Форсиране на DPF регенерация
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12780
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Форсиране на DPF регенерация
Колко ти е ASH колега ?
На тия километри ако искаш да направиш нещо то единствено машинно почистване с химия би имало добър ефект.
Ако ауспуха ти е чист без чернилка, значи питата е здрава и има смисъл да го изпереш.
Карли не е най добрия софтуер когато става дума за следене на ДПФ-а.
Купи си Bimer-tool, има го в маркетплейс и е 100 пъти по удобен и практичен инструмент.
На тия километри ако искаш да направиш нещо то единствено машинно почистване с химия би имало добър ефект.
Ако ауспуха ти е чист без чернилка, значи питата е здрава и има смисъл да го изпереш.
Карли не е най добрия софтуер когато става дума за следене на ДПФ-а.
Купи си Bimer-tool, има го в маркетплейс и е 100 пъти по удобен и практичен инструмент.
- goldolars
- Потребител
- Мнения: 24
- Регистриран на: 12.04.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e60 525d xdrive
- Мечтае да кара: M
Re: Форсиране на DPF регенерация
vld написа:Колко ти е ASH колега ?
На тия километри ако искаш да направиш нещо то единствено машинно почистване с химия би имало добър ефект.
Ако ауспуха ти е чист без чернилка, значи питата е здрава и има смисъл да го изпереш.
Карли не е най добрия софтуер когато става дума за следене на ДПФ-а.
Купи си Bimer-tool, има го в маркетплейс и е 100 пъти по удобен и практичен инструмент.
Ash е около 20-ина грама.
Ауспуха е аболютно чист.
Дайте съвет къде да го дам да го изчистят за София, в краен случай ако има някой проверен за околностите може и за там да кажете!
Нямам база за сравнение на Carly защото е единственото което съм ползвал, но съм съгласен че има доста недостатъци!
А някаква идея защо забива на тази конкретна стойност (44,22г.) всеки път?
BMW E60 525xDrive 197HP 2007 LCI
BMW E87 120D 163HP 2005
[Oo=[][]=oO] BMW
OO==\°/==OO Alfa Romeo
BMW E87 120D 163HP 2005
[Oo=[][]=oO] BMW
OO==\°/==OO Alfa Romeo
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1538
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Форсиране на DPF регенерация
Защо не му направиш един тест на ДПФ-а с ИСТА-та и да пишеш резултатите от него (диф.налягания)? Ако е толкова запушен, ще се види по тях! Може да се окаже, че всичко си е наред! По-интересно е защо ти записва другата грешка за сензора...
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- fitter
- младши ентусиаст
- Мнения: 420
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535D
Форсиране на DPF регенерация
Колега, пробва ли с ISTA да подкараш принудителна регенерация? Да не би да имаш проблем с Carly?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- goldolars
- Потребител
- Мнения: 24
- Регистриран на: 12.04.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e60 525d xdrive
- Мечтае да кара: M
Re: Форсиране на DPF регенерация
Проблема е че нямам представа какво е ИСТА (може би някакъв софтуер?), но все пак не знам къде да го търся и кой има такова, съответно не е закачана колата.
И все пак има няккаъв напредък, вчера я закачиха на Делфи (знам че не е ок но това има) и пуснаха регенерацията, не сложих добавка в горивото, и до Ихтиман и обратно Soot падна до 35г,а Ash се вдигна с около грам! Стараех се да карам с около 3000 оборота, това вдигна градусите на “ Temperature before particle “ над 400 градуса което мисля че е спомогнало за преодоляването на заветната граница от 44,22г на която стойност преди това забиваше! Проблем с « Back pressure sensor » този път нямаше, нонинне съм вдигал повече от 3200 об/мин.
Карли го отчете като успешна регенерация!
Проблема е че в момента в който влезнах в града и температурата преди филтъра падна под 300* отново си натрупа Soot доволно, пак стигна 45г.
Нормално ли е толкова бавно да чисти и толкова бързо да трупа?! Това ме шокира
Фантастико Драгалевци- Ихтиман Обратно до Църна Маца чисти 15г с постоянни 3000оборота, Църна Маца Фантастико Драгалевци трупа 10г. То ако е така съм обречен!!
И все пак има няккаъв напредък, вчера я закачиха на Делфи (знам че не е ок но това има) и пуснаха регенерацията, не сложих добавка в горивото, и до Ихтиман и обратно Soot падна до 35г,а Ash се вдигна с около грам! Стараех се да карам с около 3000 оборота, това вдигна градусите на “ Temperature before particle “ над 400 градуса което мисля че е спомогнало за преодоляването на заветната граница от 44,22г на която стойност преди това забиваше! Проблем с « Back pressure sensor » този път нямаше, нонинне съм вдигал повече от 3200 об/мин.
Карли го отчете като успешна регенерация!
Проблема е че в момента в който влезнах в града и температурата преди филтъра падна под 300* отново си натрупа Soot доволно, пак стигна 45г.
Нормално ли е толкова бавно да чисти и толкова бързо да трупа?! Това ме шокира
Фантастико Драгалевци- Ихтиман Обратно до Църна Маца чисти 15г с постоянни 3000оборота, Църна Маца Фантастико Драгалевци трупа 10г. То ако е така съм обречен!!
BMW E60 525xDrive 197HP 2007 LCI
BMW E87 120D 163HP 2005
[Oo=[][]=oO] BMW
OO==\°/==OO Alfa Romeo
BMW E87 120D 163HP 2005
[Oo=[][]=oO] BMW
OO==\°/==OO Alfa Romeo
Re: Форсиране на DPF регенерация
Задръстените филтри се държат по този начин колега - бързо качват соот левъла и често влизат в регенерации, изкарват се и грешки 480 и 481. Ако искаш проследи как се държи филтъра в близкия месец-два като наблюдаваш колко трупа, колко чисти, дали има проблеми с влизането в регенерация сама и ако не са наред нещата, си за чистене или махане, вече по твоя преценка.
- goldolars
- Потребител
- Мнения: 24
- Регистриран на: 12.04.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e60 525d xdrive
- Мечтае да кара: M
Re: Форсиране на DPF регенерация
Решено е вече, не мога да се занимавам повече. Утре го свалям и ще го карам да го чистят в "Дунев", надявам се поне това да свършат както трябва!
Ще пиша като го монтираме да кажа какъв е ефекта и заслужава ли си
Ще пиша като го монтираме да кажа какъв е ефекта и заслужава ли си
BMW E60 525xDrive 197HP 2007 LCI
BMW E87 120D 163HP 2005
[Oo=[][]=oO] BMW
OO==\°/==OO Alfa Romeo
BMW E87 120D 163HP 2005
[Oo=[][]=oO] BMW
OO==\°/==OO Alfa Romeo
Re: Форсиране на DPF регенерация
Колега, имай едно наум за Дунев.
От ФВфорума колeгата @group доста e изпатил там.
https://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f ... &start=120
https://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f ... 8&start=90
От ФВфорума колeгата @group доста e изпатил там.
https://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f ... &start=120
https://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f ... 8&start=90
Re: Форсиране на DPF регенерация
И аз срещах много негативни коментари за тях... За почистването в Ем Комплект получих подобна информация също. Другата седмица ще давам моя на друго място и ще дам отзив доколкото е възможно да се даде такъв за кратък срок, тъй като ефекта ще стане ясен след едно поне 500-1000км
- goldolars
- Потребител
- Мнения: 24
- Регистриран на: 12.04.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e60 525d xdrive
- Мечтае да кара: M
Re: Форсиране на DPF регенерация
В петък си взех филтъра от Дунев, и аз не ги харесвам, но в случая ми свършиха добра работа, колко добра предполагам времето ще покаже!
взеха го четъртък следобяда и го взех петък следобяда, казаха че бил мнооого задръстен, направили му били няколко процедури в машината след което ми звъннаха да ме питат дали могат да го отворят (плюс 50лв.) за да видят каква е причината да не се чисти и с намеренията по този начин да успеят да го почистят отвътре-навън. В крайна сметка 2 часа по късно ми звъннаха да си го взимам, не се наложило да го отварят бил се почистил при последната процедура преди отварянето!
Ще пробвам да прикача снимки!
Дунев ми даде приятелски съвет да прегледаме колата защото явно имам някакъв проблем за да така е затлачила филтъра. Каза да прегледам: свещи, реле за регенерацията (ама тя си влиза в регенерация както вече казах), турбо и още някои неща които не запомних за висок разход на масло защото то затлачвало филтъра!
Свещи и реле трябва да са си здрави защото вече е закачана на 3 програми и грешки не излизат (сменени са с оригинални 2018та)
Бръкнахме в кулера има масло само по стените както обикновенно нищо повече от това което са ми казвали че е нормално
Факт е че маслото и всичките филтри го смених преди около 2000км и вчера долях 800мл. което е много защото обикновенно доливам около 1л за 10хил км и то започва да го пипа по-сериозно след 6-7хил км, но все пак колата когато се кара в обороти си го харчи, а имайки предвид че от два месеца я карам основно на дълги растояния в обороти за да се регенерира мислех че е нормално!!
Споделете мнение къде да търся проблем ако има изобщо такъв. Колегата vld който ми ресетна интервала на Дпф-а сподели няколко идеи, една от тях е филтър картерни газове който утре ще сменя и ще проверя за другите, но дайте и вие мнение моля!
[img] https://prikachi.net/image/OAucQ
https://prikachi.net/image/OAbI3
https://prikachi.net/image/OAUgG [/img]
взеха го четъртък следобяда и го взех петък следобяда, казаха че бил мнооого задръстен, направили му били няколко процедури в машината след което ми звъннаха да ме питат дали могат да го отворят (плюс 50лв.) за да видят каква е причината да не се чисти и с намеренията по този начин да успеят да го почистят отвътре-навън. В крайна сметка 2 часа по късно ми звъннаха да си го взимам, не се наложило да го отварят бил се почистил при последната процедура преди отварянето!
Ще пробвам да прикача снимки!
Дунев ми даде приятелски съвет да прегледаме колата защото явно имам някакъв проблем за да така е затлачила филтъра. Каза да прегледам: свещи, реле за регенерацията (ама тя си влиза в регенерация както вече казах), турбо и още някои неща които не запомних за висок разход на масло защото то затлачвало филтъра!
Свещи и реле трябва да са си здрави защото вече е закачана на 3 програми и грешки не излизат (сменени са с оригинални 2018та)
Бръкнахме в кулера има масло само по стените както обикновенно нищо повече от това което са ми казвали че е нормално
Факт е че маслото и всичките филтри го смених преди около 2000км и вчера долях 800мл. което е много защото обикновенно доливам около 1л за 10хил км и то започва да го пипа по-сериозно след 6-7хил км, но все пак колата когато се кара в обороти си го харчи, а имайки предвид че от два месеца я карам основно на дълги растояния в обороти за да се регенерира мислех че е нормално!!
Споделете мнение къде да търся проблем ако има изобщо такъв. Колегата vld който ми ресетна интервала на Дпф-а сподели няколко идеи, една от тях е филтър картерни газове който утре ще сменя и ще проверя за другите, но дайте и вие мнение моля!
[img] https://prikachi.net/image/OAucQ
https://prikachi.net/image/OAbI3
https://prikachi.net/image/OAUgG [/img]
BMW E60 525xDrive 197HP 2007 LCI
BMW E87 120D 163HP 2005
[Oo=[][]=oO] BMW
OO==\°/==OO Alfa Romeo
BMW E87 120D 163HP 2005
[Oo=[][]=oO] BMW
OO==\°/==OO Alfa Romeo
Re: Форсиране на DPF регенерация
Колеги, огранчете си работата на ЕГР. При мен ефекта беше много голям. Направих го с bimmer-tool, максималната стойност е +87mg.
С по-новите версии на ИСТА вече не може заради скандала дизелгейт, но и когато е можело е било разрешено само +40mg
При мен ДПФ винаги е регенерирал на около 350-500км извънградско със скорости около 150-160км/ч, като колата се ползва само за извънградско пътуване.
След като ограничих ЕГР направих няколко тестови пътувани, вярно с около 130-140км/ч. Колата направи 1000км и тогава пусна регенерация, въпреки, че soot беше 27g, а по принцип регенерациите ги пуска на 31г. В момента съм на 730км от последната регенерация при 23g soot.
Също забелязах че пасивните регенерации се случват вече по-често, т.е. при над 320-350гр саждите започват да намаляват.
Не знам дали е съвпадение но започнах и да карам с обикновен дизел от ЕКО или Газпром, т.е. дизел без добавки. Преди това(45000х.км) карах само с омв максмоушън и мисля, че тези добавки в дизела имат точно обратен ефект върху ДПФ.
Колата е 530d lci, на 295000км, с подменени дюзи преди 50000км по програма БОШ - заводски рециклирани, с връщане на старите.
С по-новите версии на ИСТА вече не може заради скандала дизелгейт, но и когато е можело е било разрешено само +40mg
При мен ДПФ винаги е регенерирал на около 350-500км извънградско със скорости около 150-160км/ч, като колата се ползва само за извънградско пътуване.
След като ограничих ЕГР направих няколко тестови пътувани, вярно с около 130-140км/ч. Колата направи 1000км и тогава пусна регенерация, въпреки, че soot беше 27g, а по принцип регенерациите ги пуска на 31г. В момента съм на 730км от последната регенерация при 23g soot.
Също забелязах че пасивните регенерации се случват вече по-често, т.е. при над 320-350гр саждите започват да намаляват.
Не знам дали е съвпадение но започнах и да карам с обикновен дизел от ЕКО или Газпром, т.е. дизел без добавки. Преди това(45000х.км) карах само с омв максмоушън и мисля, че тези добавки в дизела имат точно обратен ефект върху ДПФ.
Колата е 530d lci, на 295000км, с подменени дюзи преди 50000км по програма БОШ - заводски рециклирани, с връщане на старите.
- Bogat-Beden
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Форсиране на DPF регенерация
Пичове, на 223 хиляди ми е колата (проследими, от БГ е купувана и е карана само тук). Като цяло върви ок, това, което ме притеснява е, че е черен ауспухът. Не ми показва никакви грешки за ДПФ, карам я 90% извънградско. Гориво Шел В Пауър само сипвам. Заради чернилката отзад си мисля за машинно почистване, а и моят майстор тук ми каза, че след 100к+ си е почти задължително... Има ли някакви рискове, или са само позитиви? (Махнах вихровите клапи)
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12780
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Форсиране на DPF регенерация
Колега не си от вчера тука, разчети се малко за да разбереш кое как работи. След 100к било задължително, аман от папагали.....
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
- Bogat-Beden
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Форсиране на DPF регенерация
То хубаво да се разчета, ама информацията е море, мисля, че е същото усилие вместо да кажеш 2 изречения със смислена информация или да дадеш акъл "да се чете"... А идеята е принципно да си помагаме, нали така?
Та ако обичаш избягвай такива празни реплики, ще съм благодарен.
Та ако обичаш избягвай такива празни реплики, ще съм благодарен.
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- pepsin
- младши ентусиаст
- Мнения: 460
- Регистриран на: 20.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Луноход
Re: Форсиране на DPF регенерация
Здравейте момчета.От скоро ми излиза грешка 245700 карам колата предимно градско и по един път месечно извънградско,като цяло нямам други проблеми Но тази грешка взе да ме притеснява малко тъй като взе много често да се явява.Колата ми е ф20 2015 г.,грешката излиза на истата.Но на истата знам само крехки да си чистя,и чета.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани