Дрифтове и бърнаут с автоматик?
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
50 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- B.Tunchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 593
- Регистриран на: 29.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 ///M5
- Детайли за колата: Eisenmann Exhaust
Re: Дрифтове и бърнаут с автоматик?
Поведението на шпера му на Pr0gI е трудно да се каже точно като на какво е, отначало като и набие кикдауна, дори и на 2-ра да е, все едно рита съединител на ръчна скоростна кутия, но си остава на 2-ра, не връща първа и тръгва като с LSD, не като със 100% locked diff, но не мога да преценя дали затяга %-та на limited-slip с покачването на оборотите. Иначе се сурка брутално, баси 7мицата, когато е на спорт окачването, волана и кутията имам чувството че съм в луксозна дрифтачка... Предполагам че дифа на тая кола, има нещо общо с дифовете на м-ките след е36, сиреч след clutch-type-a... Ако някой изрови някакво инфо по въпроса, нека да сподели.
- CA3108KM
- младши ентусиаст
- Мнения: 459
- Регистриран на: 12.09.2008
- Местоположение: бухово/хаджи димитър/люлин
- Пол: Мъж
- Кара: само русо и с 19"
- Мечтае да кара: същото (е39) ама М
Re: Дрифтове и бърнаут с автоматик?
аз съм пробвал според мен най удачен вариянт е ако караш приемрно с 2к оборота заклащаш колата ляво дясно ляво и на 3тото заклащане риташ газта да свали предавка и почваш да поддържаш... този вариянт съм го пробвал и с 2.0 мотор в е34 3 000 оборота пуснал съм газта заклащам и щом подам газ и тя тръгва дори и с отворен диф... но факторите са много настилка,гуми,прах/камъни
gallery/image_page.php?album_id=675&image_id=30748 <-- а ни мрази
- Peter Angelov
- ентусиаст
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Дрифтове и бърнаут с автоматик?
DrivinGGoD написа:Pr0gI написа:да за F01 говоря и аз не знаех че има шпер явно си е стандартно понеже е 730d и нищо не е пипано по колата. Някой колеги от Варна могат да потвърдят доста често се случва да влизам с вратите в завоите Единственото лошо при автоматика е че като стигне прекъсвача сменя предавка и до там с дрифта..
А как работи този шпер? Само на изключено DSC, или при всички положения на системите за сигурност и системите на окачването? Когато колата не работи и е във въздуха като завъртиш едното колело какво се случва? Като заключи колата как се държи? Като с шпер на някакъв процент или като 100% заключен диф?
Много интересно ми стана!
Здрасти, какво е вашето мнение за дифа на Е31 850, не мога да разбера дали има шпер Когато е дигната на крик като
хванеш на ръка едното колело повлича леко и другото и започват да се движат и двете. В същото време на включено ASC+T,
когато тръгнеш с повече газ почва да свети ASC+T и коригира подаваната газ! В същото време с чисто нови гуми Мишелин - 275/35/18 ги прави на парцал и на S режим дори и на 90-100 км.ч. при рязко подаване на газта се усеща как превърта гумите и след това тръгва колата. В същото време един, два пъти забелязвам че остават 2 дири от гуми това значили че има колата има диф шпер и го контролира по някъв начин....
- B.Tunchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 593
- Регистриран на: 29.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 ///M5
- Детайли за колата: Eisenmann Exhaust
Re: Дрифтове и бърнаут с автоматик?
Трябва като е на подемник колата, един човек да хване и да държи неподвижно едната гума, а друг да пробва да завърти противоположната, ако няма никакво усилие и се върти свободно - няма шпер.
Друг начин да разбереш, дали има, който е и по-лесния - Спираш ACS-то, пълен ляв/десен и газ. Тогава няма начин да не разбереш дали има или няма шпер.
п.п.
http://www.youtube.com/watch?v=FGFcCBLbmRk
Ако дифа ти е същия като на това, няма шпер
Друг начин да разбереш, дали има, който е и по-лесния - Спираш ACS-то, пълен ляв/десен и газ. Тогава няма начин да не разбереш дали има или няма шпер.
п.п.
http://www.youtube.com/watch?v=FGFcCBLbmRk
Ако дифа ти е същия като на това, няма шпер
- Peter Angelov
- ентусиаст
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Дрифтове и бърнаут с автоматик?
Gh0s7 написа:Трябва като е на подемник колата, един човек да хване и да държи неподвижно едната гума, а друг да пробва да завърти противоположната, ако няма никакво усилие и се върти свободно - няма шпер.
Друг начин да разбереш, дали има, който е и по-лесния - Спираш ACS-то, пълен ляв/десен и газ. Тогава няма начин да не разбереш дали има или няма шпер.
п.п.
http://www.youtube.com/watch?v=FGFcCBLbmRk
Ако дифа ти е същия като на това, няма шпер
Да ще пробвам отново да видя Ами незнам дали сме еднакви...
Аз по скоро си мисля дали има значение това да е включено ASC-то или изключено защото по спомен на крика се завъртаха и двете. То може и да се провери в програмите дали се предлага шпер касета за дифа ако не се предлага значи са само отворени....
Гледах в програмите и само на CSI има 25% заключване, което се монтира и на М5 и М3
50 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани