2011 E30 Equilibrium -коригиран размер снимки заради проблем
Модератор: bum_bum
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- alex_matrix
- младши ентусиаст
- Мнения: 423
- Регистриран на: 31.12.2004
- Местоположение: София
2011 E30 Equilibrium -коригиран размер снимки заради проблем
Откакто се обособи този раздел все се навивам да пусна проекта и тук но все не оставаше време
Много от вас знаят колата, много не или имат смътна или грешна информация макар и никога нищо да не съм крил
http://art.bmwpower-bg.net/BMW%20Art/11 ... ting06.JPG
http://art.bmwpower-bg.net/BMW%20Art/11 ... 20wall.jpg
Колата претърпя няколко основни развития, но основната посока бе и остава дрифта и то в сериозната му форма
Ето темите за предишните години
Е30 турбо ------> сезон 2008
http://drifting-bg.com/forum/viewtopic.php?t=1879
e30 + M52B28 = ??? -----> сезон 2009-2010
http://drifting-bg.com/forum/viewtopic.php?t=2248
Тук колата претърпя колосални промени
- преместен двигател 15см навътре в купето и резултат от статичен баланс 51%/49% при 990кг /стария беше 56-57% на предната ос при 1100кг/
- изцяло презаварено и усилено купе
- пълен ролкейдж
- коил оувър K-sport окачкане преработено по мои спесификации...
Колата се прави така както ми харесва и най-вече да пасва на стила ми на каране, а не аз да се нагаждам по нея
НЕ твърдя че това е правилния път, но е радикален и дава конкретни резултати с моя стил на каране
Много от вас знаят колата, много не или имат смътна или грешна информация макар и никога нищо да не съм крил
http://art.bmwpower-bg.net/BMW%20Art/11 ... ting06.JPG
http://art.bmwpower-bg.net/BMW%20Art/11 ... 20wall.jpg
Колата претърпя няколко основни развития, но основната посока бе и остава дрифта и то в сериозната му форма
Ето темите за предишните години
Е30 турбо ------> сезон 2008
http://drifting-bg.com/forum/viewtopic.php?t=1879
e30 + M52B28 = ??? -----> сезон 2009-2010
http://drifting-bg.com/forum/viewtopic.php?t=2248
Тук колата претърпя колосални промени
- преместен двигател 15см навътре в купето и резултат от статичен баланс 51%/49% при 990кг /стария беше 56-57% на предната ос при 1100кг/
- изцяло презаварено и усилено купе
- пълен ролкейдж
- коил оувър K-sport окачкане преработено по мои спесификации...
Колата се прави така както ми харесва и най-вече да пасва на стила ми на каране, а не аз да се нагаждам по нея
НЕ твърдя че това е правилния път, но е радикален и дава конкретни резултати с моя стил на каране
Последна промяна alex_matrix на 29 Мар 2011, 0:42, променена общо 3 пъти
Monster Energy Drift Athlete
2014 King of Europe Street Legal Champion
2013 King of Europe Street Legal Champion
http://www.facebook.com/alexmatrix
2014 King of Europe Street Legal Champion
2013 King of Europe Street Legal Champion
http://www.facebook.com/alexmatrix
- alex_matrix
- младши ентусиаст
- Мнения: 423
- Регистриран на: 31.12.2004
- Местоположение: София
Re: 2011 E30 Equilibrium - следващата стъпка
Както повечето знаят сегашния ми мотор е вкаран навътре в купето с 15 см, със заден картер и другите шукарии, което се оказа много успешен сетъп. Със сравнително слаб двигател на фона на това, което повечето вече имат в кошовете и това което се кара в Гърция, благодерение на постигнатия баланс успявах да съм конкурентен...
Искам да продължа това което започнах и с качването на конете не искам да нарушавам сегашния баланс. Малко ми е жал че трябва да разрежа купето отново, след като се постарах да го направя много хубаво, но спорта изисква жертви...
Получих куриерска пратка до вратата...m62b44 + 6 степенна кутия
Има нужда да се сменят някоя и друга гарнитурка и да се поизчисти
мотора работи прилично, компресията е ок
Започнах вече с разглобяването
Искам да продължа това което започнах и с качването на конете не искам да нарушавам сегашния баланс. Малко ми е жал че трябва да разрежа купето отново, след като се постарах да го направя много хубаво, но спорта изисква жертви...
Получих куриерска пратка до вратата...m62b44 + 6 степенна кутия
Има нужда да се сменят някоя и друга гарнитурка и да се поизчисти
мотора работи прилично, компресията е ок
Започнах вече с разглобяването
Monster Energy Drift Athlete
2014 King of Europe Street Legal Champion
2013 King of Europe Street Legal Champion
http://www.facebook.com/alexmatrix
2014 King of Europe Street Legal Champion
2013 King of Europe Street Legal Champion
http://www.facebook.com/alexmatrix
- alex_matrix
- младши ентусиаст
- Мнения: 423
- Регистриран на: 31.12.2004
- Местоположение: София
Re: 2011 E30 Equilibrium - следващата стъпка
Поизчистих мотора видяха му се елементите, 2те гарнитури на горните капаци на агренажа явно са сдали багажа и тези на клапаните, засега няма да бързам да сменям нищо, ще видя от къде точно тече и тогава...не обичам да разглобявам работещи неща, по добре да доливам отколкото да се прецака нещо от развиване и завиване
Капаците на клапаните трябва да ги боядисам в нещо по атрактивно че много им е захабена боята :grin:
Трябва и да намеря по къс ремък и да направя нова система за обтягане на ремъка защото няма да имам, хидравлична помпа и нещата се променят в пътя на ремъка, на 28цата беше лесно ще пробвам разни неща и обтегачи да видим кой ще пасне...
Междувременно извадих стария мотор
Капаците на клапаните трябва да ги боядисам в нещо по атрактивно че много им е захабена боята :grin:
Трябва и да намеря по къс ремък и да направя нова система за обтягане на ремъка защото няма да имам, хидравлична помпа и нещата се променят в пътя на ремъка, на 28цата беше лесно ще пробвам разни неща и обтегачи да видим кой ще пасне...
Междувременно извадих стария мотор
Последна промяна alex_matrix на 23 Мар 2011, 23:35, променена общо 1 път
Monster Energy Drift Athlete
2014 King of Europe Street Legal Champion
2013 King of Europe Street Legal Champion
http://www.facebook.com/alexmatrix
2014 King of Europe Street Legal Champion
2013 King of Europe Street Legal Champion
http://www.facebook.com/alexmatrix
- alex_matrix
- младши ентусиаст
- Мнения: 423
- Регистриран на: 31.12.2004
- Местоположение: София
Re: 2011 E30 Equilibrium - следващата стъпка
първо мерене кое как ще дойде
Първо мотора не беше много сигурен, че трябва да влезе и трябваше да му показвам как да застане mihihi
след това той вече знаеше и влезе без проблеми
това дето е рязано по фаеруола отдясно става и за тоя мотор
откъм пилота работата е за рязане
искам да подчертая че така е нормалното монтиране на този мотор в е30 минус 1-2 см назад, но за временно монтиране толкова
Бая хралупа има зад мотора в момента също така виждате колко е напред спрямо бомбетата, но по важно е че спрямо моста е горе долу 50/50 блока
ето горе долу колко трябва да ходи назад
Първо мотора не беше много сигурен, че трябва да влезе и трябваше да му показвам как да застане mihihi
след това той вече знаеше и влезе без проблеми
това дето е рязано по фаеруола отдясно става и за тоя мотор
откъм пилота работата е за рязане
искам да подчертая че така е нормалното монтиране на този мотор в е30 минус 1-2 см назад, но за временно монтиране толкова
Бая хралупа има зад мотора в момента също така виждате колко е напред спрямо бомбетата, но по важно е че спрямо моста е горе долу 50/50 блока
ето горе долу колко трябва да ходи назад
Последна промяна alex_matrix на 23 Мар 2011, 23:35, променена общо 1 път
Monster Energy Drift Athlete
2014 King of Europe Street Legal Champion
2013 King of Europe Street Legal Champion
http://www.facebook.com/alexmatrix
2014 King of Europe Street Legal Champion
2013 King of Europe Street Legal Champion
http://www.facebook.com/alexmatrix
- alex_matrix
- младши ентусиаст
- Мнения: 423
- Регистриран на: 31.12.2004
- Местоположение: София
Re: 2011 E30 Equilibrium - следващата стъпка
донесоха картера и помпата
както се вижда филтъра и помпата са отзад, помпата се задвижва посредством ос която е захваната за корпуса на помпата и дъното на блока
Правени са някои модификации както тук е поставен иглен лагер а не се разчита на лагеруване в алуминиевия корпус както е било оригинално
Премерих само картера и веднага излезе проблем със стаб щангата, явно ще трябва да премина на предна от Е36
отпред е добре
Има и вариант да мине и зад нея но докато не сложа картера на мотора и комплекта в коша не мога да кажа със сигурност
както се вижда филтъра и помпата са отзад, помпата се задвижва посредством ос която е захваната за корпуса на помпата и дъното на блока
Правени са някои модификации както тук е поставен иглен лагер а не се разчита на лагеруване в алуминиевия корпус както е било оригинално
Премерих само картера и веднага излезе проблем със стаб щангата, явно ще трябва да премина на предна от Е36
отпред е добре
Има и вариант да мине и зад нея но докато не сложа картера на мотора и комплекта в коша не мога да кажа със сигурност
Monster Energy Drift Athlete
2014 King of Europe Street Legal Champion
2013 King of Europe Street Legal Champion
http://www.facebook.com/alexmatrix
2014 King of Europe Street Legal Champion
2013 King of Europe Street Legal Champion
http://www.facebook.com/alexmatrix
- alex_matrix
- младши ентусиаст
- Мнения: 423
- Регистриран на: 31.12.2004
- Местоположение: София
Re: 2011 E30 Equilibrium - следващата стъпка
Изработих стойката която ми е нужна за да вдигна колата - да имам възможност да работя под нея, и в същото време да фиксирам купето на определените точки така, че да не го осуча макар и с ролкейдж
Шаро съблюдаваше стриктно работния процес, а после Мирафиори кар модс се правиха на лебедка и вдигаха задницата на 30ката защото си дадох моята ръчна лебедка на някой и не мога да се сетя на кой :?
Утре е ден за рязане :grin:
Шаро съблюдаваше стриктно работния процес, а после Мирафиори кар модс се правиха на лебедка и вдигаха задницата на 30ката защото си дадох моята ръчна лебедка на някой и не мога да се сетя на кой :?
Утре е ден за рязане :grin:
Monster Energy Drift Athlete
2014 King of Europe Street Legal Champion
2013 King of Europe Street Legal Champion
http://www.facebook.com/alexmatrix
2014 King of Europe Street Legal Champion
2013 King of Europe Street Legal Champion
http://www.facebook.com/alexmatrix
- alex_matrix
- младши ентусиаст
- Мнения: 423
- Регистриран на: 31.12.2004
- Местоположение: София
Re: 2011 E30 Equilibrium - следващата стъпка
много работа се опитах да отхвърля и да планирам нещата паралелно така, че да работя на няколко фронта по колата за да може в последствие да се обединят и съчетаят по някое време...едно по, едно не става...или ще се разтегли много във времето...
Дилян Пенчев се отби да тестваме плазмата на един колектор...голямо цъкане с език падна.... mihihi
след това плазмата трябваше да бъде тествана на нещо по-голямо
разчертах както смятам за добре, направо стана като мацка в пластична хирургия
реже като нож, масло
време е беше да монтираме помпата за да премерим как ще влиза двигателя в новото място
Дилян Пенчев се отби да тестваме плазмата на един колектор...голямо цъкане с език падна.... mihihi
след това плазмата трябваше да бъде тествана на нещо по-голямо
разчертах както смятам за добре, направо стана като мацка в пластична хирургия
реже като нож, масло
време е беше да монтираме помпата за да премерим как ще влиза двигателя в новото място
Monster Energy Drift Athlete
2014 King of Europe Street Legal Champion
2013 King of Europe Street Legal Champion
http://www.facebook.com/alexmatrix
2014 King of Europe Street Legal Champion
2013 King of Europe Street Legal Champion
http://www.facebook.com/alexmatrix
- alex_matrix
- младши ентусиаст
- Мнения: 423
- Регистриран на: 31.12.2004
- Местоположение: София
Re: 2011 E30 Equilibrium - следващата стъпка
естествено, че нещата не са плъг енд плей и трябваше помпата да има 7-8мм подложки и да бъде направено място за биелите
тук се виждат подложките на петите които изтеглят помпата надолу
двигателя влезе доста "нервно" няма място почти от никъде, има вариант да се сваля моста за да влиза по лесно но исках все пак да видя има ли възможност да влезе и без да се прави това - еми влезе mihihi
тук си гледам горе долу как ще мина пръта за волана
кардана ще трябва да е дълъг с карето 37-38см
явно късия който ползвах до сега трябва да стане още по-къс
кардана от 540ката до този с който карах и трябва да модифицирам от е36 325автомат...
финала на тежък ден
тук се виждат подложките на петите които изтеглят помпата надолу
двигателя влезе доста "нервно" няма място почти от никъде, има вариант да се сваля моста за да влиза по лесно но исках все пак да видя има ли възможност да влезе и без да се прави това - еми влезе mihihi
тук си гледам горе долу как ще мина пръта за волана
кардана ще трябва да е дълъг с карето 37-38см
явно късия който ползвах до сега трябва да стане още по-къс
кардана от 540ката до този с който карах и трябва да модифицирам от е36 325автомат...
финала на тежък ден
Monster Energy Drift Athlete
2014 King of Europe Street Legal Champion
2013 King of Europe Street Legal Champion
http://www.facebook.com/alexmatrix
2014 King of Europe Street Legal Champion
2013 King of Europe Street Legal Champion
http://www.facebook.com/alexmatrix
- alex_matrix
- младши ентусиаст
- Мнения: 423
- Регистриран на: 31.12.2004
- Местоположение: София
Re: 2011 E30 Equilibrium - следващата стъпка
малко проверяване на размери и място с "манекен" с реални размери
след като позицията на мотора беше уточнена го фиксирах в купето и започнах следващата фаза - създаване на лапите за монтаж и направата на нови греди за монтаж на скоростната кутия които ще усилят и купето в средната част
плазмата в пълната и сила 10мм планка за лапите на мотора
уреда се справи невероятно
също така с плазмата изрязах част от старата лапа която е някакъв странен алуминий
повечето хора слагат лапи като от 300мм.де,
но при мен мотора е назад и тези лапи прекалено много се набутват в място където всичко е много тясно и такова липсва , отделно от това тези на 300мм.де висят във въздуха защото нямат 4та точка на планката и не ми харесва това
затова реших да стъпя с новите лапи където те са оригинално на мотора. Всичко добре, но има един голям проблем, през лявата лапа минава маслото до филтърната чаша, тоест или трябва да използвам оригиналната лапа като фланец или да прявя някакви чудесии
Затова реших ще изрежа излишното и ще направя старата лапа като фланец на новата и ще си запазя щуцерите - ето резултата
горе ще има и едни фтулки които чакам от стругара
другата лапа е по-стандартна
доста здрави станаха даже прекалено общо тежат 5кг
след това започнах да нагласям нещата при кутията
в общи лини ще има 2 греди които ще стигат до кутията като едната ще я прескочи като ребро а задната влиза в оригиналните греди под пода и там ще бъде заварена и чак тогава щея прережа за да вадя кардана по-лесно - засега ще е цяла за да ми помага за съосието
все още мисля как да подпра роговете защото сега фаеруола няма да ги подпомага и мисля да пусна тръби по следния начин
също така започнах да меря по точно от къде ще бъдат педалите и пръта за волана за да добия представа какво и как да бъде изработено по новия фаеруол
Перничанката адски много ми помага защото в нея съм си сложил същата седалка волан и тн и реално позицията ми е същата като в състезателната кола и сега мога директно да си взимам размери и да видя как точно да копирам нещата...
след като позицията на мотора беше уточнена го фиксирах в купето и започнах следващата фаза - създаване на лапите за монтаж и направата на нови греди за монтаж на скоростната кутия които ще усилят и купето в средната част
плазмата в пълната и сила 10мм планка за лапите на мотора
уреда се справи невероятно
също така с плазмата изрязах част от старата лапа която е някакъв странен алуминий
повечето хора слагат лапи като от 300мм.де,
но при мен мотора е назад и тези лапи прекалено много се набутват в място където всичко е много тясно и такова липсва , отделно от това тези на 300мм.де висят във въздуха защото нямат 4та точка на планката и не ми харесва това
затова реших да стъпя с новите лапи където те са оригинално на мотора. Всичко добре, но има един голям проблем, през лявата лапа минава маслото до филтърната чаша, тоест или трябва да използвам оригиналната лапа като фланец или да прявя някакви чудесии
Затова реших ще изрежа излишното и ще направя старата лапа като фланец на новата и ще си запазя щуцерите - ето резултата
горе ще има и едни фтулки които чакам от стругара
другата лапа е по-стандартна
доста здрави станаха даже прекалено общо тежат 5кг
след това започнах да нагласям нещата при кутията
в общи лини ще има 2 греди които ще стигат до кутията като едната ще я прескочи като ребро а задната влиза в оригиналните греди под пода и там ще бъде заварена и чак тогава щея прережа за да вадя кардана по-лесно - засега ще е цяла за да ми помага за съосието
все още мисля как да подпра роговете защото сега фаеруола няма да ги подпомага и мисля да пусна тръби по следния начин
също така започнах да меря по точно от къде ще бъдат педалите и пръта за волана за да добия представа какво и как да бъде изработено по новия фаеруол
Перничанката адски много ми помага защото в нея съм си сложил същата седалка волан и тн и реално позицията ми е същата като в състезателната кола и сега мога директно да си взимам размери и да видя как точно да копирам нещата...
Monster Energy Drift Athlete
2014 King of Europe Street Legal Champion
2013 King of Europe Street Legal Champion
http://www.facebook.com/alexmatrix
2014 King of Europe Street Legal Champion
2013 King of Europe Street Legal Champion
http://www.facebook.com/alexmatrix
- alex_matrix
- младши ентусиаст
- Мнения: 423
- Регистриран на: 31.12.2004
- Местоположение: София
Re: 2011 E30 Equilibrium - следващата стъпка
мотора и скоростите вече са позиционирани на новите лапи и греди за кутията
скъсената лостова система от б28цата идва добре
само трябва да се преправи малко лостчето което е отдолу за да не е под ъгъл
скъсената лостова система от б28цата идва добре
само трябва да се преправи малко лостчето което е отдолу за да не е под ъгъл
Monster Energy Drift Athlete
2014 King of Europe Street Legal Champion
2013 King of Europe Street Legal Champion
http://www.facebook.com/alexmatrix
2014 King of Europe Street Legal Champion
2013 King of Europe Street Legal Champion
http://www.facebook.com/alexmatrix
- alex_matrix
- младши ентусиаст
- Мнения: 423
- Регистриран на: 31.12.2004
- Местоположение: София
Re: 2011 E30 Equilibrium - следващата стъпка
проверка на мястото за краката, щом се събират работните ми обувки значи ще има място
някой шпионира в тъмното...
след като фаеруола ще е назад той няма как да укрепва задната част на роговете, затова изработих две разпънки които ще фиксират рога към ролбара и в същото време ще пазят краката ми от някакви сериозни удари и опит на гумата да влезе в купето...абе да не се налага...
започнах да изграждам и клетката на новия тунел - към профилчетата ще има заварена ламарина...засега ще остане на клетка докато направим новата генерация защото ще е по удобно... и като приключим ще започна да затварям тунела с панели от ламарина...
някой шпионира в тъмното...
след като фаеруола ще е назад той няма как да укрепва задната част на роговете, затова изработих две разпънки които ще фиксират рога към ролбара и в същото време ще пазят краката ми от някакви сериозни удари и опит на гумата да влезе в купето...абе да не се налага...
започнах да изграждам и клетката на новия тунел - към профилчетата ще има заварена ламарина...засега ще остане на клетка докато направим новата генерация защото ще е по удобно... и като приключим ще започна да затварям тунела с панели от ламарина...
Monster Energy Drift Athlete
2014 King of Europe Street Legal Champion
2013 King of Europe Street Legal Champion
http://www.facebook.com/alexmatrix
2014 King of Europe Street Legal Champion
2013 King of Europe Street Legal Champion
http://www.facebook.com/alexmatrix
Re: 2011 E30 Equilibrium - следващата стъпка
Колега винаги съм се възхишавал на твоята кола и на уменията и желанието с които работиш
Успех с новия мотор и дано да го видим до събора
Темата е перфектно описана, обаче предполагам не само при мен браузъра ми забива от многото снимки в темата (не ме разбираий погрешно, темата е перфектно описана !) дори сега като пиша и забива. Та ако се чудиш защо няма коментари, нече хората не я харесват
УСПЕХ !!!
Успех с новия мотор и дано да го видим до събора
Темата е перфектно описана, обаче предполагам не само при мен браузъра ми забива от многото снимки в темата (не ме разбираий погрешно, темата е перфектно описана !) дори сега като пиша и забива. Та ако се чудиш защо няма коментари, нече хората не я харесват
УСПЕХ !!!
- alex_matrix
- младши ентусиаст
- Мнения: 423
- Регистриран на: 31.12.2004
- Местоположение: София
Re: 2011 E30 Equilibrium - следващата стъпка
Намалих снимките, защото наистина бяха много големи Някой може да ли да каже дали има проблем при него - при мен работи вече нормално...
Monster Energy Drift Athlete
2014 King of Europe Street Legal Champion
2013 King of Europe Street Legal Champion
http://www.facebook.com/alexmatrix
2014 King of Europe Street Legal Champion
2013 King of Europe Street Legal Champion
http://www.facebook.com/alexmatrix
Re: 2011 E30 Equilibrium -оправен размера снимките заради пробл.
Стана перфектно сега
Предполагам, че колата ще я видим до събора
Предполагам, че колата ще я видим до събора
- alex_matrix
- младши ентусиаст
- Мнения: 423
- Регистриран на: 31.12.2004
- Местоположение: София
Re: 2011 E30 Equilibrium -оправен размера снимките заради пробл.
Да, опитвам се да вляза в някакъв график, но много неща трябва да преборя и също така много неизвестни
Като цяло колата едва ли ще е напълно готова с новия боди кит, големите спирачки, но важното е да върви за да мога да я покарам и да видя как и се отразяват новия мотор и всичко направено
а след събора ще донаправя и останалите неща
Като цяло колата едва ли ще е напълно готова с новия боди кит, големите спирачки, но важното е да върви за да мога да я покарам и да видя как и се отразяват новия мотор и всичко направено
а след събора ще донаправя и останалите неща
Monster Energy Drift Athlete
2014 King of Europe Street Legal Champion
2013 King of Europe Street Legal Champion
http://www.facebook.com/alexmatrix
2014 King of Europe Street Legal Champion
2013 King of Europe Street Legal Champion
http://www.facebook.com/alexmatrix
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани