М42 със и без генерация....
Модератор: bum_bum
58 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- VaLy0
- младши ентусиаст
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
М42 със и без генерация....
Случая при мен е следния- колата е Е36- от както направих М42-то 2.0л с мегаскуирт, бях с отворено задно гърне(вход 55мм и два изхода май около 60мм)(звука беше много хубав), катализатора махнат и на негово място гърне, след него до задния мост има малко гърненце което е заводско и по този начин- сравнение правя само с Голфове и Сеати с ABF мотор-150hp- бях 3-4 коли зад тях, след това сложих заводското задно гърне, което си е позапушено и нищо друго не съм пипал и се озовавам с 1 кола и повече пред тях, там мисълта ми е защо става така?! Принципно бегачки и други коли им отварят генерациите, изкарват ги даже още след колекторите и навънка, а при мене точно обратно става-с отворена генерация спира да върви. Дали с някаква настройка на електрониката може да се компенсира до известна степен или от нещо друго зависи просто искам да го сложа това гърне пак за да се чува добре или основно да се преработи генерацията, но да е отпушена и да има звук, сега се чува само рев от въздушния филтър щото и смукателя ми е преработен с много къс ход-тва е малко стара снимка още мотора когато беше в е30 да се види смукателя какъв е
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: М42 със и без генерация....
Освен да ти е кофти всмукателния колектор друга причина не се сещам, колкото по-малко тръби и гърнета след мотора, толкова по-добре би трябвало да му е.
- VaLy0
- младши ентусиаст
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: М42 със и без генерация....
bum_bum написа:Освен да ти е кофти всмукателния колектор друга причина не се сещам, колкото по-малко тръби и гърнета след мотора, толкова по-добре би трябвало да му е.
Би трябвало ама не е..... преди време си спомням на 30-ката още си беше със заводския смукател и взех от един колега гърнето и ситуацията беше същата при мен- със заводско гърне при това от М40 вървеше повече от това отвореното, а при него той е с М40 мотор като сложи моето гърне неговата пък тръгна повече! Всеки мотор е различен. Но каква е причината
- vankatagsi
- младши ентусиаст
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: М42 със и без генерация....
Аз съм чувал от Али ,че при бмв голямо значение имат гърнетата и генерацията. Ако се сложи хоум-мейд генерация без да е премислена добре се получава обратен ефект. Същия случай имаше едно момче с е36 м52б20, той сложи илиенско гърне и колата повече от 190 не искаше да вдигне. Върна оригиналното и си вървеше както преди. Логиката незнам каква е но е факт. Затова аз лично съм против тези "спортни" генерации правени от всякакви гаражни майстори.
Сподели от конверсията към 2.0л усети ли голяма разлика спрямо сток ис или 20-ка. Валове има ли колата?
Сподели от конверсията към 2.0л усети ли голяма разлика спрямо сток ис или 20-ка. Валове има ли колата?
- VaLy0
- младши ентусиаст
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: М42 със и без генерация....
vankatagsi написа:
Валове няма, разлика усетих голяма-просто няма нищо общо със сток варианта, а 20-ките вече са в миналото
но не това сега е тема за разсъждение, нещо друго още някой ако знае по темата
- vankatagsi
- младши ентусиаст
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: М42 със и без генерация....
Еми след като колата ти върви повече с оригиналното гърне си го остави него или намери такова от М3 , S14 или пък се поинтересувай от гърне на утвърдена тунинг компания, вярно по-скъпо ще е ама сам виждаш гърнетата за по 50лв какъв ефект имат, пък както вече казах това не е само при тебе. Една генерация/гърне за да е ефективна трябва да бъде сметната правилно, а не просто да се забият по големи тръби.
- VaLy0
- младши ентусиаст
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: М42 със и без генерация....
И кой може да я направи или да я сметне, а това за оригиналното гърне...... не го искам, искам да се чува колата че се движи
- b2
- старши ентусиаст
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Re: М42 със и без генерация....
ти искаш ама комшиите ти дали искат.. при положение и че няма ефект не ги тормози
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- VaLy0
- младши ентусиаст
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: М42 със и без генерация....
Някой няква идея още
ge_a тъй като и той кара такъв мотор да сподели как е при него
ge_a тъй като и той кара такъв мотор да сподели как е при него
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- VaLy0
- младши ентусиаст
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: М42 със и без генерация....
bum_bum написа:А без никакво крайно пробвал ли си как е?
Ами бях махнал задното гърне с тръбата и малкото гърненце чак до средното гърне, нали там по принцип е оригиналната снадка и резултата беше същия- не вървеше
Един познат имаше компот пак с М42 и задното му гърне също беше отворено само накрайника беше нещо като елипса и тоя компот докато вървеше беше най-бързия- имаше чип ако това има значение, но аз пък съм с Мега и ако зависи от настройка лесно мога да променя нещо
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: М42 със и без генерация....
по мойте разбирания колкото по-малко тръби толкова по-добре би трябвало да е и тия глупости за пулсове и обратни налягания не им вярвам много ама явно не е баш така.
- VaLy0
- младши ентусиаст
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: М42 със и без генерация....
И аз не им вярвах и то по простата причина че състезателите тука по нашия балкан, и не само те, дето правят национални състезания нямат грам гърнета и едвам се стои покрай тях и на тях явно не им пречи, но при някои от нашите коли не е така и още не мога да си обясня защо
- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
Re: М42 със и без генерация....
Защо вместо да даваш пари за измислени генерации, пари за бензин да си настройваш колата на летището и други простотии не отидеш при някой, който си разбира от работата да ти направи хубава настройка на мегата и да не се занимаваш с глупости Ако пък толкова искаш генерация доста добър вариант е от М50В25 без катализатор, аз като сложих на 20-ката такава останах доста доволен и звука е доста добре, а не реве като бога да ти надува главата
- VaLy0
- младши ентусиаст
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: М42 със и без генерация....
SuPeR_FLY написа:Защо вместо да даваш пари за измислени генерации, пари за бензин да си настройваш колата на летището и други простотии не отидеш при някой, който си разбира от работата да ти направи хубава настройка на мегата и да не се занимаваш с глупости Ако пък толкова искаш генерация доста добър вариант е от М50В25 без катализатор, аз като сложих на 20-ката такава останах доста доволен и звука е доста добре, а не реве като бога да ти надува главата
Не искам да ходя някой да я настройва по простата причина че исках аз да се науча и да знам как става и така и стана, аз съм си я настроил и върви на макс! Има какво още да се нагласи но то е за по нормалното каране иначе за вървене мисля че повече от това няма как щом и бай Мишо се учуди че толкова върви
А за генерацията хубуу ама твоя мотор е М20 и няма нищо общо с моя и тая генерация не ми се вярва че ще е добре и откъм звук и откъм вървене. Най-лошото е че за да пробваш нещо то трябва да го има да го сложиш да пробваш и ако не стане да го върнеш, а тъй ше дам на някой 200 че и пойче пари за цялата генерация от М50 ше я сложа и ако не стаа.... изгарям, стаа тъпо.
За тва исках хора които са пробвали които са карали такъв мотор да кажат кой е най-добрия вариант
иначе благодаря все пак за идеята
58 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани