Mini Cooper S(04-05) Съвет.
Модератор: Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Mini Cooper S(04-05) Съвет.
Здравейте.Това лято ще почвам курсове за б1 защото искам много да карам.Въпроса ми е какво мислите за минитата,дали да си взема нормалния или S , какви проблеми правят и т.н.Моля само компетентни отговори,благодаря предварително .
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 911
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Mini Cooper S(04-05) Съвет.
B1 е за кола до 550кг. нали знаеш
- dr.peshev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Mini Cooper S(04-05) Съвет.
Собствена маса 1125 кг.
- merx
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 62
- Регистриран на: 20.08.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 N46B20
- Мечтае да кара: M4 CS
Re: Mini Cooper S(04-05) Съвет.
Не ме разбирай погрешно, но не е въпроса дали ще ти направят проблем. Има си причина, за да ти трябват 18 год. за категория В.
Re: Mini Cooper S(04-05) Съвет.
Ще е възможно ли някой да ми каже за това,което аз питах.За мини 05 1,6 116 коня какво мислите,здраво ли е и тн. Другото аз си знам .Благодаря
- dr.peshev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Mini Cooper S(04-05) Съвет.
Минито мнооого отдавна не е мини кола!Колегите във форума по принцип карат BMW.Някой може и да се е излъгал да купи на жена си Мини , но силно се съмнявам.Минито е ГОЛЯМА дамска / кола , сглобявана със СКЪПИ английски части и двигатели взети на заем от други концерни, нямащи нищо общо с BMW.Скъп за подръжка и често ненадежден сбирщайн , с неоправдано висока цена.
Не си мисли ,че полицаите пасат трева и ще минаваш с 20 лева.Такива като теб най ги обичат и ще останеш много бързо и за дълго без книжка.
Тази категория В1 е за гъзарчета , дето могат да си позволят екзотики като Grinnal Scorpion
Моят съвет е да си налягаш парцалите и да изчакаш.
p.s.Най-лекото полско фиатче от 1977г е 580кг по талон!Май само фиат 500 влиза в тази категория,но от 1970г.
Не си мисли ,че полицаите пасат трева и ще минаваш с 20 лева.Такива като теб най ги обичат и ще останеш много бързо и за дълго без книжка.
Тази категория В1 е за гъзарчета , дето могат да си позволят екзотики като Grinnal Scorpion
Моят съвет е да си налягаш парцалите и да изчакаш.
p.s.Най-лекото полско фиатче от 1977г е 580кг по талон!Май само фиат 500 влиза в тази категория,но от 1970г.
- cucibg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 69
- Регистриран на: 28.09.2007
- Кара: E31 850,840 x5 4.8 is mini cooper s
Re: Mini Cooper S(04-05) Съвет.
Само купър с разликата с другият е от балкана до морето
Вози твърдо но затова пък доставя удоволствие
Доста е по директно с пътя и чуството е като с картинг
За подръжката незнам колко е скъпо аз 1000 лева обслужих целият мотор
Едва ли на което и да е бмв ще е по евтино
Единственият им проблем е че пукат казанчето за охладителната течност
Вози твърдо но затова пък доставя удоволствие
Доста е по директно с пътя и чуството е като с картинг
За подръжката незнам колко е скъпо аз 1000 лева обслужих целият мотор
Едва ли на което и да е бмв ще е по евтино
Единственият им проблем е че пукат казанчето за охладителната течност
- Koenigsegg
- Потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 17.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: MINI Cooper R50 '06
Re: Mini Cooper S(04-05) Съвет.
Както колегата по-горе написа, MINI-то e 1125 кг. Абсурдно е да го караш с B1. Никак не е толкова малка кола. Да не говорим, че колата не е никак бавна, като дори и версията със 116 к.с. си върви прилично, пък да не говорим за S версията, която при фейслифта е 170 к.с., което за подобна кола си е доста...
Колкото до това какво да избереш, препоръчвам ти да вземеш фейслифт ако искаш да е стандартен Cooper, тъй като при него започват да слагат скоростна кутия Getrac, която е същата като при S, само че е с 5 скорости, а не 6. Преди това слагат Midland от Rover, която е потресаваща. Хората се оплакват от непрекъснати проблеми. Задължително избявай автоматик, защото и там има огромни проблеми. При фейслифта също така са отстранени и други проблеми. Двигателите на One и Cooper са абсолютно еднакви, като разликата е, че при One мощността е ограничена софтуерно на 90 к.с. Това ограничение се маха без проблем с чип и си става като Cooper. Единствената разлика между One и Cooper, е че при Cooper окачването е спортно. Разликата при двигателите между тях и S-ката е компресорът.
Колкото до поддръжката, не е евтина. Реално си поддържаш BMW... Да не говорим, че колата си има не малко детски болести. Термостатът с тройника протича често, хидравличната помпа е много кекава и има много оплаквания, а освен това има и доста дребни дразнещи проблеми. Изработката не е лоша, но има какво да се желае по отношение на пластмасите в интериора.
Возията е доста твърда, но иначе колата е много приятна за каране, особено в завои. Действително има картинг усещане. Чувства се като доста солидна кола на пътя, въпреки размерите си.
Ако имаш някакви други въпроси питай
Колкото до това какво да избереш, препоръчвам ти да вземеш фейслифт ако искаш да е стандартен Cooper, тъй като при него започват да слагат скоростна кутия Getrac, която е същата като при S, само че е с 5 скорости, а не 6. Преди това слагат Midland от Rover, която е потресаваща. Хората се оплакват от непрекъснати проблеми. Задължително избявай автоматик, защото и там има огромни проблеми. При фейслифта също така са отстранени и други проблеми. Двигателите на One и Cooper са абсолютно еднакви, като разликата е, че при One мощността е ограничена софтуерно на 90 к.с. Това ограничение се маха без проблем с чип и си става като Cooper. Единствената разлика между One и Cooper, е че при Cooper окачването е спортно. Разликата при двигателите между тях и S-ката е компресорът.
Колкото до поддръжката, не е евтина. Реално си поддържаш BMW... Да не говорим, че колата си има не малко детски болести. Термостатът с тройника протича често, хидравличната помпа е много кекава и има много оплаквания, а освен това има и доста дребни дразнещи проблеми. Изработката не е лоша, но има какво да се желае по отношение на пластмасите в интериора.
Возията е доста твърда, но иначе колата е много приятна за каране, особено в завои. Действително има картинг усещане. Чувства се като доста солидна кола на пътя, въпреки размерите си.
Ако имаш някакви други въпроси питай
- Challenger
- младши ентусиаст
- Мнения: 254
- Регистриран на: 3.12.2009
- Местоположение: Пловдив
- Кара: atlantis blue
Re: Mini Cooper S(04-05) Съвет.
Малка забавна кола. За жалост, когато търсихме за жената в нашия ценови диапазон (до 8к) читав Купър С нямаше. Спряхме се на доста добър екземпляр от последните R50. Първоначално дадохме 800лв за обслужване. И от тогава само каране(на 05.05 прави точно една година). Малко тегаво се намират частите, да не говорим за лайснички по купето (160лв нова.. 2ра ръка със ЗОР).
- mavrut
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 22.08.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: на бензин
- Мечтае да кара: всичко
Re: Mini Cooper S(04-05) Съвет.
Виж Fiat Cinquecento.....по няма да ти правят проблем, на приятел брат му караше такова с Б1
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани