Свързване на дистанционно централно
Модератор: Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Свързване на дистанционно централно
Колеги, къде да вържа аларма да ми командва централното
четох из форума че до говорителя в краката на водача в снопа за бял/зелен кабел и бял/черен но открих само бял/зелен пробвах с някои от другите кабели но нестава.
колата е 91 набор модула под задната седалка е с 4 букси. има жълта букса мисля че в нея е централното
четох из форума че до говорителя в краката на водача в снопа за бял/зелен кабел и бял/черен но открих само бял/зелен пробвах с някои от другите кабели но нестава.
колата е 91 набор модула под задната седалка е с 4 букси. има жълта букса мисля че в нея е централното
- alchohol
- ентусиаст
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Свързване на дистанционно централно
Иди да ти я вържат, не закачай кабели тук-там, да не стане мяу
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Re: Свързване на дистанционно централно
alchohol написа:Иди да ти я вържат, не закачай кабели тук-там, да не стане мяу
имам си горе долу понятие как да вържа 5 кабела, само да знам кои са
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6217
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Свързване на дистанционно централно
При нашите коли не е съвсем просто.Ако ползваш двата силови кабела,които задействат моторчетата трябва да ги срежеш и прекараш през релета/има си схема към алармата/-в противен случай почва да ти гори комфорт модула,по точно вторият блок с релетата.Ако използваш директно свързване на сигнала от алармата с ЦЗ, трябва да видиш на машинката на шофьорската врата,кои са двата тънки кабела,които подават информация към комфорт модула дали е отключено или заключено.При машинката ги имам цветовете,лошото е ,че след буксата на вратата се сменят.
Re: Свързване на дистанционно централно
малката жълта букса е щекер x255. На него се намират пинове 7 (заключване) и 16 (отключване). Там трябва да се закачиш. Ако пиновете ги няма трябва да ги сложиш допълнително.
За да бачка "двойното заключване" трябва да сложиш диоди.
Мигачите не би трябвало да имаш проблем да ги намериш.
А за комфортното заключване - трябва ти продължителен (-) сигнал. Ако (както е обикновено) от алармата идва продължителен (+) сигнал трябва да го обърнеш с реле.
За да бачка "двойното заключване" трябва да сложиш диоди.
Мигачите не би трябвало да имаш проблем да ги намериш.
А за комфортното заключване - трябва ти продължителен (-) сигнал. Ако (както е обикновено) от алармата идва продължителен (+) сигнал трябва да го обърнеш с реле.
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Свързване на дистанционно централно
Колега може ли да обясниш какво е двойно заключване? Аз имам проблем с алармата която е допълнително сложена.Оригиналната е изолирана както и имобилайзера.Без комфорт модул е.Като заключвам с алармата винаги трябва два пъти да натисна дистанционното.@2bar написа:малката жълта букса е щекер x255. На него се намират пинове 7 (заключване) и 16 (отключване). Там трябва да се закачиш. Ако пиновете ги няма трябва да ги сложиш допълнително.
За да бачка "двойното заключване" трябва да сложиш диоди.
Мигачите не би трябвало да имаш проблем да ги намериш.
А за комфортното заключване - трябва ти продължителен (-) сигнал. Ако (както е обикновено) от алармата идва продължителен (+) сигнал трябва да го обърнеш с реле.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6217
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Свързване на дистанционно централно
На машинката на шофьорската врата има два вида вериги-информационни и силови.Информационните подават сигнал до комфорт модула за да знае дали е отключено или заключено.Силовите захранват самият двигател на машинката.Сигнала се подава или от алармата директно на информационната ,която го предава на комфорт модула,който задейства силовите вериги или трябва да се прекъснат силовите вериги на машинката на шофьорската врата -за отключване и заключване ,сигнала от алармата ще задейства реле с н.о.к. ,на които са вързани постоянен плюс на единият и съответният силов проводник ,който води до машинката на шофьорската врата.Когато тя се задейства през релето ,ще подаде сигнал по информационната верига до комфорт модула и той ще задейства другите врати.
Има и още една функция на ЦЗ-резе.Както колегата е обяснил трябва да се подаде дълъг сигнал на съответният проводник.Тогава вратите се заключват ,като не могат да се отварят с дръжките от вътре или пък с изтегляне на бутона,а само с ключа от вън-идеята е ако някой счупи прозореца да му се поусложни живота. Едновременно с това се затваря люка и прозорците,ако са оргинално вързани към комфорт модула.
Има и още една функция на ЦЗ-резе.Както колегата е обяснил трябва да се подаде дълъг сигнал на съответният проводник.Тогава вратите се заключват ,като не могат да се отварят с дръжките от вътре или пък с изтегляне на бутона,а само с ключа от вън-идеята е ако някой счупи прозореца да му се поусложни живота. Едновременно с това се затваря люка и прозорците,ако са оргинално вързани към комфорт модула.
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Свързване на дистанционно централно
а дали това работи и на първите версии на модула ГМ? да кажем година 90'? или по-точно казано, дали е заложено в софта на модула? те пиновете си ги има. това е ясно. като гледам са предлаали едно IR огледало и там неговите сигнали отиват точно на тези пинове на жълтата букса
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Свързване на дистанционно централно
ares2 написа:а дали това работи и на първите версии на модула ГМ? да кажем година 90'? или по-точно казано, дали е заложено в софта на модула? те пиновете си ги има. това е ясно. като гледам са предлаали едно IR огледало и там неговите сигнали отиват точно на тези пинове на жълтата букса
оказаха се окабелени. като се свързах на тях и всичко заработи през дистанционното
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Свързване на дистанционно централно
zvetiko написа:На машинката на шофьорската врата има два вида вериги-информационни и силови.Информационните подават сигнал до комфорт модула за да знае дали е отключено или заключено.Силовите захранват самият двигател на машинката.Сигнала се подава или от алармата директно на информационната ,която го предава на комфорт модула,който задейства силовите вериги или трябва да се прекъснат силовите вериги на машинката на шофьорската врата -за отключване и заключване ,сигнала от алармата ще задейства реле с н.о.к. ,на които са вързани постоянен плюс на единият и съответният силов проводник ,който води до машинката на шофьорската врата.Когато тя се задейства през релето ,ще подаде сигнал по информационната верига до комфорт модула и той ще задейства другите врати.
Има и още една функция на ЦЗ-резе.Както колегата е обяснил трябва да се подаде дълъг сигнал на съответният проводник.Тогава вратите се заключват ,като не могат да се отварят с дръжките от вътре или пък с изтегляне на бутона,а само с ключа от вън-идеята е ако някой счупи прозореца да му се поусложни живота. Едновременно с това се затваря люка и прозорците,ако са оргинално вързани към комфорт модула.
имате ли някаква информация за т.н. секюрити лок? където нищо н ее активно за отваряне на вратите без захранване. вчера си разкачих батерията на колата, която преди това заключих през дистанционното и затворих вратата.. когато исках отново да отворя двете брави не сработваха с ключа. отвори се механично само багажника.. бутоните не се вдигаха ( закачих едният през отвор на стъклото с кука) както и ръчките за отваряне вътре не мъргаха. сякаш системата беше деактивирала всички опциии за достъп до колата едва я отворих
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани