Уроци по дрифт и овладяване на автомобила при занасяне
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
- FiShy
- Потребител
- Мнения: 35
- Регистриран на: 10.09.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: го на бири
- Мечтае да кара: нова кола
Re: Уроци по дрифт и овладяване на автомобила при занасяне
SpUd3r написа:и с волана за 70лв, който се върти сигурно на 180 градуса е страшно усещането
А с волана за 560 лева , 900 градуса, два мощни мотора за обратна връзка, 3 метални педала и нормален H-шифтър, наистина закупена лицензирана версия и повече от 3 години отдаденост
на тая "игра" как е.
Момчета не го подценявайте ама грам точно този симулатор, особено с правилния хардуер Да не е същото , не успорвам... но как развива рефлекса и помага в последствие на пътя просто не е истина.
И точно в този същия сим , по шампионатите колко real life рейсъри има си нямате на идея.
Така че като заключение на по-горното ... послушайте съвета на колегата и ако имате възможност за "стабиуен" хардуер LFS е не лош старт, /безболезнен/
- kokala
- младши ентусиаст
- Мнения: 268
- Регистриран на: 1.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2 - BMW E30 touring
- Мечтае да кара: BMW E30 катафалка
- Детайли за колата: Детайлите са перфектни.
Re: Уроци по дрифт и овладяване на автомобила при занасяне
Вие осъзнавате ли кво пишете как ще дам толкова пари за няква тъпа игра вместо да ги налея в колата..... е ако имам пари в излишък става ама нямам.
Иначе с волана за 70 лева си е екстра обаче нещо се прецака и трябва да видя какво ще го правя... вече втори волан си заминава.
Когато ги купувах нямах кола ама сега е абсурд и 40лв да дам, предпочитам да ги сипя в моя реален "симулатор"
Иначе с волана за 70 лева си е екстра обаче нещо се прецака и трябва да видя какво ще го правя... вече втори волан си заминава.
Когато ги купувах нямах кола ама сега е абсурд и 40лв да дам, предпочитам да ги сипя в моя реален "симулатор"
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Уроци по дрифт и овладяване на автомобила при занасяне
Ми той колегата го написа бре - ако наистина имате желание да развивате рефлекси и да градите основа за бъдещи умения, без опасност да се пребиете, да потрошите колата и т.н. това е варианта. Аз съм имал няколко случая на изненадващи маневри с миналата ми кола, при скорости в порядъка на 90-120 и съм вадил някакви рефлекси, които в никакъв случай не мога да твърдя на 100%, че са от играта, но пък са били точно на място, все едно съм ги правил хиляди пъти. Така че на когото му е смешно нека се смее, истината е това.
Re: Уроци по дрифт и овладяване на автомобила при занасяне
А някой може ли да ми обясни как стоят нещата когато колата е автоматик. Там не мога да превключвам скорости и да си избирам предавката. Кво правим в такъв случай?
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Уроци по дрифт и овладяване на автомобила при занасяне
Нямам опит с автомати, но предполагам е същото, само че без възможността да играеш с предавките. И на мен ми е интересно и ще видим дали някой ще сподели
- M3 E92
- младши ентусиаст
- Мнения: 546
- Регистриран на: 31.03.2009
- Пол: Мъж
- Кара: го по тъч линията на живота..
Re: Уроци по дрифт и овладяване на автомобила при занасяне
Нямаш ли DS спортен режим на кутията? Ако имаш, слагаш на него, самият режим цеди предавките до по-големи обороти, така че й подаваш газ и само си контрираш с волана Другият вариант е в DS режима сам да си сменяш предавките, като дрифтът най-вече става на 2-ра и при смяна към 3-та моята се шашва и удря пак 2-раDurex написа:А някой може ли да ми обясни как стоят нещата когато колата е автоматик. Там не мога да превключвам скорости и да си избирам предавката. Кво правим в такъв случай?
- stocky
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Уроци по дрифт и овладяване на автомобила при занасяне
Във връзка с автоматиците да попитам: на коя предавка става шифт лок на 6 степенния стептроник? Ако шифт лока става чак на трета може би не е удачно да се "сурка" на 1 и 2 предавка заради по-голямо натоварване на хидротрансформатора? Може би затова казваш, че се "шашка" кутията, защото ако на 2ра ти е зацепил хидротрансформатора на около 50% , а оборотите растат, когато в следващия момент сложиш трета със 100% зацепване (шифт лок) реалната скорост на въртене на колелата би съответствала на много ниски обороти и затова кутията връща автоматично на 2ра.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Уроци по дрифт и овладяване на автомобила при занасяне
"Хвърляйте" колите с автоматик в завоя за да поднасят, а не сецайте кутията...
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- M3 E92
- младши ентусиаст
- Мнения: 546
- Регистриран на: 31.03.2009
- Пол: Мъж
- Кара: го по тъч линията на живота..
Re: Уроци по дрифт и овладяване на автомобила при занасяне
Boyadjiev написа:"Хвърляйте" колите с автоматик в завоя за да поднасят, а не сецайте кутията...
Това с 3-та само един път съм го правил на сухо, откакто се сецна така, не съм го правил, само на сняг
Иначе в зависимост от завоя и скоростта, която ще развиеш в него, предварително си избираш 2-ра и 3-та
П.С. Неслучайно вече хвърлих скоростна кутия и чакам в четвъртък да излезе с нова
Re: Уроци по дрифт и овладяване на автомобила при занасяне
Виня отворения диф., но и моята грешка. Искам да знам, колата как се изправя, с повече газ какво става в такъв момент? Не се ли ползва тактиката с "помпането на газта"? На прав път (греша ли), като искам да се пързалям, тръгвам да речем леко вляво, после надясно и малко повече газ, колкото колата да завърти задницата. В такава ситуация с газ до 3500-4000 оборота, какво най-много да се очаква?
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Уроци по дрифт и овладяване на автомобила при занасяне
Моя съвет е който му е интересно как би се държала колата при определени условия и действия от водача най-добре да потърси съответните видеа в интернет и да го види с очите си. Или да поиграе някое игра-симулатор с хубав волан. Защото иначе човек си прави някакви "изводи" в главата, отива да кара, нещата не се получават - то е ясно, но и не е способен сам да уточни къде му е грешката. ВСИЧКО е КАРАНЕ!!! Мен примерно ми трябваха няколко зими, за да се науча да пързалям с висока скорост на сняг - над 100км/ч. Отначало ми се струваше супер страшно да го правя и с 50 , но постепенно започваш да усещаш автомобила и естествените му реакции, да преценяваш по-правилно пътната настилка - изключително важно! Играл съм доста на компютърни игри, гледал съм милион видео клипове, но нищо не може да се сравни с усещането в колата. И нещо интересно, което помага доста и се ползва от пилотите - набелязваш си трасето и го "караш" в главата си. Но и за това трябва да си постигнал едно добро ниво.
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Уроци по дрифт и овладяване на автомобила при занасяне
Тряя ви кажа че със 70% шперц поведението няма нищо общо
Пълна лудница е
Пълна лудница е
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Уроци по дрифт и овладяване на автомобила при занасяне
ogata написа:Тряя ви кажа че със 70% шперц поведението няма нищо общо
Пълна лудница е
Дефинирай "пълна лудница", щото аз луди неща в колата си не обичам. Сериозно - опитай се с няколко изречения да обясниш разликата със стандартния шпер на 25% (или колкото са останали от него).
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Уроци по дрифт и овладяване на автомобила при занасяне
Най-просто обяснено :
С 25% и надолу - въртиш пълен ляв/десен, подаваш 1-2к пускаш съединителя и наблюдаваш едно леееееееко недозавиване докато захапят гумите.
С 70ката - въртиш пълен ляв/десен, подаваш 1-2к пускаш съединителя и си 180 градусов
С 25% и надолу - въртиш пълен ляв/десен, подаваш 1-2к пускаш съединителя и наблюдаваш едно леееееееко недозавиване докато захапят гумите.
С 70ката - въртиш пълен ляв/десен, подаваш 1-2к пускаш съединителя и си 180 градусов
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Уроци по дрифт и овладяване на автомобила при занасяне
Е то това ясно. Аз имах предвид при каране или пързаляле с по-височка скорост - има ли склонност да те завърта, контролируема ли е и т.н.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани