G30 LCI
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
37 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
G30 LCI
Обмислям покупка на 5та серия LCI , излизат добри оферти за внос на такъв автомобил през офиц. представителство на БМВ с гаранция и на мн. малко км.Някой има ли автомобил закупен по подобен начин . Мнение за 530 i и 530 d , както и 540d . Благодаря
- E30driver
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 169
- Регистриран на: 9.04.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: G30 LCI
Nika7 написа:Обмислям покупка на 5та серия LCI , излизат добри оферти за внос на такъв автомобил през офиц. представителство на БМВ с гаранция и на мн. малко км.Някой има ли автомобил закупен по подобен начин . Мнение за 530 i и 530 d , както и 540d . Благодаря
Преди години от Ауто Бавария офертата беше 7% от цената + 800 Евро за транспорт. На мен ми беше скъпичко тъй като съм работил в Германия, говоря немски и в крайна сметка отидохме дотам и си я докарахме. На място в Германия може и да се договори някаква малка отстъпка от цената до 500 Евро, която покрива част от разходите при пътуване. Също така колата се вижда в реално състояние, тест драйв също е възможен. Недостатък е че трябва да се вземе отпуск, обикновено отнема поне 2 дни за плащане и получаване на колата, трябва да се говори предварително да се застрахова в БГ. Сега с пандемията има и други трудности. Чувал съм че дилърите вкарват не малко коли така. Аз лично обичам да пътувам до Германия, но всеки си решава сам. Ако имаш актуална информация за цената на услугата, пусни я тук.
- peshehodetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 15.08.2015
- Местоположение: expedia.com
- Пол: Мъж
- Кара: BMW and Toyota
- Детайли за колата: I6 3.0 turbo and naturally aspirated i-Force 5.7 V8
Re: G30 LCI
Nika7 написа: Мнение за 530 i и 530 d , както и 540d . Благодаря
Освен споменатите защо не се замислиш и за 540i. Лично аз с 530i не бих се занимавал.
Sent from my SM-G950U using Tapatalk
keep walking
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Re: G30 LCI
Аз лично предпочитам 530и, 540и само ще плащаш повече за 1 секунда разлика 0 до 100, която само ти ще си я знаеш.
- E30driver
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 169
- Регистриран на: 9.04.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: G30 LCI
nxn написа:Аз лично предпочитам 530и, 540и само ще плащаш повече за 1 секунда разлика 0 до 100, която само ти ще си я знаеш.
Въпроса не е в ускорението или максималната скорост. Просто 4 цилиндров бензин е маломощен, независимо колко коня го пишат. Карам редовно 430и хдрайв (кабрио), купувам от тук нов (не е моя). Слаб си е двигателя за това купе, а пък в 5 цата съвсем не го виждам. Сигурно става за града, но натоварена с 4-5 човека и багаж на дълъг път не мисля че е подходящ. Разхода съшо не очаквам да е много по-малък. Донякъде при покупка на нов автомобил има спестяване, но за употребяван не виждам смисъл да се ходи на по-малкия двигател.
Re: G30 LCI
Зависи от разликата, в момента са много нови така че 540 е по скъп от 530, още повече как така малее с 4 човека, извинявай ама това са глупости, моите 160 коня с 4 човека и на магистралата пак пердаши 140 и вдига 200 когато се наложи, та 260 коня си върши също перфектна работа. Все пак това е клмфортна кола, а не бегачка.
- peshehodetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 15.08.2015
- Местоположение: expedia.com
- Пол: Мъж
- Кара: BMW and Toyota
- Детайли за колата: I6 3.0 turbo and naturally aspirated i-Force 5.7 V8
Re: G30 LCI
Тази една секунда и нещо е най-малкото което би ми минало през ума кое от двете да предпочета. Като цяло БМВ се слави точно с това че прави много хубави 6 цилиндрови редови двигатели, това още от 70-те години на миналия век, особено пък за 5-та серия, те и седмиците тогава бяха с шестаци. 4- цилиндров на 5-та серия ми звучи малко несериозно, особено имаше едно недуразумение 518i при Е34 мисля че беше. Сега вярно че новите двигатели ги надуват с турбота и може да се окаже че 4 цил. върви повече от 6 цил със същата мощност както при F10 528i първите са 6 цил абсолютно безпроблемни, а към 2012 излиза 528i 2.0 с турбо които до към 2014 имат проблематични вериги, т.е водачите които са от пластмаса се чупят и веригата превърта, има коли поне в щатите на по 50-60к мили със заминал двигател. А тънкия момент е че същите водачи се използват и при 535i обаче този проблем не съществува, като от БМВ са установили че това се дължи на факта че този мотор е много по добре балансиран от 4 цилиндровия. След 2014 уж този проблем е отстранен, при G-сериите не знам как е предполагам че всичко е изчистено, но както и да е аз лично не бих рискувал. Освен това друго за което се сетих при F10 ( при G30 не знам ) 4 цилиндровите са с турбо на Митсубиши а 6 цилиндровите на Бош което е много по технологично, ми някак си не ме кефи идеята да карам БМВ с компоненти на Митсубиши. Но да се върнем на тази една секунда и нещо, точно в България ще я усетиш най-силно когато покараш 10-15 минути зад някой тир с 80км/ч по завоите и на отворилия се къс прав участък тръгнеш да изпреварваш.
keep walking
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Re: G30 LCI
Не знам, много народ по цял свят ги кара и 2 литра бензин и 2 литра дизел, никой не е умрял, даже имам колега вече 4 години чисто нова ф10ка беше взел 2ка дизел и е много доволен, няма оплаквания, гори му малко, здрава, върви. Това зад тира дето каза, независимо 2 или 3 литра със скорост 80 всяка може да се изстреля до 120 да изпревари и колко често се случва така, че да има значение. На мен ако ми се случи веднъж годишно място, където да има разлика, ако имам коне отгоре, ама толкова. Малко са тези хора, които само въртят по тесните пътища зад тирове.
- peshehodetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 15.08.2015
- Местоположение: expedia.com
- Пол: Мъж
- Кара: BMW and Toyota
- Детайли за колата: I6 3.0 turbo and naturally aspirated i-Force 5.7 V8
Re: G30 LCI
Всеки с разбиранията си, то ако погледнеш и 6 цилиндровите бензинови са на хартия с около секунда, даже няма и толкова по бавни от V8 обаче последните като усещане са голям кеф да ги караш. Даже ако не бяха толкова трошкиви 550i направо бих се метнал на едно такова.
keep walking
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
- ekalchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 780
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: G30 LCI
Всеки си преценява според нуждите. Ако ходиш по кафета с тая кола или караш само градско за какво ти е 6 цил. двг. Ако не обичаш да шофираш, а ти е по-важно как вози колата също. Аз също бих предпочел 6 цил. но разбирам хората, които не ги интересува по-големия двигател.
- Alben
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 183
- Регистриран на: 12.08.2019
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520d(140kW)F11,manual gears
Re: G30 LCI
ekalchev написа:Всеки си преценява според нуждите. Ако ходиш по кафета с тая кола или караш само градско за какво ти е 6 цил. двг. Ако не обичаш да шофираш, а ти е по-важно как вози колата също. Аз също бих предпочел 6 цил. но разбирам хората, които не ги интересува по-големия двигател.
" Ако ходиш по кафета с тая кола или караш само градско за какво ти е 6 цил. двг. "
Та, те точно за това се вземат тези коли, иначе кой 'ше те види и знае, че караш ШЕСТАК.
Re: G30 LCI
Цената, която се дава е с всичко включено. Получавам крайна такава. Доставката е около половин месец. Лошото е ,че колата няма как да се види и това доста ме спира, тъй като без да я подкарам и усетя мога само да гадая какво ще е ....E30driver написа:Nika7 написа:Обмислям покупка на 5та серия LCI , излизат добри оферти за внос на такъв автомобил през офиц. представителство на БМВ с гаранция и на мн. малко км.Някой има ли автомобил закупен по подобен начин . Мнение за 530 i и 530 d , както и 540d . Благодаря
Преди години от Ауто Бавария офертата беше 7% от цената + 800 Евро за транспорт. На мен ми беше скъпичко тъй като съм работил в Германия, говоря немски и в крайна сметка отидохме дотам и си я докарахме. На място в Германия може и да се договори някаква малка отстъпка от цената до 500 Евро, която покрива част от разходите при пътуване. Също така колата се вижда в реално състояние, тест драйв също е възможен. Недостатък е че трябва да се вземе отпуск, обикновено отнема поне 2 дни за плащане и получаване на колата, трябва да се говори предварително да се застрахова в БГ. Сега с пандемията има и други трудности. Чувал съм че дилърите вкарват не малко коли така. Аз лично обичам да пътувам до Германия, но всеки си решава сам. Ако имаш актуална информация за цената на услугата, пусни я тук.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: G30 LCI
peshehodetz написа:Тази една секунда и нещо е най-малкото което би ми минало през ума кое от двете да предпочета. Като цяло БМВ се слави точно с това че прави много хубави 6 цилиндрови редови двигатели, това още от 70-те години на миналия век, особено пък за 5-та серия, те и седмиците тогава бяха с шестаци. 4- цилиндров на 5-та серия ми звучи малко несериозно, особено имаше едно недуразумение 518i при Е34 мисля че беше. Сега вярно че новите двигатели ги надуват с турбота и може да се окаже че 4 цил. върви повече от 6 цил със същата мощност както при F10 528i първите са 6 цил абсолютно безпроблемни, а към 2012 излиза 528i 2.0 с турбо които до към 2014 имат проблематични вериги, т.е водачите които са от пластмаса се чупят и веригата превърта, има коли поне в щатите на по 50-60к мили със заминал двигател. А тънкия момент е че същите водачи се използват и при 535i обаче този проблем не съществува, като от БМВ са установили че това се дължи на факта че този мотор е много по добре балансиран от 4 цилиндровия. След 2014 уж този проблем е отстранен, при G-сериите не знам как е предполагам че всичко е изчистено, но както и да е аз лично не бих рискувал. Освен това друго за което се сетих при F10 ( при G30 не знам ) 4 цилиндровите са с турбо на Митсубиши а 6 цилиндровите на Бош което е много по технологично, ми някак си не ме кефи идеята да карам БМВ с компоненти на Митсубиши. Но да се върнем на тази една секунда и нещо, точно в България ще я усетиш най-силно когато покараш 10-15 минути зад някой тир с 80км/ч по завоите и на отворилия се къс прав участък тръгнеш да изпреварваш.
Доста си прав, от страна на турбините митсубиши ги има и при Е90 от 2004 година при 320д които и на 80к км си умираха,5 серия автомобил съм карал и 520д 525д 530д Ф сери и Г серия и за такова купе си трябва шестак, какаово и да ми говорят нямат място за сравнение освен при едно нещо, тук във Италия за 184 кончето данък е 320 Евро а при 258 коня е 680 евро ето защо хората купуват 520д даже като ходих преди няколко дена до вносителя на Ауди се продават много А6 C8 със 2,0 ТДИ 190кс от колкото 3,0д 286кс от гледна точка на икономия по малкия двигател е за предпочитане върви си ама аз не мисля че купувам рено или пежо да търся икономия от двигателя моя избор е 530д според мен си заслужава парите.
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10483
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: G30 LCI
Тая кола с 4 цилиндъра е добре само на хартия Не че не ги карат де...
Never mistake motion for action...
- Alben
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 183
- Регистриран на: 12.08.2019
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520d(140kW)F11,manual gears
Re: G30 LCI
Leon написа:Тая кола с 4 цилиндъра е добре само на хартия Не че не ги карат де...
Аз карам такава, F11/B47 двигател-4 цил. и вЕрно., напред не ще да върви само на'заде.......
ПП.Та подкрепям казаното от "инженерите" тук във форума......
37 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани