Реставрация BMW Е21 - Lowrider
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
53 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- [BUL]-Flosh
- Потребител
- Мнения: 39
- Регистриран на: 8.11.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E90, E21, е30 325i cab
- Детайли за колата: E90 320d 163h.p
Е21 - 1.6 lowrider
Re: Project "Е21 Lowrider"
Lenco написа:Нали знаеш, че рейката трябва да е от десен волан е36, трудно ще свикнеш да завиваш наляво, а колата да отива надясно.
Ами всъщност не знаех, сега като прочетох коментара и се замислих че при е30, е36 и т.н рейката е отпреде а при е21 е от задната страна.
- [BUL]-Flosh
- Потребител
- Мнения: 39
- Регистриран на: 8.11.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E90, E21, е30 325i cab
- Детайли за колата: E90 320d 163h.p
Е21 - 1.6 lowrider
Re: Project "Е21 Lowrider"
Някой от колегите с Е21 може ли да каже как седи въпроса с дясното огледало?
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: Project "Е21 Lowrider"
[BUL]-Flosh написа:Lenco написа:Нали знаеш, че рейката трябва да е от десен волан е36, трудно ще свикнеш да завиваш наляво, а колата да отива надясно.
При всичко изправно и добро здраве по предницата не мисля че ще усетиш голяма нужда от хидравлична рейка. Моята е с 195/50/15 полу-слик и М50Б25 в коша и си дрифтя с кеф все още с оригиналната рейка.
П.С. От опит споделям, след като си загубих два дена в преправяне на М3 рейка от десняк за едно шоу и в последствие си сложих старата рейка обратно с леки подобрения по захващането и нови втулки на червяка
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2702
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Project "Е21 Lowrider"
[BUL]-Flosh написа:Някой от колегите с Е21 може ли да каже как седи въпроса с дясното огледало?
Няма инсталация от дясно, нови кабели до лявата врата и друго копче с превключване на ляво0дясно от е21 или е28.
От е28 май огледалата стават, поне гумените уплътнения са подобни.
KriK4eTo написа:[BUL]-Flosh написа:Lenco написа:Нали знаеш, че рейката трябва да е от десен волан е36, трудно ще свикнеш да завиваш наляво, а колата да отива надясно.
При всичко изправно и добро здраве по предницата не мисля че ще усетиш голяма нужда от хидравлична рейка. Моята е с 195/50/15 полу-слик и М50Б25 в коша и си дрифтя с кеф все още с оригиналната рейка.
П.С. От опит споделям, след като си загубих два дена в преправяне на М3 рейка от десняк за едно шоу и в последствие си сложих старата рейка обратно с леки подобрения по захващането и нови втулки на червяка
Що я махна?
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: Project "Е21 Lowrider"
Ами не успях да я докарам да прави същия ъгъл на завиване без да режа моста. Също така леко се загуби усета от пътя или иначе казано обратната връзка с пътя. Което ме е спасявало доста пъти на заледени участъци на зимни тренировки. Предполагам хидравликата може да е в + , ако правиш доста градско всеки ден.... и не гониш голям ъгъл на завиване и няколко екстра катъра от мотора
- tZv3t0zAr
- младши ентусиаст
- Мнения: 332
- Регистриран на: 6.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е21 318is 78' сега е30 328
- Мечтае да кара: e30 monster
Re: Project "Е21 Lowrider"
A какви са варянтите за по-голям ъгъл на завиване при е21 освен да се реже/разпробива ухото на шенкела
- [BUL]-Flosh
- Потребител
- Мнения: 39
- Регистриран на: 8.11.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E90, E21, е30 325i cab
- Детайли за колата: E90 320d 163h.p
Е21 - 1.6 lowrider
Re: Project "Е21 Lowrider"
KriK4eTo написа:[BUL]-Flosh написа:Lenco написа:Нали знаеш, че рейката трябва да е от десен волан е36, трудно ще свикнеш да завиваш наляво, а колата да отива надясно.
При всичко изправно и добро здраве по предницата не мисля че ще усетиш голяма нужда от хидравлична рейка. Моята е с 195/50/15 полу-слик и М50Б25 в коша и си дрифтя с кеф все още с оригиналната рейка.
П.С. От опит споделям, след като си загубих два дена в преправяне на М3 рейка от десняк за едно шоу и в последствие си сложих старата рейка обратно с леки подобрения по захващането и нови втулки на червяка
Аз така или иначе се чудех дали изобщо да се занимавам с цялия филм и да загубя 2 дена. Вече наистина се отказах.
Още някой части пристигнаха:
Предни амортисьори от Мк4.
Другата седмица ще ги занеса на стругар в долната час да бъде направена резба с дължина около 20см и ще бъдат направени подходящи втулки за захващане към шенкела.
Последна промяна [BUL]-Flosh на 02 Яну 2016, 14:05, променена общо 2 пъти
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2702
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Project "Е21 Lowrider"
Рейката се слага за минути, намирането на точната дължина на карето отнема малко повече време, както и наклона на рейката към купето.
Намирам разлика само на място в движение не намирам особена такава, вибрациите и наклоните се усещат с волана.
Намирам разлика само на място в движение не намирам особена такава, вибрациите и наклоните се усещат с волана.
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: Project "Е21 Lowrider"
tZv3t0zAr написа:A какви са варянтите за по-голям ъгъл на завиване при е21 освен да се реже/разпробива ухото на шенкела
В по голям филм от този не съм влизал. Разпробиването на шенкела е сравнително лесно стида да имаш унибали и стругар да ти направи подложни (конусни) втулки за тях. Аз от това постигнах доволен ъгъл с който колата почти никога не се превърта с нищо раздвижно по задния мост и заварен диференциал.
- [BUL]-Flosh
- Потребител
- Мнения: 39
- Регистриран на: 8.11.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E90, E21, е30 325i cab
- Детайли за колата: E90 320d 163h.p
Е21 - 1.6 lowrider
Re: Project "Е21 Lowrider"
Моето решение за поставяне на регулируемо окачване на е21:
Последна промяна [BUL]-Flosh на 02 Яну 2016, 14:07, променена общо 2 пъти
- [BUL]-Flosh
- Потребител
- Мнения: 39
- Регистриран на: 8.11.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E90, E21, е30 325i cab
- Детайли за колата: E90 320d 163h.p
Е21 - 1.6 lowrider
Re: Project "Е21 Lowrider"
Да съжевя темата с малко снимки:
Заварките не са нищо особено както и самите кърпежи но като за 1ви път мисля че ми се получава
С монтирано регулеруемо окачване свалено на 50%
Заварките не са нищо особено както и самите кърпежи но като за 1ви път мисля че ми се получава
С монтирано регулеруемо окачване свалено на 50%
Последна промяна [BUL]-Flosh на 02 Яну 2016, 14:08, променена общо 2 пъти
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: Project "Е21 Lowrider"
Бих посъветвал автора да погледне на Цецо Михайлов постовете в на Алпина-машина темата за 2002-та да добие представа за добър стандарт на тенекеджииство за да може резултата от рязането и заваряването да е по-дълготраен.
Поздрави за добрата работа по смъкването на окачването.
Поздрави за добрата работа по смъкването на окачването.
- alpina-ma6inata
- '2002' fanatic
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: Project "Е21 Lowrider"
Колега, поздравления за ентусиазма, но наистина малко градивна критика. Избягвай застъпването на ламарините една върху друга, а гледай да ги заваряваш ръб срещу ръб. Както и заварките да бъдат плътни, на пресекулки (за да избегнеш температурни деформации). Така ще ти свърши работа, колкото да се търкаляш, но няма да е дълготрайно. Не съм тенекеджия, но наистина това са едни от най-важните неща, които научих от моя.
Успех и продължавай да качваш снимки
Успех и продължавай да качваш снимки
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- [BUL]-Flosh
- Потребител
- Мнения: 39
- Регистриран на: 8.11.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E90, E21, е30 325i cab
- Детайли за колата: E90 320d 163h.p
Е21 - 1.6 lowrider
Re: Project "Е21 Lowrider"
alpina-ma6inata написа:Колега, поздравления за ентусиазма, но наистина малко градивна критика. Избягвай застъпването на ламарините една върху друга, а гледай да ги заваряваш ръб срещу ръб. Както и заварките да бъдат плътни, на пресекулки (за да избегнеш температурни деформации). Така ще ти свърши работа, колкото да се търкаляш, но няма да е дълготрайно. Не съм тенекеджия, но наистина това са едни от най-важните неща, които научих от моя.
Успех и продължавай да качваш снимки
Колега мерси за градивната критика, при следващото ми прибиране в БГ ще ги направя наново праговете че като съм се хванал да го правя поне да е както трябва
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: Project "Е21 Lowrider"
Не на последно място, ако решиш да следваш написаното от Митко, първо точковай на около 5-10см разстояние. След това като заваряваш заварявай на подобно разстояние без да правиш повече от 1-2см на един път, отново за да избегнеш темепературното разширение и така ще запазиш купето в приличен вид.
П.С. Преди няколко седмици си оправях едни ръжди около задния мост и ми отне около 15-20 часа да изчистя и изкопирам около 20-30см оригинална ламарина. И това само до шприц, още не съм боядисал. Това казвам, само да добиеш представа колко време отнема правилно реставриране на ламарини. Отново на Митко темата е виж пример....
П.С. Преди няколко седмици си оправях едни ръжди около задния мост и ми отне около 15-20 часа да изчистя и изкопирам около 20-30см оригинална ламарина. И това само до шприц, още не съм боядисал. Това казвам, само да добиеш представа колко време отнема правилно реставриране на ламарини. Отново на Митко темата е виж пример....
53 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани