E30 за първа кола
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
58 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Djamal
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 87
- Регистриран на: 28.02.2016
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 м10б18, е34 м20б20
- Мечтае да кара: Е30 м20б25
Re: E30 за първа кола
dreadx написа:Несъмнено има полза в случая да не се сменя двигателят, а да си остане оригиналният за колата - при коли, които вече са на години, това би допринесло за високата им колекционерска стойност.
Точно това се опитвам да проповядвам .Колкото до триковете с номерата, кажи ми, ако не те хванат добре, но ако те пипнат че си правил шано истории, струва ли си да ти вземат колата, и да полежиш година-две?Това за отпадането на номерата на двигателите, и воденето им като резервна част(като в Италия) можеш да го забравиш.
М20 фанатик
mr. Stroke
mr. Stroke
- God Of Gaming
- Потребител
- Мнения: 16
- Регистриран на: 27.06.2015
- Местоположение: гр. Правец, Софийска Област
- Пол: Мъж
- Кара: 1988 BMW 318i Coupe
- Мечтае да кара: 1994 Lamborghini Diablo SE30
- Детайли за колата: Delphin Metallic
Re: E30 за първа кола
Djamal написа:За гасненето, като ти изгасне и като дадеш на контакт чуваш ли помпата да работи?Заслушай се.
Въобще не се чува нищо като дам на контакт, не само след изгасване ами въобще. Поне от вътре, дори с отворена врата. Май че се чува помпата чак като залегнеш под багажника (не съм пробвал, но механик от сервиза се заслушва там и каза че всичко е ок)
Djamal написа:Газ има ли твоята кола
Бензин само е, за сега я карам на 95 от Круиз
Помеждодругото, често ми се случва напоследък на студен старт след 3-4 дни не-каране да пали гадно, в началото стартера да върти по 10-15 секунди и чак тогава да запали, и в началото даже не работи нормално, не знам как да го опиша, все едно не всичките цилиндри работят, или нещо от сорта, оборотите ниски г/д 500 или по-малко, това продължава още 5-10 секунди и после вече работи нормално. Не го правеше това като я купих, 2-3 месеца по-късно го започна, та може и аз да съм виновен. Ако съм я карал наскоро си пали нормално и веднага. Помежодругото след всеки старт ми се струва че в началото държи към 1300-1400 оборота понякога и малко повече и чак след минута-две като позагрее пада на 800-900 (не ще да задържи само 800 или само 900 ми ту се вдига малко ту спада малко)
Колкото до гасненето, случва се както си карам нормално, да кажем на 3-та или 4-та с около 2000-2500 оборота си поддържам скорост, и изведнъж оборотите виждам как падат на 0 и край. Спирам покрай пътя и мъча да я запаля. Не винаги изгасва тотално, понякога пък изгасва все едно само за момент, и пак запалва веднага сама, оборотите паднат например от 2500 до 1500, усеща се все едно съм ритнал спирачката.
След гаснене понякога успява да запали веднага, повечето пъти върти стартера по 5 минути доде най-накрая запали.
Djamal написа:ПП-един съвет, остави си мъртво родения м40
Мисля си че ако го сменя с читав М42 веднага проблема с гасненето ще изчезне Но главната причина е че искам повече мощност, прекалено е бавна М42 има и повече потенциал за тунинг ог М40, като ровичкам из нета сравнително често намирам теми където изкарват по 180-200 коня атмосферни на 8000+ оборота от М42 Също и М42 май е малко по-икономичен. Този М40 ми се струва че доста гори, по официални характеристики уж трябва да е 10.5 градско 7 извънградско, но ми се струва мойта че е по-скоро 20+ градско 8-9 извънградско
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: E30 за първа кола
Проблема ти е в помпата. Замери налягането на изхода и сам ще се увериш.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- God Of Gaming
- Потребител
- Мнения: 16
- Регистриран на: 27.06.2015
- Местоположение: гр. Правец, Софийска Област
- Пол: Мъж
- Кара: 1988 BMW 318i Coupe
- Мечтае да кара: 1994 Lamborghini Diablo SE30
- Детайли за колата: Delphin Metallic
Re: E30 за първа кола
Нови джанти MiM 1900, 15x7J, ET13, с 205/50 Falken ZE914 Мисля да ги пребоядиша по-късно че не ми харесва цвета, за сега ще са така.
http://i.imgur.com/mXjdETm.jpg
http://i.imgur.com/DpwXgmi.jpg
http://i.imgur.com/mXjdETm.jpg
http://i.imgur.com/DpwXgmi.jpg
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: E30 за първа кола
Приятни са, особено ако беше 5см по-ниска Боядисването е добра идея.
М40 и колекционерска стойност? Не са ли колите с високи цени оригинални 325, 323, 318ис? Може и да доживеем м40 и да стане колекционерско, но съм останал с впечатлението, че заедно с чистия дизел са най-нежеланите
dreadx написа:Несъмнено има полза в случая да не се сменя двигателят, а да си остане оригиналният за колата - при коли, които вече са на години, това би допринесло за високата им колекционерска стойност.
М40 и колекционерска стойност? Не са ли колите с високи цени оригинални 325, 323, 318ис? Може и да доживеем м40 и да стане колекционерско, но съм останал с впечатлението, че заедно с чистия дизел са най-нежеланите
- TheStorm
- младши ентусиаст
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: E30 за първа кола
що бре .. знам 2 палатки с ем-че-че-че-че-тиридесет дето имат прилична стойност
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: E30 за първа кола
За собствениците им ли?
- Djamal
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 87
- Регистриран на: 28.02.2016
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 м10б18, е34 м20б20
- Мечтае да кара: Е30 м20б25
Re: E30 за първа кола
Да, е30 с м40 не струва колкото е30 с м20б25, дори и с м20б20, но си има своя чар, триеските вече са толкова рядко явление по пътищата, че трябва да сме доволни ако въобще се движи, независимо от двигателя .Същото се говори за моя м10, защо ти е тоя москвичов двигател, слагай м20...
М20 фанатик
mr. Stroke
mr. Stroke
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: E30 за първа кола
Москвичов двигател не съм отварял, но
https://www.youtube.com/watch?v=wk6eDiIyHQI
https://www.youtube.com/watch?v=wk6eDiIyHQI
- Djamal
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 87
- Регистриран на: 28.02.2016
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 м10б18, е34 м20б20
- Мечтае да кара: Е30 м20б25
Re: E30 за първа кола
Това за москвичовия двигател е метафора, не буквално.Както и да е за моя москвич, скоро в моята тема.Тук говорим за на колегата м40то.Ако е читаво си го остави, ако все пак прибегнеш до смяна, най-добре някой 24v шестак...
М20 фанатик
mr. Stroke
mr. Stroke
- God Of Gaming
- Потребител
- Мнения: 16
- Регистриран на: 27.06.2015
- Местоположение: гр. Правец, Софийска Област
- Пол: Мъж
- Кара: 1988 BMW 318i Coupe
- Мечтае да кара: 1994 Lamborghini Diablo SE30
- Детайли за колата: Delphin Metallic
Re: E30 за първа кола
Здравейте и Честита Нова Година! Колата още я карам, вече колко станаха 5 години има май, не съм правил още модификации по нея, в общи линии само сменям консумативи и сипвам бензин и карам. Но на връх нова година ми направи голям проблем сега и се нуждая от малко съвет. Спирачната помпа замина, педала потъва до пода и никакъв ефект, въобще не спира. Майстори я гледаха и казаха че помпата е за смяна, и сега се мъчим да намерим нова да я сменим. Аз гледах из нета, на някакъв сайт уж намерих, но имаше оригинална за модела за над 1000 лева, и некви други там ferodo, bosch и така нататък за 300-400, не са ли скъпи? Приятел ми каза че помпата за алфа ромеото му била 40 лева? Механика уж намери някаква куча марка за 120 лева и я беше поръчал, но после ми каза че я отказал, че му били казали че не можел да я върне ако се окажела грешния модел, та сега вика да му оставям колата да вади старата да гледа по нея и щял да дири по автоморгите? Страх ме е да не направя грешка тука, та пиша за съвет, как да действам?
- Eмилио Димитров
- младши ентусиаст
- Мнения: 479
- Регистриран на: 8.02.2006
- Местоположение: в царството на акаунтите
- Пол: Мъж
Re: E30 за първа кола
Дай адрес да ти пратя една помпа - подарък.
Re: E30 за първа кола
Djamal написа::OT:
Това за москвичовия двигател е метафора, не буквално.Както и да е за моя москвич, скоро в моята тема.Тук говорим за на колегата м40то.Ако е читаво си го остави, ако все пак прибегнеш до смяна, най-добре някой 24v шестак...
Моята е с м40 и си е ок, но ако бих сменил този мотор в е30 никога не бих сложил пластмаса. Едно 2.7 ета би заспало на купето откъм вървеж и разход мисля, че няма аналог...
58 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани