Идеи за изолиране на маншон и маркучи
Модератор: Общи модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- Monky
- младши ентусиаст
- Мнения: 294
- Регистриран на: 5.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ейшейсе и едно
- Мечтае да кара: М2 + М5 Е39
- Детайли за колата: За тез пари Е39.
Идеи за изолиране на маншон и маркучи
Здравейте,
Търсейки източника на теч в купето на колата открих, че маншона на единият амортисьор за багажника на комбито е скъсан и не пасва добре за купето. Амортиьора е хидравличен и самият маншон, през който минават тръбите, не може да се смени, а основната му функция е да пази да не влизат вода и боклуци в купето.
Единственият вариант е да се изолира по някакъв начин затова сондирам за идеи как да стане добре. Материала трябва да е гъвкав, но здрав.
Като за първо време мислех да пробвам с армирана хоби лента за външна употреба, но не ме блазни много идеята. ( https://praktiker.bg/bg/Lenti/ARMIRANA- ... Y/p/457040 )
Търсейки източника на теч в купето на колата открих, че маншона на единият амортисьор за багажника на комбито е скъсан и не пасва добре за купето. Амортиьора е хидравличен и самият маншон, през който минават тръбите, не може да се смени, а основната му функция е да пази да не влизат вода и боклуци в купето.
Единственият вариант е да се изолира по някакъв начин затова сондирам за идеи как да стане добре. Материала трябва да е гъвкав, но здрав.
Като за първо време мислех да пробвам с армирана хоби лента за външна употреба, но не ме блазни много идеята. ( https://praktiker.bg/bg/Lenti/ARMIRANA- ... Y/p/457040 )
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- c04
- Кръстникът
- Мнения: 547
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: Идеи за изолиране на маншон и маркучи
Такава лента съм ползвал, но на слънце за около година прегоря и се обели. С Изолирбанд дали няма да стане
- nikola59
- младши ентусиаст
- Мнения: 704
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: Идеи за изолиране на маншон и маркучи
Пробвай с бишоп. Има различни размери ширина. Като за пример погледни: https://tashev-galving.com/cat/0?search=+бишоп&page=1&show=20 Ще е малко кофти като се стяга впредвид мястото, но не пречи да пробваш. Копирай линка, че нещо с кирилица вътре не излиза целият...
- Monky
- младши ентусиаст
- Мнения: 294
- Регистриран на: 5.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ейшейсе и едно
- Мечтае да кара: М2 + М5 Е39
- Детайли за колата: За тез пари Е39.
Re: Идеи за изолиране на маншон и маркучи
c04 написа:Такава лента съм ползвал, но на слънце за около година прегоря и се обели. С Изолирбанд дали няма да стане
Пише, че лентата издържа на всякакви условия, но знам ли.
nikola59 написа:Пробвай с бишоп. Има различни размери ширина. Като за пример погледни: https://tashev-galving.com/cat/0?search=+бишоп&page=1&show=20 Ще е малко кофти като се стяга впредвид мястото, но не пречи да пробваш. Копирай линка, че нещо с кирилица вътре не излиза целият...
Мислех за този вариант, но ме притеснява, че ще стегле много маркучите. До колкото разбирам принципът, на който работи е да се стегне яко, за да може да се залепи.
- nikola59
- младши ентусиаст
- Мнения: 704
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: Идеи за изолиране на маншон и маркучи
Monky написа: Мислех за този вариант, но ме притеснява, че ще стегле много маркучите. До колкото разбирам принципът, на който работи е да се стегне яко, за да може да се залепи.
Изисква известно усилие, но не пречи да пробваш. В по-топло време пробвай за да е по-мек каучукът и да не прилагаш голямо стягане.
- Monky
- младши ентусиаст
- Мнения: 294
- Регистриран на: 5.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ейшейсе и едно
- Мечтае да кара: М2 + М5 Е39
- Детайли за колата: За тез пари Е39.
Re: Идеи за изолиране на маншон и маркучи
nikola59 написа:Monky написа: Мислех за този вариант, но ме притеснява, че ще стегле много маркучите. До колкото разбирам принципът, на който работи е да се стегне яко, за да може да се залепи.
Изисква известно усилие, но не пречи да пробваш. В по-топло време пробвай за да е по-мек каучукът и да не прилагаш голямо стягане.
Ще пробвам. А там където се среща гумата с метала ще ползвам армирана или хоби лента. Дано се получи.
Иначе много неприятно, че не продават само маншончето. Вече щях да съм го поръчал, ако имаше.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани