благодаря за отговорите относно м52!Отново се оплитат нещата както винаги на някой дадена процедура имала ефект върху вървежа на автомобила му на друг изобщо... все,още сме на вълна''строга индивидуалност'' като за пример:имах е36-316,седан м40б16,един ден реших да му махна катализатора и да му сложа спортно гърне(ако може да се каже спортно на тия от 80лв-китаиските ) и такааа отивам аз при когото трябва-махаме катализатора и средното гърне и слагаме един заглушител от голф-2-ка уж да обере малко резонансите и накрая махаме старото крайно гърне и монтираме новото(спортно)Еми и до ден днешен,ще го казвам:Имаше ефект!Но не само,че се промени звукът(естествено)а и вървежа и разхода малко ми падна!!!Имам приятели които след такава операция казват,че никакъв ефект няма освен по-дрезгав звук!Та мисълта ми е всеки за себеси,защото два еднакви мотора карани 10години на едни и същи км. да са няма да бъдат в еднакво техническо състояние!Аз имах в предвид както се казва ''по книга''какъв е варианта за малко повече пауър на м52б25нещо общо казано както колегата по-горе ми е написал 1-2-3-4,а от там на сетне си зависи от качествени части,добра зглобка и добър двигател за целта,така мисля аз но както и да е!Аз така и така съм решил да правя някои неща,ще пробвам,ще разбера и естествено,ще напиша какво е станало!Ще следя темата и подобните на нея,че може да изкочи нещо различно и ново!Още веднъж благодаря на отзовалите се с мнение към въпросчето ми
ISTINSKI PRIATEL E NE TOZI,KOITO TI BARSHE SALZITE,A TOZI KOITO NE TE KARA DA PLACHESH!
В КАКЪВ СВЯТ ЖИВЕЕМ,ЩОМ ДА ВЪРНЕШ НЕЩО,КОЕТО НЕ ТИ ПРЕНАДЛЕЖИ Е ГОЛЯМ ПОДВИГ?
В КАКЪВ СВЯТ ЖИВЕЕМ,ЩОМ ДА ВЪРНЕШ НЕЩО,КОЕТО НЕ ТИ ПРЕНАДЛЕЖИ Е ГОЛЯМ ПОДВИГ?
- mladi
- младши ентусиаст
- Мнения: 254
- Регистриран на: 3.08.2008
- Местоположение: Навсякъде
- Пол: Мъж
- Кара: ИНТЕРЕСНО!
- Мечтае да кара: в гр.Толбухин :)
- Детайли за колата: В клуба на 20+
Наистина така е най-големите във сферата не пишат,предполагам защо но не е тук мястото да се обсъжда това а и ги разбирам донякъде!netsurfer_bg написа:ехх, как умря хубавата темичка ... нито Том ... нито Лудия ... много жалко
ISTINSKI PRIATEL E NE TOZI,KOITO TI BARSHE SALZITE,A TOZI KOITO NE TE KARA DA PLACHESH!
В КАКЪВ СВЯТ ЖИВЕЕМ,ЩОМ ДА ВЪРНЕШ НЕЩО,КОЕТО НЕ ТИ ПРЕНАДЛЕЖИ Е ГОЛЯМ ПОДВИГ?
В КАКЪВ СВЯТ ЖИВЕЕМ,ЩОМ ДА ВЪРНЕШ НЕЩО,КОЕТО НЕ ТИ ПРЕНАДЛЕЖИ Е ГОЛЯМ ПОДВИГ?
mladi написа:Наистина така е най-големите във сферата не пишат,предполагам защо но не е тук мястото да се обсъжда това а и ги разбирам донякъде!netsurfer_bg написа:ехх, как умря хубавата темичка ... нито Том ... нито Лудия ... много жалко
мдамм ....
е39 528iT 00" M52TUB28 DP2 with DSP and NAVI.
e36 coupe M50B2x> Light Flywheel; Supersprint Headers; Mapped ECU, Short shifter, and more....
e36 coupe M50B2x> Light Flywheel; Supersprint Headers; Mapped ECU, Short shifter, and more....
а всеки ден гледам дали има нещо новоinfected написа:mladi написа:Наистина така е най-големите във сферата не пишат,предполагам защо но не е тук мястото да се обсъжда това а и ги разбирам донякъде!netsurfer_bg написа:ехх, как умря хубавата темичка ... нито Том ... нито Лудия ... много жалко
мдамм ....
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани