Историята на E46!
Модератор: cww
10 мнения
• Страница 1 от 1
Историята на E46!
E46 е четвърта генерация 3-та серия.Тази серия винаги е била най-важната за Баварската компания.Именно за това те изпипват всеки детайл много,много внимателно,за да направят от съвършенното-космическо съвършенно.......и успяват.Първата генерация на тройката е била ориентирана исцяло да задоволява спортните изисквания на младежта......и го прави!!!С невероятния си рев и мощни(за тогава) двигатели.Втората генерация на тройката освен спортния дух на предшественика си тя предлага и конфорт.Следващата-трета генерация предлага повече мощност повече лукс и доста повече електроника.Както сами се досещате стигнах и до вашата машина.......BMW E46
Тя носи спортния дух на предшественици те си...................
Тя предлага лукс-не виждан до сега в 3-та серия!...........
Тя има двигатели-мощни силни и икономични..............
Двигатели с мощ не виждана до сега в Серия 3!...............
ТОВА НЕ Е 3-ТА СЕРИЯ!
ТОВА E E 46!!!
Всичко започва през 1998 година.Тогава е спрян от производство модела E36,и както сами се досещате е започнала продажбата на новата тройка-E46.Тя има съвършенно нов дизайн и невероятно красив интериор.Сами може да се убедите в това от тези снимки:
Общият прой на предлаганите двигатрли в началото на нейното производство е 5,от който 4-бензинови и един дизелов.
Подробни характеристики на различните двигатели:
Бензинови:
318i:
1895 cc.
4-цилиндров редови.(М44)
2-клапана на цилиндър
118 кс. 206 км/ч.
0-100 - 10,4 сек.
Разход-извън градско=6,1
320i:
1991 cc.
6-цилиндров редови.(M52)
4-клапана на цилиндър
150 кс. 219 км/ч.
0-100 - 9,9 сек.
Разход-извън градско=6,8
323i:
2494 cc.
6-цилиндров редови.(M52)
4-клапана на цилиндър
170 кс. 231 км/ч.
0-100 - 8 сек.
Разход-извън градско=6,9
328i:
2793 cc.
6-цилиндров редови.(M52)
4-клапана на цилиндър
193 кс. 240 км/ч.
0-100 - 7 сек.
Разход-извън градско=7
Дизелов вариант:
320d:
1991 cc.
4-цилиндров редови.(M47)
4-клапана на цилиндър
136 кс. 207 км/ч.
0-100 - 9.9 сек.
Разход-извън градско=4.7
На следващата година - 1999,след пускането на седана Е46,BMW пускат в производство комби и купе версиите.Двете нови попълнения имали същите двигатели като седана,но купе версията нямала 4-цилиндрови двигатели.През същата тази 1999-та година седана се здобил с два нови мотора.Единият дизелов,а другия бензинов.Новият дизелов двигател се предлагал и на комби версията.
Това са характеристиките на двата нови двигателя:
316i:
1895 cc.
4-цилиндров редови.(M44)
2-клапана на цилиндър
105 кс. 200 км/ч.
0-100 - 12.4 сек.
Разход-извън градско=5.7
330d:
2926 cc.
6-цилиндров редови.(M57)
4-клапана на цилиндър
184 кс. 228 км/ч.
0-100 - 7.8 сек.
Разход-извън градско=5.4
Вече е време да пуснат кабрио версията нали?......И го правят в най-подходящия момент с подходящите двигатели.И така кабриолета е пуснат в производство точно преди лятото на 2000-та година.Няма да се впускам в много подробности около двигателите на кабриолета,защо то съм сигурен,че никой от вас тук не го влечат кабриота.Самоще кажа че двигателите са следните:320Ci,323Ci,325Ci,330Ci.През 2000-та година са станали някой много важни за модела Е46 събития.Почни всички двигатели са били сменени.Това са промените:
320i(M52)>>>>320i(M54)
1991 cc. >>>>2171 cc.
150 кс. 219 км/ч>>>>170 кс. 226 км/ч.
0-100 - 9,9 сек>>>>8,2 сек.
Разход-извън градско=6,8>>>6,9
323i(M52)>>>325i(M54)
2494 cc.>>>2495
170 кс. 231 км/ч>>>>192 кс. 240 км/ч.
0-100 - 8 сек>>>>7.2 сек.
328i(M52)>>>330i(M54)
2793 cc.>>>>2979 cc.
231 кс. 250 км/ч.(Електронно ограничена)
0-100 - 7 сек.>>>6.5
Разход-извън градско=7>>>6,9
Следващото нещо,което направиха BMW през 2000-та година е въвеждането на система 4x4 при моделите:
325xi
330xi
330xd
На следващата година 2001-на бял свят се появява и версията компакт,със свойте 4-двигателя.Три бензинови и един дизелов.
Ето тяхните харзктеристики:
316ti:
1796 cc.
4-цилиндров редови.(N42)
4-клапана на цилиндър
115 кс. 205 км/ч.
0-100 - 10.9 сек.
Разход-извън градско=5.3
318ti:
1995 cc.
4-цилиндров редови.(M44)
4-клапана на цилиндър
143 кс. 214 км/ч.
0-100 - 9,3 сек.
Разход-извън градско=5.5
325ti:
2494 cc.
6-цилиндров редови.(M54)
4-клапана на цилиндър
192 кс. 235 км/ч.
0-100 - 7,1 сек.
Разход-извън градско=5.3
320td:
1995 cc.
4-цилиндров редови.(M47)
4-клапана на цилиндър
150 кс. 214 км/ч.
0-100 - 8,7 сек.
Разход-извън градско=4.4
През същатата тази 2001-ва седана и комбито претърпяват Фейс-лифт.През тази година стават още няколко неща.Първо двигателя 318i вече има valvetronic.Втора двигателя 320d се сдобива със система common rail и е пуснат в производство нов двигател-318d.И трето кабриото се здоболо с нов двигател-318Ci.
Toва са характеристиките на новия двигател:
318d:
1951 cc.
4-цилиндров редови.(M47)
4-клапана на цилиндър
115 кс. 204 км/ч.
0-100 - 10,7 сек.
Разход-извън градско=4.7
A рова са промените по двата двигателя:
318i(М44)>>>318i(М42)
1895 cc.>>>1995 cc.
клапани на цилиндър-2>>>4
143 кс. 218 км/ч.
0-100 - 10,4 сек>>>>9,3
Разход-извън градско=6,1>>>5,5
320d:
1991 cc.>>>1995 cc.
136 кс. 207 км/ч.>>>150 кс. 216км/ч.
0-100 - 9.9 сек.>>>8,9
Разход-извън градско=4.7>>>4,6
През 2003-та година бил пуснат в продажба нов двигател за компакта:
318t:
1995 cc.
115 кс. 200км/ч.
0-100 - 10,5
Разход-извън градско=4.5
През същатата тази 2003-та година двигателя 330d претърпял следните промени:
330d:
184 кс. 228 км/ч.>>>>204 кс. 242 км/ч.
0-100 - 7.8 сек.>>>7,2
Разход-извън градско=5.4>>>5,2
През 2003-та компакта и купето претърпяли фейс-лифт.През 2004 г. каприото се здобило с нов-двигател-320Cd.
В момента в производство са:
Купе:
318Ci
320Ci
325Ci
330Ci
320Cd
330Cd
Кабрио:
318Ci
320Ci
325Ci
330Ci
330Cd
ТОВА БЕШЕ ИСТОРИЯТА НА BMW E46
Тя носи спортния дух на предшественици те си...................
Тя предлага лукс-не виждан до сега в 3-та серия!...........
Тя има двигатели-мощни силни и икономични..............
Двигатели с мощ не виждана до сега в Серия 3!...............
ТОВА НЕ Е 3-ТА СЕРИЯ!
ТОВА E E 46!!!
Всичко започва през 1998 година.Тогава е спрян от производство модела E36,и както сами се досещате е започнала продажбата на новата тройка-E46.Тя има съвършенно нов дизайн и невероятно красив интериор.Сами може да се убедите в това от тези снимки:
Общият прой на предлаганите двигатрли в началото на нейното производство е 5,от който 4-бензинови и един дизелов.
Подробни характеристики на различните двигатели:
Бензинови:
318i:
1895 cc.
4-цилиндров редови.(М44)
2-клапана на цилиндър
118 кс. 206 км/ч.
0-100 - 10,4 сек.
Разход-извън градско=6,1
320i:
1991 cc.
6-цилиндров редови.(M52)
4-клапана на цилиндър
150 кс. 219 км/ч.
0-100 - 9,9 сек.
Разход-извън градско=6,8
323i:
2494 cc.
6-цилиндров редови.(M52)
4-клапана на цилиндър
170 кс. 231 км/ч.
0-100 - 8 сек.
Разход-извън градско=6,9
328i:
2793 cc.
6-цилиндров редови.(M52)
4-клапана на цилиндър
193 кс. 240 км/ч.
0-100 - 7 сек.
Разход-извън градско=7
Дизелов вариант:
320d:
1991 cc.
4-цилиндров редови.(M47)
4-клапана на цилиндър
136 кс. 207 км/ч.
0-100 - 9.9 сек.
Разход-извън градско=4.7
На следващата година - 1999,след пускането на седана Е46,BMW пускат в производство комби и купе версиите.Двете нови попълнения имали същите двигатели като седана,но купе версията нямала 4-цилиндрови двигатели.През същата тази 1999-та година седана се здобил с два нови мотора.Единият дизелов,а другия бензинов.Новият дизелов двигател се предлагал и на комби версията.
Това са характеристиките на двата нови двигателя:
316i:
1895 cc.
4-цилиндров редови.(M44)
2-клапана на цилиндър
105 кс. 200 км/ч.
0-100 - 12.4 сек.
Разход-извън градско=5.7
330d:
2926 cc.
6-цилиндров редови.(M57)
4-клапана на цилиндър
184 кс. 228 км/ч.
0-100 - 7.8 сек.
Разход-извън градско=5.4
Вече е време да пуснат кабрио версията нали?......И го правят в най-подходящия момент с подходящите двигатели.И така кабриолета е пуснат в производство точно преди лятото на 2000-та година.Няма да се впускам в много подробности около двигателите на кабриолета,защо то съм сигурен,че никой от вас тук не го влечат кабриота.Самоще кажа че двигателите са следните:320Ci,323Ci,325Ci,330Ci.През 2000-та година са станали някой много важни за модела Е46 събития.Почни всички двигатели са били сменени.Това са промените:
320i(M52)>>>>320i(M54)
1991 cc. >>>>2171 cc.
150 кс. 219 км/ч>>>>170 кс. 226 км/ч.
0-100 - 9,9 сек>>>>8,2 сек.
Разход-извън градско=6,8>>>6,9
323i(M52)>>>325i(M54)
2494 cc.>>>2495
170 кс. 231 км/ч>>>>192 кс. 240 км/ч.
0-100 - 8 сек>>>>7.2 сек.
328i(M52)>>>330i(M54)
2793 cc.>>>>2979 cc.
231 кс. 250 км/ч.(Електронно ограничена)
0-100 - 7 сек.>>>6.5
Разход-извън градско=7>>>6,9
Следващото нещо,което направиха BMW през 2000-та година е въвеждането на система 4x4 при моделите:
325xi
330xi
330xd
На следващата година 2001-на бял свят се появява и версията компакт,със свойте 4-двигателя.Три бензинови и един дизелов.
Ето тяхните харзктеристики:
316ti:
1796 cc.
4-цилиндров редови.(N42)
4-клапана на цилиндър
115 кс. 205 км/ч.
0-100 - 10.9 сек.
Разход-извън градско=5.3
318ti:
1995 cc.
4-цилиндров редови.(M44)
4-клапана на цилиндър
143 кс. 214 км/ч.
0-100 - 9,3 сек.
Разход-извън градско=5.5
325ti:
2494 cc.
6-цилиндров редови.(M54)
4-клапана на цилиндър
192 кс. 235 км/ч.
0-100 - 7,1 сек.
Разход-извън градско=5.3
320td:
1995 cc.
4-цилиндров редови.(M47)
4-клапана на цилиндър
150 кс. 214 км/ч.
0-100 - 8,7 сек.
Разход-извън градско=4.4
През същатата тази 2001-ва седана и комбито претърпяват Фейс-лифт.През тази година стават още няколко неща.Първо двигателя 318i вече има valvetronic.Втора двигателя 320d се сдобива със система common rail и е пуснат в производство нов двигател-318d.И трето кабриото се здоболо с нов двигател-318Ci.
Toва са характеристиките на новия двигател:
318d:
1951 cc.
4-цилиндров редови.(M47)
4-клапана на цилиндър
115 кс. 204 км/ч.
0-100 - 10,7 сек.
Разход-извън градско=4.7
A рова са промените по двата двигателя:
318i(М44)>>>318i(М42)
1895 cc.>>>1995 cc.
клапани на цилиндър-2>>>4
143 кс. 218 км/ч.
0-100 - 10,4 сек>>>>9,3
Разход-извън градско=6,1>>>5,5
320d:
1991 cc.>>>1995 cc.
136 кс. 207 км/ч.>>>150 кс. 216км/ч.
0-100 - 9.9 сек.>>>8,9
Разход-извън градско=4.7>>>4,6
През 2003-та година бил пуснат в продажба нов двигател за компакта:
318t:
1995 cc.
115 кс. 200км/ч.
0-100 - 10,5
Разход-извън градско=4.5
През същатата тази 2003-та година двигателя 330d претърпял следните промени:
330d:
184 кс. 228 км/ч.>>>>204 кс. 242 км/ч.
0-100 - 7.8 сек.>>>7,2
Разход-извън градско=5.4>>>5,2
През 2003-та компакта и купето претърпяли фейс-лифт.През 2004 г. каприото се здобило с нов-двигател-320Cd.
В момента в производство са:
Купе:
318Ci
320Ci
325Ci
330Ci
320Cd
330Cd
Кабрио:
318Ci
320Ci
325Ci
330Ci
330Cd
ТОВА БЕШЕ ИСТОРИЯТА НА BMW E46
- Azrail
- UFO Pilot
- Мнения: 2752
- Регистриран на: 2.08.2004
- Местоположение: In a galaxy far, far away...
- Пол: Мъж
Чудех се дълго време ко да напиша...
М6, мерси за инфото, дето можем навсякъде по нета да си го намерим. И все пак, полезно, че е събрано на куп.
Асене, дай да му разсипем кола по клавиатурата на тоз, барем му залепнат копчетийте...
М6, мерси за инфото, дето можем навсякъде по нета да си го намерим. И все пак, полезно, че е събрано на куп.
Асене, дай да му разсипем кола по клавиатурата на тоз, барем му залепнат копчетийте...
MORE BEER!
- simple_man
- 323i Killer
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 24.07.2002
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E30 316i '91, E91 330d '07
На следващата година 2001-на бял свят се появява и версията компакт,със свойте 4-двигателя(всичките имат Turbo).Три бензинови и един дизелов.
Ето тяхните харзктеристики:
...e тука нещо си се пообъркал!
ti-не означава турбо!
- Angel_Georgiev
- ентусиаст
- Мнения: 877
- Регистриран на: 13.10.2005
simple_man написа:На следващата година 2001-на бял свят се появява и версията компакт,със свойте 4-двигателя(всичките имат Turbo).Три бензинови и един дизелов.
Ето тяхните харзктеристики:
...e тука нещо си се пообъркал!
ti-не означава турбо!
Не, означение на моделите "Компакт" е!!!
- rtzankov
- Ценко изложбения
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани