Смяна на предавки X5 E70
Модератор: Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12347
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Смяна на предавки X5 E70
Адаптациите не ги пипай, че после ако не обучиш АСК правилно, може да стане по-зле... А "направата" на нови адаптации е процес, който не искаш да знаеш какво включва
Просто с "по-леко и внимателно каране" няма да станат нещата... Ако решиш да сменяш маслото в АСК, тогава ресет на адаптациите е задължителен!
Просто с "по-леко и внимателно каране" няма да станат нещата... Ако решиш да сменяш маслото в АСК, тогава ресет на адаптациите е задължителен!
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 651
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: Смяна на предавки X5 E70
Mollov написа:Адаптациите не ги пипай, че после ако не обучиш АСК правилно, може да стане по-зле... А "направата" на нови адаптации е процес, който не искаш да знаеш какво включва
Просто с "по-леко и внимателно каране" няма да станат нещата... Ако решиш да сменяш маслото в АСК, тогава ресет на адаптациите е задължителен!
Може ли да ми покажеш къде, в кой бюлетин/ информация от производителя на кутията пише че след смена на маслото се ресетват адаптациите, не се заяждам просто доста съм чел и такова нещо не съм срещал?
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12347
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Смяна на предавки X5 E70
Не мога да ти покажа никаква официална информация... дори не съм търсил...
НО... като се има предвид, че адаптациите на пакети и прочие, към момента, са съобразени с плътността и смазочните възможности на текущото масло, а новото масло (най-малкото е по-плътно, масленият филм е различен) е с различни характеристики, текущите адаптации няма как да са адекватни...
Ако има официална информация как това не е вярно, ще се радвам да прочета
НО... като се има предвид, че адаптациите на пакети и прочие, към момента, са съобразени с плътността и смазочните възможности на текущото масло, а новото масло (най-малкото е по-плътно, масленият филм е различен) е с различни характеристики, текущите адаптации няма как да са адекватни...
Ако има официална информация как това не е вярно, ще се радвам да прочета
Re: Смяна на предавки X5 E70
Mollov написа:Адаптациите не ги пипай, че после ако не обучиш АСК правилно, може да стане по-зле... А "направата" на нови адаптации е процес, който не искаш да знаеш какво включва
Просто с "по-леко и внимателно каране" няма да станат нещата... Ако решиш да сменяш маслото в АСК, тогава ресет на адаптациите е задължителен!
Аааа, знам, играл съм го този филм с другата кола - Волво ХС60. Ще ми трябва резервоар нафта и почивен ден
Чудя се дали има смисъл да го сменям или да карам така докато роди и чак тогава да го мисля, като знам, че до сега не е сменяно маслото да не вземат хептен да се омажат нещата.
Re: Смяна на предавки X5 E70
При мен са вече близо 350 хил. км на оригиналното масло в кутията, колата сменя плавно, но в градски условия понякога при изкачване и изравняване на пътя задържа предавка повече от необходимото само на торк, понякога ''тупва'' 2>3, бавно отключва-заключва локъпа и все такива симптоми на старо масло и тръгнал торк
Твърде рядко и безобидно се усещат тия неща, че да се хвърля на ремонт от сега, само със смяна на маслото няма да ми се решат забележките, а в тоя ѝ вид може да изкара още мнооого километри, мисля.
Ще карам, пък като се оака - ремонт и пак газ. Това е и моя съвет към теб, ако не те дразни много - карай.
Твърде рядко и безобидно се усещат тия неща, че да се хвърля на ремонт от сега, само със смяна на маслото няма да ми се решат забележките, а в тоя ѝ вид може да изкара още мнооого километри, мисля.
Ще карам, пък като се оака - ремонт и пак газ. Това е и моя съвет към теб, ако не те дразни много - карай.
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 997
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: Смяна на предавки X5 E70
Аз си го сменям на всеки 100 хиляди км, без ресет на адаптациите. Никога не съм усещал разлика след смяната...
I love the sound of V8 in the morning...
Re: Смяна на предавки X5 E70
luftwaffe написа:Ясно, значи е нормално.
Имам още 2 въпросчета
Няколко пъти ми се появяват всички възможни грешки - 4x4, DSC, ABS, EBV failure, Parking brake Failure, Level control system failure, които изчезват след като загася колата и изчакам няколко минути. Споменаха ми, че може да е от слаб акумулатор, възможно ли е да е от това?
Level Control System failure ми се появява самостоятелно по-често и изчезва, преди месец бях сменил една от възглавниците, дали има някаква връзка? На диагностика не показва грешка.
След като я загася/не всеки път/ от предна дясна част на колата към 30 секунди се чува, че работи компресорът за въздух, нормално ли е?
Няма промяна в нивото на колата.
По отношение на " 4x4, DSC, ABS, EBV failure, Parking brake Failure" - рециклиране на раздатка и смяна на зъбното колело на моторчето.
- vlado6669
- младши ентусиаст
- Мнения: 442
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Италия
- Пол: Мъж
- Кара: E53 4.8, X6 2008 и X5 2011 5.0i
- Мечтае да кара: новата М X5 ...
- Детайли за колата: всичките са манияяяяяяяя....
Re: Смяна на предавки X5 E70
luftwaffe написа:luftwaffe написа:Ясно, значи е нормално.
Имам още 2 въпросчета
Няколко пъти ми се появяват всички възможни грешки - 4x4, DSC, ABS, EBV failure, Parking brake Failure, Level control system failure, които изчезват след като загася колата и изчакам няколко минути. Споменаха ми, че може да е от слаб акумулатор, възможно ли е да е от това?
Level Control System failure ми се появява самостоятелно по-често и изчезва, преди месец бях сменил една от възглавниците, дали има някаква връзка? На диагностика не показва грешка.
След като я загася/не всеки път/ от предна дясна част на колата към 30 секунди се чува, че работи компресорът за въздух, нормално ли е?
Няма промяна в нивото на колата.
По отношение на " 4x4, DSC, ABS, EBV failure, Parking brake Failure" - рециклиране на раздатка и смяна на зъбното колело на моторчето.
Няма начин да няма записани грешки, ако е от моторчето на раздатката само ще са 4x4, DSC, ABS грешките, другите са от друго, а и 30 сек. е много да работи компресора за въздушното. Трябва Ви читава диагностика и да почнете да отстранявате проблемите, успех...
Re: Смяна на предавки X5 E70
4x4, DSC, ABS, EBV failure, Parking brake Failure - точно тези грешки са свързани с раздатката, не беше само от моторчето. Пробвахме с друго от работеща кола и пак същото. Сега всичко е 6.
А относно Level Control System Failure - ще се рециклира компресор, не може да я вдигне за нужното време и затова работи повече.
А относно Level Control System Failure - ще се рециклира компресор, не може да я вдигне за нужното време и затова работи повече.
- vlado6669
- младши ентусиаст
- Мнения: 442
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Италия
- Пол: Мъж
- Кара: E53 4.8, X6 2008 и X5 2011 5.0i
- Мечтае да кара: новата М X5 ...
- Детайли за колата: всичките са манияяяяяяяя....
Re: Смяна на предавки X5 E70
Parking brake няма нищо общо с раздатката, но щом сте сигурни действайте. Успех!
Re: Смяна на предавки X5 E70
vlado6669 написа:Parking brake няма нищо общо с раздатката, но щом сте сигурни действайте. Успех!
И аз не знам защо я вадеше тази грешка, но след смяната вече всичко е ОК.
Re: Смяна на предавки X5 E70
Здравейте,
Смених наскоро маслото на скоростите като за целта използвахме кита на ZF и уплътнение на буксата. По магнитите на филтъра имаше съвсем малко насъбрала се "гняс". Кутията започна да включва по-бързо и неусетно, задържането от 2 на 3 предавка изчезна. Единствено има едно леко тупкане при смяна от 2 на 3 при галене на газта и то не е всеки път, което се получава доста рядко. Ресет на адаптациите не сме правили. Общо взето доволен съм.
Смених наскоро маслото на скоростите като за целта използвахме кита на ZF и уплътнение на буксата. По магнитите на филтъра имаше съвсем малко насъбрала се "гняс". Кутията започна да включва по-бързо и неусетно, задържането от 2 на 3 предавка изчезна. Единствено има едно леко тупкане при смяна от 2 на 3 при галене на газта и то не е всеки път, което се получава доста рядко. Ресет на адаптациите не сме правили. Общо взето доволен съм.
- rafa224
- старши ентусиаст
- Мнения: 1533
- Регистриран на: 20.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 F15
Re: Смяна на предавки X5 E70
Mollov написа:Алтернатора можеш да го провериш и през сервизното меню....
https://www.youtube.com/watch?v=sLtIuici__c
Нивото на напрежение (моментно показание) е на No.9... след като отключиш менюто, отиди на No.9 и следи какво се случва... както в движение, така и на място (дори и след като изгасиш колата, менюто ще остане активно, докато не натиснеш втори път "Start/Stop Engine" да угасиш напълно колата).
Колега да разбирам ли, че ако си зарежда алтернатора ще го изписва, дори и да не стига ток до акумулатора? След спиране на пешеходна пътека един микробус ме удари отзад. При тръгването ми изписа, че акумулатора не се зарежда. Заведох си щета в Армеец и направо я оставих за ремонт в М Кар Уест. От там ми се обадиха, че алтернатора ми е заминал, но застрахователя не го признавал защото не можели да го свържат със щетата. Мен много ме съмнява, че проблема е в алтернатора, не съм имал никакви проблеми с него преди удара. Мисля си, че по скоро може да е от датчика на клемата или модул за управление отзад, като проблема пак трябва да е свързан с ПТП-то. Дайте мнения и съвети колеги? Става въпрос за Х5 F15.
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани