Важно! Двигател N47, производство 2007-2011
Модератор: Общи модератори
- rAd000
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 177
- Регистриран на: 5.05.2015
- Местоположение: Нюрнберг
- Пол: Мъж
- Кара: 320d e90 LCI, 325TI e46
- Мечтае да кара: M140ix, 440ixGC, GT63S AMG, G63 AMG
Re: Важно! Двигател N47, производство 2007-2011
Колеги моята е90-ка е произведена 30/6/2010 в момента е на 134,000 км.Произведена в Германия и също така е закупена от тук.Да се притеснявам ли от същото и аз с този N47D20O1 - 2,00l (135kW).
- Alexi
- старши ентусиаст
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Важно! Двигател N47, производство 2007-2011
проблема присъства и на F10 и F30 ти си прецени дали да се притесняваш ..
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Важно! Двигател N47, производство 2007-2011
Тука си в грешка колега, проблема присъства само до 2010та! няма F30ка 2010 и проблема е само на, заглавието е доста подвеждащо тъй като няма изтеглени коли 2011
Който есе интересува ето ви сервизния бюлетин:
https://drive.google.com/file/d/0B52kNO ... 8wanc/view
Който есе интересува ето ви сервизния бюлетин:
https://drive.google.com/file/d/0B52kNO ... 8wanc/view
- Alexi
- старши ентусиаст
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Важно! Двигател N47, производство 2007-2011
It now seems that there are issues appearing with a limited number of engines manufactured after the supposed safe date of 01.03.2011.
цитат от Wiki .. проблема присъства на F10 със сигурност ,за F30 не знам да има промени по него .. бюлетина го знаем ,знаем и колко години след установяването на проблема го признаха и ще ремонтират не повече от 1/10 от колите като смяната на веригата само временно го решава ( докато новата се износи и тя скоропостижно )
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Важно! Двигател N47, производство 2007-2011
Недейте да вярвате на всичко в wiki, защото и аз и ти също може да edit-ваме информацията там. Не съм чул за Ф10тки със скъсани вериги, нито на 184 к.с. (Освен ако са с недоказани км)
- Alexi
- старши ентусиаст
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Важно! Двигател N47, производство 2007-2011
bmw f10 520d timing chain problems - пусни си това в гугъла и чети ..
Re: Важно! Двигател N47, производство 2007-2011
Писахме на Ауто Бавария, обясниха ни същото, като на колегите по-горе.
Обтегач (1 бр.) хидравличен сменяли, при това ако не бил сменян досега, вериги не сменят ако нямало нужда.
Как така да няма нужда ако веригата вече е тръгнала?
Колата е февруари 2008 и излезе, че по ВИН важи акцията. Уж не чука, ама като гледах/слушах по клиповете, вече не съм много сигурен.
Много ни притеснява обаче субективният фактор за самите техници, щом сами могат да решат, че веригите няма да ги сменят.
И с тази нова версия обтегач решава ли се нещо окончателно или е само отбиване на номера?
Някой в Германия не е ли сменял например, да каже там дали пак умуват за веригите или директно сменят?
Обтегач (1 бр.) хидравличен сменяли, при това ако не бил сменян досега, вериги не сменят ако нямало нужда.
Как така да няма нужда ако веригата вече е тръгнала?
Колата е февруари 2008 и излезе, че по ВИН важи акцията. Уж не чука, ама като гледах/слушах по клиповете, вече не съм много сигурен.
Много ни притеснява обаче субективният фактор за самите техници, щом сами могат да решат, че веригите няма да ги сменят.
И с тази нова версия обтегач решава ли се нещо окончателно или е само отбиване на номера?
Някой в Германия не е ли сменял например, да каже там дали пак умуват за веригите или директно сменят?
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Важно! Двигател N47, производство 2007-2011
Добре де колеги, като е вече отворен мотора платете си ако трябва една верига да ви е спокойно.
Едва ли струва повече от 300 лева...кво толкова.
Едва ли струва повече от 300 лева...кво толкова.
- stocky
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Важно! Двигател N47, производство 2007-2011
Добре де, никой ли не си направи труда да прочете сервизния бюлетин, който колегата Taruno постна? Нищо субективно няма в цялата работа. Има си ясни критерии за това дали трябва или не трябва да се подменя веригата. И в Германия, и в България, ако ще и на луната да е, официалните BMW сервизи работят именно по този бюлетин без своеволия! След това сменените компоненти се изпращат за анализ в Мюнхен.
Re: Важно! Двигател N47, производство 2007-2011
Дa се надяваме на невъзможното, че в Германия и в България сервизите работят еднакво съвестно значи.
Молбата ми е от някой, който чисто технически може да се произнесе - така решава ли се проблема на мотора или не се решава?
Т.е. след смяна само на обтегача в най-лошия случай може ли колата да се кара спокойно?
Защото като изчетохме тази и други теми, останах с впечатление, че се отбива номера и не се решава всъщност проблема с вала, който бил причинител да се прецаква веригата?
Ще си я платим, въпросът е след смяна на обтегач и вериги дали ТРАЙНО се решава проблема.
Молбата ми е от някой, който чисто технически може да се произнесе - така решава ли се проблема на мотора или не се решава?
Т.е. след смяна само на обтегача в най-лошия случай може ли колата да се кара спокойно?
Защото като изчетохме тази и други теми, останах с впечатление, че се отбива номера и не се решава всъщност проблема с вала, който бил причинител да се прецаква веригата?
Ще си я платим, въпросът е след смяна на обтегач и вериги дали ТРАЙНО се решава проблема.
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10486
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Важно! Двигател N47, производство 2007-2011
От всичко, което съм чел като стана масов проблема, не се решава с верига и обтегач, а с валове. Но тях БМВ не ги сменя. Сервизната акция е кръпка, която решава определен % от колите с рекламации, който е приемлив за БМВ. Явно са сметнали, че ще им излезе по-евтино да покрият частично ремонт на останалите коли, според всеки отделен случай, отколкото да правят сервизна акция и за валове.
Never mistake motion for action...
Re: Важно! Двигател N47, производство 2007-2011
Leon написа:Естествено, че ще гледат да спестят веригите... Поне си пазете документа за ревизията, че като стане белята да претендирате да поемат поне част от ремонта.
Колега, защо да е естествено, при положение, че БМВ АГ им плаща всичко като части+труда, от който те са на чиста печалба...
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Важно! Двигател N47, производство 2007-2011
Koliu написа:Leon написа:Естествено, че ще гледат да спестят веригите... Поне си пазете документа за ревизията, че като стане белята да претендирате да поемат поне част от ремонта.
Колега, защо да е естествено, при положение, че БМВ АГ им плаща всичко като части+труда, от който те са на чиста печалба...
Частите след ремонтите се пазят за одит.
Ако БМВ решат, че веригата е не е била извън нормите , няма да има платят, както и труда за смяната й.
Re: Важно! Двигател N47, производство 2007-2011
vvasilev1 написа:Koliu написа:Leon написа:Естествено, че ще гледат да спестят веригите... Поне си пазете документа за ревизията, че като стане белята да претендирате да поемат поне част от ремонта.
Колега, защо да е естествено, при положение, че БМВ АГ им плаща всичко като части+труда, от който те са на чиста печалба...
Частите след ремонтите се пазят за одит.
Ако БМВ решат, че веригата е не е била извън нормите , няма да има платят, както и труда за смяната й.
На теория си прав, но на практика БГ дилърите са такива селски тарикати, че ако трябва ще я дъвчат веригата, но ще излезе проблемна и от БМВ АГ ще им я платят ))
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Важно! Двигател N47, производство 2007-2011
Koliu написа:vvasilev1 написа:Koliu написа:Leon написа:Естествено, че ще гледат да спестят веригите... Поне си пазете документа за ревизията, че като стане белята да претендирате да поемат поне част от ремонта.
Колега, защо да е естествено, при положение, че БМВ АГ им плаща всичко като части+труда, от който те са на чиста печалба...
Частите след ремонтите се пазят за одит.
Ако БМВ решат, че веригата е не е била извън нормите , няма да има платят, както и труда за смяната й.
На теория си прав, но на практика БГ дилърите са такива селски тарикати, че ако трябва ще я дъвчат веригата, но ще излезе проблемна и от БМВ АГ ще им я платят ))
Принципно при немците трудно вървят нашите тарикатлъци.
Единствено могат да я земенят здравата със свалена деформирана от друг автомобил и нея да пуснат на одита.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани