ОТ 525ТДС Е34 КЪМ 530Д М57Д30
Модератор: Технически модератори
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- marto_sv1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 63
- Регистриран на: 19.04.2011
- Местоположение: гр.Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525TDS E34
- Мечтае да кара: BMW 525TDS E34
ОТ 525ТДС Е34 КЪМ 530Д М57Д30
ЗДРВЕЙТЕ КОЛЕГИ.наскоро се сдобих с бмв 525тдс(преди месец)-това ми беше мечтата.от както я взех обаче почна да ми прави проблеми,маркучите седят по-твърди(водните),когато колата е преседяла повече от 24часа като отворя капачката на казачето издиша-държи някакво налягане,понякога губи вода понякога не и направо се хванах за главата-моята(не на бмв-то макарче на там отиват нещата),ако някой колега е имал такива признаци и е остановил от какво са да казва (знам че има много изписано по тази тема,но не точно с такива признаци-НАЛЯГАНЕТО МИ ВЪВ ВОДНАТА СИСТЕМА ДОСТИГА ДО 0.6 БАРА мерих я с уред за газове и нямаше налични).та ако някой помогне ще е добре,но обмислям и вариянт за друг двигател от 530д.ЗАТОВА И ПУСКАМ НОВА ТЕМА.МИСЪЛТА МИ Е КАКВО ТРЯБВА ДА НАПРАВЯ И ПРЕПРАВЯ ЗА ДА ГО ПЪХНА В В Е34-КАТА.благодаря на всички предварително за отделеното внимание и пак се извинявам за новата тема
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
BMW не е нито най-бързата кола,нито най-луксозната,сигурно не и най-красивата,тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!!!
- VesoPesa
- старши ентусиаст
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: ОТ 525ТДС Е34 КЪМ 530Д М57Д30
Пробва ли да смениш капачката на разширителното казанче?
Колкото до трансплантацията, от е39 ли мислиш да взимаш мотора?
Колкото до трансплантацията, от е39 ли мислиш да взимаш мотора?
- .:BENZINO:.
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 23.04.2008
- Местоположение: ВАРНА
- Кара: вана Чайка
Re: ОТ 525ТДС Е34 КЪМ 530Д М57Д30
доколкото знам тази операция се равнява на мазохизъм По-добре си направи тдс-а Успех
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: ОТ 525ТДС Е34 КЪМ 530Д М57Д30
Идеята ти никак не е лоша ,но ще даваш доста пари.Мисля че ,наи големия проблем ще е с картера и електрониката.
Понагласи кьм 4 бона дано стигнат
Понагласи кьм 4 бона дано стигнат
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- golov_bg
- ентусиаст
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: ОТ 525ТДС Е34 КЪМ 530Д М57Д30
ето още един колега с моята мисъл за двигателя колега и аз се бях замислил да го сменя със 30д,но нямам достатъчно инфо дали ще пасне,а да хвърля пари ня вятъра и да не стане оставам без кола,иначе виж си капачката аз съм със 524тд и моята държи малко налягане
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: ОТ 525ТДС Е34 КЪМ 530Д М57Д30
Значи може да губи вода от някое съединение, а не защото е пуканта главата или гарнитурата е духнала. Огледай всичко добре. Щом не надува маркучите, значи едва ли е главата или гарнитурата. Има доста места от където може да изпуска. Примерно пластмасовата капачка на термостата. Обикновено като се сменя термостат майсторите там натягат повече и тя се пука. Водната помпа също може да е виновник. Има един О пръстен на нея и с времето той се прецаква и може да сълзи от там, както и да протече през оста й (това само съм го чувал от майстори не ми се е случвало). Смени също и капачката на казанчето. Има и още едно място където може да пропуска охл. течност и да не го виждаш. Това е под клапаните за парното, които са точно до бушоните. Там под тях ако се преебал някой маркуч няма как да го видиш. Абе закарай го някъде на доверен майстор, който да се е сблъсквал с този мотор и се дупете 2 часа да гледате къде може да тече. А има вариант и в купето да са изтървали О пръстените на радиаторчето и от там да си капИ Ако не можете да откриете теча можете да пробвате да сипете боя за яйца (червена) в охл. течност и да видите къде е почевеняло. Това не съм го правил, но др. колеги са ме съветвали така.
Лично аз имах една година и кусур губене на охл. течност с твърди маркучи. Избиваше от къде ли не охладителната течност. Карах я до последно с отхлабена капачка на преливника. Накрая духна гарнитура поради слабо натегнати болтове на главата.
Та не му се плаши на тоз мотор. Доста е здрав, но си иска да му баеш от време на време.
3.0д ще видиш голям зор според мен да го сложиш. Като начало трябва да смениш, мотора, цялата инсталация, част от изпускателната система и скоростите (може би и кардана да трябва да преправиш). Със сигурност ще има голямо преправяне и не е ясно на какви пари ще стъпи цялата процедура. Не е невъзможно, но дали си струва парите?
Иначе ако си имаш някакви излишни кинти ти препоръчвам да намериш 4.0д от е38. Поне като ще е гарга да е рошава.
Успех и изчети всичко де що пише за този ТДС във важните теми.
Лично аз имах една година и кусур губене на охл. течност с твърди маркучи. Избиваше от къде ли не охладителната течност. Карах я до последно с отхлабена капачка на преливника. Накрая духна гарнитура поради слабо натегнати болтове на главата.
Та не му се плаши на тоз мотор. Доста е здрав, но си иска да му баеш от време на време.
3.0д ще видиш голям зор според мен да го сложиш. Като начало трябва да смениш, мотора, цялата инсталация, част от изпускателната система и скоростите (може би и кардана да трябва да преправиш). Със сигурност ще има голямо преправяне и не е ясно на какви пари ще стъпи цялата процедура. Не е невъзможно, но дали си струва парите?
Иначе ако си имаш някакви излишни кинти ти препоръчвам да намериш 4.0д от е38. Поне като ще е гарга да е рошава.
Успех и изчети всичко де що пише за този ТДС във важните теми.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- marto_sv1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 63
- Регистриран на: 19.04.2011
- Местоположение: гр.Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525TDS E34
- Мечтае да кара: BMW 525TDS E34
Re: ОТ 525ТДС Е34 КЪМ 530Д М57Д30
благодаря колеги за обърнатото внимание и съвети.само ще спомена че вече 4бр. капачки смених (2-бр.-нови феби,1бр.от морга оригинална,1бр. от един колега в свищов със същото бмв)резултата беше един и същ.вчера я покарах малко по зверски и тази сутрин като тргвах за работа преди да я запаля отворих капачката,да видя как е.маркучите бяха меки на пипане,но пак изпусна налягане И НАЛЯХ ОКОЛО 200-3ООгр. вода.гледал съм я за течове около всяко съединение покрай термостата,водната помпа-няма никъде поне аз не видях,но в купето не съм гледал и ще го направя днес или утре ще послушам и колегата Zubcho като сложа боя за яйца и да видя аджаба какво става.направо ми се пече яйце на г*за-незнам защо продължавам да си набивам в главата-проблем с главата(и много пари ).иначе едно приятече скоро си удари 530-ката и ми обяви някаква цена(като за мен 1000-1200 лв за двг+инсталация)затова и це чудя сега накъде да се завъртя немога да спя вече от 1 седмица(сънувам 530д и една глава за 525тдс до него )темата я пуснах поради тази причина ако не успея да си оправя тука проблема с губенето на вода до 1-2 седмици мисля да взема двигателя.и ми трябват съвети схеми или още по-добре ако някои го е правил.пак благодаря за обърнатото внимание(само да спомена,понеже работя в магазин за авточасти и сервиз,колегите ми казаха че надуването на 0,6 бара е добре ставало лошо когато било над 1.2,незнам дали е така)
BMW не е нито най-бързата кола,нито най-луксозната,сигурно не и най-красивата,тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!!!
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: ОТ 525ТДС Е34 КЪМ 530Д М57Д30
Имаш теч от някъде 100% търси хубаво. Като отвориш сутрин трябва да съска. Демек да има налягане. Ако няма тогава теча е голям Има вариант да се надуе цялата система на 1 атмосфера и да се види от къде тече, но много хора не го препоръчват това, защото ако има слаби места по охл. система ще отвори там при тях и може да не засечеш проблема си.
Ако се притесняваш, че е главата можеш сутринта като палиш да идеш отзад и да гледаш. Ако тече в цилиндрите ще има яко бял пушек
Ако се притесняваш, че е главата можеш сутринта като палиш да идеш отзад и да гледаш. Ако тече в цилиндрите ще има яко бял пушек
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Maratilov e34
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 146
- Регистриран на: 17.02.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 525i
Re: ОТ 525ТДС Е34 КЪМ 530Д М57Д30
Междодругото колеги виждал съм е36 м57д30 в youtube. Та штом там е станал сигорно ште стане и в е34 ми просто никои неиска да се хване на хорото разправиика и кинти е.
И един мармот завиваше шоколада в калници от Опел
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: ОТ 525ТДС Е34 КЪМ 530Д М57Д30
Абе може да се сложи този мотор. Въпросът, е че няма да е все едино от 2.0 отиваш към 2.5, ами ще иска сериозно преправяне и еквилибристики при някой който е насаждал мотори и разбора какво прави. Също няма да е никак евтино.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: ОТ 525ТДС Е34 КЪМ 530Д М57Д30
Zubcho написа:Абе може да се сложи този мотор. Въпросът, е че няма да е все едино от 2.0 отиваш към 2.5, ами ще иска сериозно преправяне и еквилибристики при някой който е насаждал мотори и разбора какво прави. Също няма да е никак евтино.
Точно,конверсията си е сложна.Наи малката грижа е хардуера,тоест ,монтажа на мотора в коша.
М57 си има своите изисквания.Ще си тьрси АБС-а,ДСЦ-то ,и тьи нататьк
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Re: ОТ 525ТДС Е34 КЪМ 530Д М57Д30
Колега не знам що се притесняваш че имаш налягане в охл. система кат тя трябва да си поддържа работно 1 бар , а капачката да изпуска на 1.4бара. Иначе тва за мотора го забрави , по-добре си вземи за тия пари дет ще хвърлиш едно 725ТДС поне да се возиш кат бял човек.
- marto_sv1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 63
- Регистриран на: 19.04.2011
- Местоположение: гр.Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525TDS E34
- Мечтае да кара: BMW 525TDS E34
Re: ОТ 525ТДС Е34 КЪМ 530Д М57Д30
vladobate-и ти си прав 7 мицата си е друга работа(още по-голям кораб ).а иначе проблема с изпушване бяло сутрин го имах още като купих колата преди да смена капачката,като я смених и вече не пуши БЯЛО сутрин.и намен за това ми бяха и главните притеснения за глава.но не разбрах защо се оправи от една капачка.благодарско на всики колеги които се отзоваха и за сега ще ви послуша няма да се се занимавам с интервенцията но ако се стигне до там веднага ще пиша:)
BMW не е нито най-бързата кола,нито най-луксозната,сигурно не и най-красивата,тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!!!
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: ОТ 525ТДС Е34 КЪМ 530Д М57Д30
Правилно те насочи Владо.725 е в пьти по добра машинка от 525.Пьк и доколкото познавам колегите в Свищов няма кои да я свьрши както трябва тая работа с конверсията
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: ОТ 525ТДС Е34 КЪМ 530Д М57Д30
някой с ново инфо по темата? става дума за м57 193 от е39
картер от Е38 730д? +цедка и пръчка
едната лапа кастъм ?
после какво друго се случва??
кутията на тдс ще си дойде предполагам
като гледам че темат ае на 10 години няма да говорим за цените и тн
по скоро искам да сподели опит някой който вече има м57 под капака
картер от Е38 730д? +цедка и пръчка
едната лапа кастъм ?
после какво друго се случва??
кутията на тдс ще си дойде предполагам
като гледам че темат ае на 10 години няма да говорим за цените и тн
по скоро искам да сподели опит някой който вече има м57 под капака
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани