таралеж или крайното стъпало на вентилатора
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- spower
- ентусиаст
- Мнения: 1499
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
таралеж или крайното стъпало на вентилатора
колеги някой рециклирал ли си е таралежа и колко може да кара след това ?
Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: https://bit.ly/3fQigcM
- vavilon
- старши ентусиаст
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: таралеж или крайното стъпало на вентилатора
spower написа:колеги някой рециклирал ли си е таралежа и колко може да кара след това ?
Добре де какъв му е проблема на твоя?
Моя започна да засилва и намаля по собственно желание без да съм го карал . Рядко го прави ама си прави впечетление това поне за мен.
Тея дни мисла да го разглобя и да вида това крайно стъпало + снимки.
Ако има няйкой колега този проблем да сподели как се е измъкнал от ситуацията. Да не барам на сляпо .
- spower
- ентусиаст
- Мнения: 1499
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
хич и не го пипай карай доакто спре моя умря вече и снощи го свалих ама е на мн гадно място сваля се жабката и отляво зад въздуховода и зад мотор4е за отваряне на някоя от клапите е има снимки из форума отзаде където е жака му е залят с няква смола и не се разглабя умира иначе не отведнъж постепенно ту спира ту почва да работи и така един топъл ден когато имаш нужда от клима си се потиш в колата лошото е че на извънградско на отворен джам неможе да се кара вуздуха шуми много ...
Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: https://bit.ly/3fQigcM
- vavilon
- старши ентусиаст
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Много неприятно. Ти ми говориш за крайното стъпало или таралежа? Че може да бъркам терминологията за мое огромно съжеление. Таралежа е под филтъра на купето а крайното стъпало там където казваш, че се рзглобява от ляво на жабката. Поправи ме ако бъркам...
- spower
- ентусиаст
- Мнения: 1499
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
едно и също е
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=40 под номер 3 е на схемата иначе като го дам на маса както е на жака закачен и вентилатора се включва на макс дори да не е на контакт колата
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=40 под номер 3 е на схемата иначе като го дам на маса както е на жака закачен и вентилатора се включва на макс дори да не е на контакт колата
Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: https://bit.ly/3fQigcM
- kiko™
- ентусиаст
- Мнения: 822
- Регистриран на: 21.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: разни баварски екземпляри
- Мечтае да кара: ///M
И моя таралеж започна да дава симптоми че ще ме напуска, за това се разрових из форума и открих че едни колега си е оправил таралежа като е понатиснал там където е залят със смола, имало хлабава спойка и така го оправил. Така и така твоя вече те е напуснал, пробвай тоя вариант и кажи дали става та да знам дали си заслужава да разглабям колата.
П.П. Бях попадал и на обява в продава в която един колега продаваше рециклиран таралеж, ако той прочете темата и има желанието да помогне със съвет как се рециклират ще е добре.
П.П. Бях попадал и на обява в продава в която един колега продаваше рециклиран таралеж, ако той прочете темата и има желанието да помогне със съвет как се рециклират ще е добре.
- vavilon
- старши ентусиаст
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
kiko™ написа:И моя таралеж започна да дава симптоми че ще ме напуска, за това се разрових из форума и открих че едни колега си е оправил таралежа като е понатиснал там където е залят със смола, имало хлабава спойка и така го оправил. Така и така твоя вече те е напуснал, пробвай тоя вариант и кажи дали става та да знам дали си заслужава да разглабям колата.
П.П. Бях попадал и на обява в продава в която един колега продаваше рециклиран таралеж, ако той прочете темата и има желанието да помогне със съвет как се рециклират ще е добре.
Явно ще чакаме раазвитие...или тотал ремонт няма какво да губя
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
колеги оня ден си смених таралежа . няколко пъти ми изтощаваше акумолатора , и сега вече е ок поддържа оборотите които си му задал, няма включване когато си иска ,работеше няколко часа като си спрял двигателя . абе няма проблеми.сложих ZAG + труд =120 лева 10 мин работа , бях свалил жабката да улесня маистора , ама си е терсене работа , пък и иска чалъм
- bebekrisss
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 136
- Регистриран на: 2.11.2008
Аз си рециклирах таралежа - миналата седмица при един колега от форума за 50 лева.
Ама колко ще изкара... незнам!
Ама колко ще изкара... незнам!
Разбира се, че щастието не е в парите. Но по-добре да плачеш в BMW, отколкото в Golf...
- vavilon
- старши ентусиаст
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
bebekrisss написа:Аз си рециклирах таралежа - миналата седмица при един колега от форума за 50 лева.
Ама колко ще изкара... незнам!
Колежке, какво значи рециклиран? Обслужен е таралежа механично или е обсужена електрониката му' ? Зашото според мен, не е само механичен проблема! Моя не спира, но си мени оборотите. След загряване на колата или известно време в рамките на 5-8мин. се оправя Питам и събирам инфо, поради простата причина, че имам в наличност цяла гилдия от хардуеристи и електрончиици с които работим в екип. И искам да си го ремонтирам не ми се дават 500 пари на вятъра. Ел. компоненти колкото си щеш в магазините така, че ако някой се справил с мененето на оборотите било то механично или ел. да сподели. Ще стане интересна тема. Ще сложа и снимки след ремонта.
пп. Огромно благодаря на всички отзовали се...
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Колеги в тази тема се говори за две различни неща на една и съща причина тия проблеми са от крайното стъпало други го наричат таралеж но става въпрос за едно и също нещо.
На схемета с 1 е вентилатора а стъпалото което прави тия магарии е номер 3
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=40
Аз лично моя го оправих с махане на заливката но е голяма хамалогия но със сигурност тази заливка е толкова здрава, че като я махате се късат елементи от платката и после трудно ще разберете кой от къде е. Моя имаше студена спойка но понеже му нямам доверие колко ще изкара го смених с нов и сега си имам рециклиран мога да го дам на някой с уговорката ако му направи магария в рамките на един месец му връщам парите.
Иначе симптомите са такива увеличава, намалява или спира вентилатора когато си иска.
На схемета с 1 е вентилатора а стъпалото което прави тия магарии е номер 3
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=40
Аз лично моя го оправих с махане на заливката но е голяма хамалогия но със сигурност тази заливка е толкова здрава, че като я махате се късат елементи от платката и после трудно ще разберете кой от къде е. Моя имаше студена спойка но понеже му нямам доверие колко ще изкара го смених с нов и сега си имам рециклиран мога да го дам на някой с уговорката ако му направи магария в рамките на един месец му връщам парите.
Иначе симптомите са такива увеличава, намалява или спира вентилатора когато си иска.
- vavilon
- старши ентусиаст
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
oci написа:Колеги в тази тема се говори за две различни неща на една и съща причина тия проблеми са от крайното стъпало други го наричат таралеж но става въпрос за едно и също нещо.
На схемета с 1 е вентилатора а стъпалото което прави тия магарии е номер 3
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=40
Аз лично моя го оправих с махане на заливката но е голяма хамалогия но със сигурност тази заливка е толкова здрава, че като я махате се късат елементи от платката и после трудно ще разберете кой от къде е. Моя имаше студена спойка но понеже му нямам доверие колко ще изкара го смених с нов и сега си имам рециклиран мога да го дам на някой с уговорката ако му направи магария в рамките на един месец му връщам парите.
Иначе симптомите са такива увеличава, намалява или спира вентилатора когато си иска.
Ми точно колега, внтилатора (таралеж...) номер 1 на схемата и крайно стъпало номер 3 на схемата. Можеш ли да дадеш малко повече инфо или снимка на крайното стъпало? Не вярвам чак толкова да е сложна тази платка. И това крайно стъпало ном.3, от жабката ли се стига до него или в отсека под филтъра на купето?
- kiko™
- ентусиаст
- Мнения: 822
- Регистриран на: 21.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: разни баварски екземпляри
- Мечтае да кара: ///M
Ето това представлява прословутия таралеж:
Намира се зад централната конзола (където е радиото и управлението за климатроника), за да се стигне до него трябва да се разглоби жабката както пишат колегите по-горе.
Ето тук
http://www.bmwpassion.com/forum/showthread.php?t=90017
има малко картинки точно къде се намира и как се достига до него
Намира се зад централната конзола (където е радиото и управлението за климатроника), за да се стигне до него трябва да се разглоби жабката както пишат колегите по-горе.
Ето тук
http://www.bmwpassion.com/forum/showthread.php?t=90017
има малко картинки точно къде се намира и как се достига до него
- vavilon
- старши ентусиаст
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Благодаря колега. Това беше достатъчно за да почна да го разкоствам. Ще дам после инфо за крайният разултат.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани