тегло
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
6 мнения
• Страница 1 от 1
- bmwsporte34
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 31.01.2012
тегло
Според вас влия ли теглото на автомобила на неговата устойвивост особено при сняг??
- DrivinGGoD
- The Ultimate Driver
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: тегло
Естествено, че влияе... По-важното е обаче как е разпределено теглото между осите, колко ниско е центъра на тежестта и как окачването успява да сведе това тегло до пътя.
Принципно колкото по-лека е дадена кола, толкова по-добре е това за поведението на пътя и сцеплението.
Проблема е обаче, че има леки коли, които се държат гадно, заради недобрия баланс, окачване и подбор на гуми.
Има и много по-тежки, които стоя уникално благодарение на умна конструкция на купето и ходовата част, както и подходящи гуми.
Та така зададен въпроса е много обширен и относителен.
Принципно колкото по-лека е дадена кола, толкова по-добре е това за поведението на пътя и сцеплението.
Проблема е обаче, че има леки коли, които се държат гадно, заради недобрия баланс, окачване и подбор на гуми.
Има и много по-тежки, които стоя уникално благодарение на умна конструкция на купето и ходовата част, както и подходящи гуми.
Та така зададен въпроса е много обширен и относителен.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Re: тегло
Според мен стабилно какво значи стабилно е да си по нисък за да може да цепиш въздуха и при завой е по аеродинамична и по лесна а до колкото по високите лесно се завъртат обръщат и тн. за това аз предпочитам по ниска (е да закача на легналите ама) и до собствен опит още когато имахме компакта и например сме 3 човека вътре по 120.105 85=310 кила само хората вътре + 10кг бензин 320 + теглото на автомобила зависи и от окачването и гуми абе всичко си е свързано навързано ...
- rottweiler
- ентусиаст
- Мнения: 898
- Регистриран на: 3.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: шлеп
Re: тегло
axel.folu написа:Според мен стабилно какво значи стабилно е да си по нисък за да може да цепиш въздуха и при завой е по аеродинамична и по лесна а до колкото по високите лесно се завъртат обръщат и тн. за това аз предпочитам по ниска (е да закача на легналите ама) и до собствен опит още когато имахме компакта и например сме 3 човека вътре по 120.105 85=310 кила само хората вътре + 10кг бензин 320 + теглото на автомобила зависи и от окачването и гуми абе всичко си е свързано навързано ...
и ся какво написа?
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: тегло
За нормално шофиране на сняг теглото понякога е +. Колата стъпва по-тежко и стабилно. Ако искаш да си играеш с нея трябва да имаш едно на ум, че контролираш по-голяма маса. И при зимни условия тая по-голяма маса тръгва по-трудно, спира по-трудно и т.н. Естествено всичко опира до опит и усещане на автомобила. Имам една зима зад гърба си с е36 купе, сега ми престои втора с е34 седан. Ако нещо ми направи впечатление, ще драсна
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: тегло
axel.folu написа:Според мен стабилно какво значи стабилно е да си по нисък за да може да цепиш въздуха и при завой е по аеродинамична и по лесна а до колкото по високите лесно се завъртат обръщат и тн. за това аз предпочитам по ниска (е да закача на легналите ама) и до собствен опит още когато имахме компакта и например сме 3 човека вътре по 120.105 85=310 кила само хората вътре + 10кг бензин 320 + теглото на автомобила зависи и от окачването и гуми абе всичко си е свързано навързано ...
Тъкмо по едно време хванах мисълта и накрая вече съвсем ме утрепа.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани