Е91 LCI 330хD N57 тунинг
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
chris_barnes написа:Иво, не е невъзможно предвид по-точният тайминг на двигателя.
Sent from my iPhone using Tapatalk
на снимките се вижда колко е разтегната веригата от белега, вероятно има значение
аз се питам дали като се тунингова, трябва по честа смяна вериги, да не се чака 200К км
аз я смених на 193К и според мен е била на косъм да изтрака, но все пак доста бързи старта преживя, ако си беше сток едва ли щеше да я мъчат толкова
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12780
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
Надлъгват се, просто дават на клиента "надежди" мен ако питаш напразни но факт.Ivo III написа:Щурми написа:vld написа:За дино на Овърдрайв или на Хед, поне резултатите ще са по реалистични, това на хед показва по малко когато тунинга не е правен от тях, поне такива са слуховете
Само, че над 90% от резултатите по форумите са правени на dynojet и ако искаш да си свериш часовника спрямо тях е по-добре и ти да направиш замерването на dynojet. Аз поне така мисля да направя като ми стане готова колата.
нали различните инструменти измерват сила, физически закони ... не трябва ли да показват еднакви величини или поне близки?
или се надлъгват да показват по красиви графики?
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
vld написа:Надлъгват се, просто дават на клиента "надежди" мен ако питаш напразни но факт.Ivo III написа:Щурми написа:vld написа:За дино на Овърдрайв или на Хед, поне резултатите ще са по реалистични, това на хед показва по малко когато тунинга не е правен от тях, поне такива са слуховете
Само, че над 90% от резултатите по форумите са правени на dynojet и ако искаш да си свериш часовника спрямо тях е по-добре и ти да направиш замерването на dynojet. Аз поне така мисля да направя като ми стане готова колата.
нали различните инструменти измерват сила, физически закони ... не трябва ли да показват еднакви величини или поне близки?
или се надлъгват да показват по красиви графики?
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
не е добре това
то и аз мога да закръгля на 400 коня и 800нм
или да им добавя малко цифри да не е точко кръгла цифра ... на база референции старото ми БМВенце с 150 коня как върви
но все пак бих искал да я измеря, някъде за да си знам какво реално се е получило
макар че, май цялата индустрия така лъже безсрамно ... като Поло, 3 цилиндъра, 1 литър и 100 коня, ама с 4 души едвам пъпли по наклона даже познавам шарани дават 40 бона за това, паркирала сама, има ламбички по вратите и 300W музика
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12780
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
Пробвай овърдрайв тогава, това би било достатъчно достоверно. После ако ги бягаш тия с графиките от хондаджийското Дино дето имат по 20-30 коня повече от тебе да не се очудваш.Ivo III написа:vld написа:Надлъгват се, просто дават на клиента "надежди" мен ако питаш напразни но факт.Ivo III написа:Щурми написа:vld написа:За дино на Овърдрайв или на Хед, поне резултатите ще са по реалистични, това на хед показва по малко когато тунинга не е правен от тях, поне такива са слуховете
Само, че над 90% от резултатите по форумите са правени на dynojet и ако искаш да си свериш часовника спрямо тях е по-добре и ти да направиш замерването на dynojet. Аз поне така мисля да направя като ми стане готова колата.
нали различните инструменти измерват сила, физически закони ... не трябва ли да показват еднакви величини или поне близки?
или се надлъгват да показват по красиви графики?
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
не е добре това
то и аз мога да закръгля на 400 коня и 800нм
или да им добавя малко цифри да не е точко кръгла цифра ... на база референции старото ми БМВенце с 150 коня как върви
но все пак бих искал да я измеря, някъде за да си знам какво реално се е получило
макар че, май цялата индустрия така лъже безсрамно ... като Поло, 3 цилиндъра, 1 литър и 100 коня, ама с 4 души едвам пъпли по наклона даже познавам шарани дават 40 бона за това, паркирала сама, има ламбички по вратите и 300W музика
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
Давай времена 100-200 на едно и също място и атмосферни условия (по възможност) иначе от дино до дино...разлики големи. Сега без да ме захранвате за закони и т.н знаем си кирливите ризи
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8331
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
vld написа:Пробвай овърдрайв тогава, това би било достатъчно достоверно. После ако ги бягаш тия с графиките от хондаджийското Дино дето имат по 20-30 коня повече от тебе да не се очудваш.
колко коня е една кола време 11.5-6 секунди - 100-200 км/ч НА РАВНО (с минимален наклон и две смени на предавки), ако хонда диното показва 330/750 1600кг без водач
Dynojet-а си мери точно гледайки времената на хората
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12780
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
Нямам представа, винаги има разлика и определено ще се почувстваш тъпо като видиш графика с 300кс примерно, а човека с по слабата по графика кола ти направи ластик.vicho написа:vld написа:Пробвай овърдрайв тогава, това би било достатъчно достоверно. После ако ги бягаш тия с графиките от хондаджийското Дино дето имат по 20-30 коня повече от тебе да не се очудваш.
колко коня е една кола време 11.5-6 секунди - 100-200 км/ч НА РАВНО (с минимален наклон и две смени на предавки), ако хонда диното показва 330/750 1600кг без водач
Dynojet-а си мери точно гледайки времената на хората
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8331
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
vld написа:Нямам представа, винаги има разлика и определено ще се почувстваш тъпо като видиш графика с 300кс примерно, а човека с по слабата по графика кола ти направи ластик.
виждал съм... но няма...
математически е невъзможно 300 коня кола на това тегло да върви "на ластик"
пък на хед диното (и там съм ходил) може да показва и 120 коня (не по-малко, а тотал)... и кво : "колата ми е 120 коня и тон и половина и прави 100-200 за 10 сек"
ъъъъъъъ... окей
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12780
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
Добре ме разбра сега безсмислици няма смисъл да си пишем, освен това на колегата колата е 4х4 и пак варианта му за София изключва Дино джета.vicho написа:vld написа:Нямам представа, винаги има разлика и определено ще се почувстваш тъпо като видиш графика с 300кс примерно, а човека с по слабата по графика кола ти направи ластик.
виждал съм... но няма...
математически е невъзможно 300 коня кола на това тегло да върви "на ластик"
пък на хед диното (и там съм ходил) може да показва и 120 коня (не по-малко, а тотал)... и кво : "колата ми е 120 коня и тон и половина и прави 100-200 за 10 сек"
ъъъъъъъ... окей
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
choio написа:Давай времена 100-200 на едно и също място и атмосферни условия (по възможност) иначе от дино до дино...разлики големи. Сега без да ме захранвате за закони и т.н знаем си кирливите ризи
наклон, настилка, сила на вятъра, посока на вятъра, атмосферно налягане, влажност, температура на въздуха .. всичко това оказва влияние
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8331
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
vld написа:Добре ме разбра сега безсмислици няма смисъл да си пишем, освен това на колегата колата е 4х4 и пак варианта му за София изключва Дино джета.
аз те разбрах, ама нарочно се закачам...
мисълта ми е, че ако дадено дино показва повече/по-малко това не означава, че е точно... или грешно
важно е времето, макар и там да има фактори, ама поне могат да се измерят
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
изкате ли за целите на анализа да заредя колата с един резервоар гориво
сега е с нови филтри за въздух (незнам какъв е обаче .. вероятно не е марков), ново масло, вериги
незнам дали ще успея за един ден, нямам идея колко отнема процедурата
и да мина на няколко места с едно и също гориво и да сравним резултатите
ако ще се забавляваме - да се забавляваме
най ми допада реакцията на колата с гориво от Ромпетрол + добавка Бардал БСД
ПП: извинявам се за глупавия въпрос, след смяна на вериги, трябва ли да се покара леко извеснот време, преди да се натоварва
има ли известен момент на сработване на вериги и т.н. нови неща .. все пак са железа едните нови, другите стари дето се търкат
сега е с нови филтри за въздух (незнам какъв е обаче .. вероятно не е марков), ново масло, вериги
незнам дали ще успея за един ден, нямам идея колко отнема процедурата
и да мина на няколко места с едно и също гориво и да сравним резултатите
ако ще се забавляваме - да се забавляваме
най ми допада реакцията на колата с гориво от Ромпетрол + добавка Бардал БСД
ПП: извинявам се за глупавия въпрос, след смяна на вериги, трябва ли да се покара леко извеснот време, преди да се натоварва
има ли известен момент на сработване на вериги и т.н. нови неща .. все пак са железа едните нови, другите стари дето се търкат
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12780
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
С това съм съгласен, ако две коли се замерят на една и съща отсечка, там вече става ясно кой е по бърз и респективно ако са еднакви колите и конете няма как да са по малко на по бързия.vicho написа:vld написа:Добре ме разбра сега безсмислици няма смисъл да си пишем, освен това на колегата колата е 4х4 и пак варианта му за София изключва Дино джета.
аз те разбрах, ама нарочно се закачам...
мисълта ми е, че ако дадено дино показва повече/по-малко това не означава, че е точно... или грешно
важно е времето, макар и там да има фактори, ама поне могат да се измерят
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
vld написа:С това съм съгласен, ако две коли се замерят на една и съща отсечка, там вече става ясно кой е по бърз и респективно ако са еднакви колите и конете няма как да са по малко на по бързия.vicho написа:vld написа:Добре ме разбра сега безсмислици няма смисъл да си пишем, освен това на колегата колата е 4х4 и пак варианта му за София изключва Дино джета.
аз те разбрах, ама нарочно се закачам...
мисълта ми е, че ако дадено дино показва повече/по-малко това не означава, че е точно... или грешно
важно е времето, макар и там да има фактори, ама поне могат да се измерят
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
но трябва да са при еднакви метео условия, иначе ще има разлики
има значение и надморската височина, колкото е по ниско е по-плътен въздуха
французина, които е писал моя софтуер каза че .. на дино му давала по малко резултатати, отколкото на пътя, защото на дино не можела така добре да се охлади
ама дали е вярно - незнам
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
Ivo III написа:choio написа:Давай времена 100-200 на едно и също място и атмосферни условия (по възможност) иначе от дино до дино...разлики големи. Сега без да ме захранвате за закони и т.н знаем си кирливите ризи
наклон, настилка, сила на вятъра, посока на вятъра, атмосферно налягане, влажност, температура на въздуха .. всичко това оказва влияние
За това казах на еднони също място по възможност температура,другото като влажност и атм налягане ми звучи несериозно,пък и ти нямаш начална база...просто дай едно време да видим как вървят нещата,ест може да го сравниш с хилядите времена в ютуб...горе долу ще придобиеш представа къде си,според мен това е пореалното замерване от колкото дино...особено като нямаш преди и след...ти си преценяваш естествено
П.п между другото темп индругите дет ги спомена без наклона,имат пръст и в диното
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани