Често срещани проблеми при 318i и 320i N46
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- aboykov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 135
- Регистриран на: 15.03.2007
- Местоположение: Джумаята
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318TDS, e84 X1 28i
- Мечтае да кара: Луноход
- Детайли за колата: '97 318TDS Touring
12 х1 28i
ex '06 X3 3.0d
ex ‘06 e90 320i
Re: Често срещани проблеми при 318i и 320i N46
FE LIPE написа:Може ли малко повече информация за цедката в картера?
Копирам от втория пост на 1стр. от темата на mitaka7:
1. Тръба в картера с цедка - http://bmwfans.info/parts-catalog/E90/E ... haft_unit/ - номер 6 от схемата. Често срещан проблем, който прави големи бели. Тази тръба има пластмасова цедка, която с течение на времето цедката се разгражда тъй като е от пластмаса и стават голями поражения за маслената помпа. Този ремонт не е от най-евтините, тъй като целия мост се сваля, картера и тогава се подменя тази тръба. Заслужава си, тъй като последствията са големи.
Повечето неща, които смених превантивно са от неговите съвети и съм му благодарен за това
There is nothing more beautiful than BMW and Gisele Bündchen ridin' it
Re: Често срещани проблеми при 318i и 320i N46
Guberkov написа:aboykov написа:...
Никакво купуване на нови катализатори, а направо ги махаш катализаторите заедно както са с изпускателният колектор, отпадат и скъпитеи ламбда сонди като консуматив, на тяхно място слагаш спортен изпускателен колектор без катализатори(или изрязваш катализаторите от колектора и само ги изкърпваш с прави тръби),сменяш датчика за въздух с пълноценен дебитомер, кодира се че катализаторите и ламбда-сондите ги няма (липсват като конфигурация) в ЕКУ-то , зануляват се моточасовете ( всичко това е официално заложено фабрично от BMW) , колата минава с една ЕВРО-категория надоло, слага се масло BMW Long-Life 01, колата съвсем се отпушва без катализаторите които са като тапи в изпускателната система, след което отива с 10-15коня нагоре и и олеква доста, и яко-хуква,а за звука става Бауууу
После може и малко chip-tuning, малко Pop-Corn , и става пушка.
Някъде има ли я описана процедурата, как се прави?
Аз бях питал в София да ми махнат катализаторите и да сложат тръби, но като ми казаха 300 (или 350) лева и за момента се отказах.
Знам, че има коли с колектори без катализатори, но така и не съм попаднал на такава на части до момента.
Моите катализатори са "избушени" и колата има попкорн.
Бих казал, че не е особено яко. Както се изрази човекът, който го прави - звучи като пиратка в поцинкована кофа.
А относно чип тунинга на този двигател - няма какво да се пипне, че да има смисъл от пипане.
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 495
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Често срещани проблеми при 318i и 320i N46
LUBObe написа:Guberkov написа:aboykov написа:...
Никакво купуване на нови катализатори, а направо ги махаш катализаторите заедно както са с изпускателният колектор, отпадат и скъпитеи ламбда сонди като консуматив, на тяхно място слагаш спортен изпускателен колектор без катализатори(или изрязваш катализаторите от колектора и само ги изкърпваш с прави тръби),сменяш датчика за въздух с пълноценен дебитомер, кодира се че катализаторите и ламбда-сондите ги няма (липсват като конфигурация) в ЕКУ-то , зануляват се моточасовете ( всичко това е официално заложено фабрично от BMW) , колата минава с една ЕВРО-категория надоло, слага се масло BMW Long-Life 01, колата съвсем се отпушва без катализаторите които са като тапи в изпускателната система, след което отива с 10-15коня нагоре и и олеква доста, и яко-хуква,а за звука става Бауууу
После може и малко chip-tuning, малко Pop-Corn , и става пушка.
Някъде има ли я описана процедурата, как се прави?
Аз бях питал в София да ми махнат катализаторите и да сложат тръби, но като ми казаха 300 (или 350) лева и за момента се отказах.
Знам, че има коли с колектори без катализатори, но така и не съм попаднал на такава на части до момента.
Моите катализатори са "избушени" и колата има попкорн.
Бих казал, че не е особено яко. Както се изрази човекът, който го прави - звучи като пиратка в поцинкована кофа.
А относно чип тунинга на този двигател - няма какво да се пипне, че да има смисъл от пипане.
И защо ти е да се занимаваш с тази цялата работа?
Само да дадеш 800лв. за спортен-изпускателен колектор без катализатори , нали си си решил проблема като си ги изкъртил?
Само за да не ти откънтява в буриите възпламеняването ли?
Re: Често срещани проблеми при 318i и 320i N46
Guberkov написа:LUBObe написа:Guberkov написа:aboykov написа:...
Никакво купуване на нови катализатори, а направо ги махаш катализаторите заедно както са с изпускателният колектор, отпадат и скъпитеи ламбда сонди като консуматив, на тяхно място слагаш спортен изпускателен колектор без катализатори(или изрязваш катализаторите от колектора и само ги изкърпваш с прави тръби),сменяш датчика за въздух с пълноценен дебитомер, кодира се че катализаторите и ламбда-сондите ги няма (липсват като конфигурация) в ЕКУ-то , зануляват се моточасовете ( всичко това е официално заложено фабрично от BMW) , колата минава с една ЕВРО-категория надоло, слага се масло BMW Long-Life 01, колата съвсем се отпушва без катализаторите които са като тапи в изпускателната система, след което отива с 10-15коня нагоре и и олеква доста, и яко-хуква,а за звука става Бауууу
После може и малко chip-tuning, малко Pop-Corn , и става пушка.
Някъде има ли я описана процедурата, как се прави?
Аз бях питал в София да ми махнат катализаторите и да сложат тръби, но като ми казаха 300 (или 350) лева и за момента се отказах.
Знам, че има коли с колектори без катализатори, но така и не съм попаднал на такава на части до момента.
Моите катализатори са "избушени" и колата има попкорн.
Бих казал, че не е особено яко. Както се изрази човекът, който го прави - звучи като пиратка в поцинкована кофа.
А относно чип тунинга на този двигател - няма какво да се пипне, че да има смисъл от пипане.
И защо ти е да се занимаваш с тази цялата работа?
Само да дадеш 800лв. за спортен-изпускателен колектор без катализатори , нали си си решил проблема като си ги изкъртил?
Само за да не ти откънтява в буриите възпламеняването ли?
И това, и поради факта, че ако трябва да се сменят сондите, по-евтиния вариант ще е да се махнат.
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 495
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Често срещани проблеми при 318i и 320i N46
LUBObe написа:Guberkov написа:LUBObe написа:Guberkov написа:aboykov написа:...
Никакво купуване на нови катализатори, а направо ги махаш катализаторите заедно както са с изпускателният колектор, отпадат и скъпитеи ламбда сонди като консуматив, на тяхно място слагаш спортен изпускателен колектор без катализатори(или изрязваш катализаторите от колектора и само ги изкърпваш с прави тръби),сменяш датчика за въздух с пълноценен дебитомер, кодира се че катализаторите и ламбда-сондите ги няма (липсват като конфигурация) в ЕКУ-то , зануляват се моточасовете ( всичко това е официално заложено фабрично от BMW) , колата минава с една ЕВРО-категория надоло, слага се масло BMW Long-Life 01, колата съвсем се отпушва без катализаторите които са като тапи в изпускателната система, след което отива с 10-15коня нагоре и и олеква доста, и яко-хуква,а за звука става Бауууу
После може и малко chip-tuning, малко Pop-Corn , и става пушка.
Някъде има ли я описана процедурата, как се прави?
Аз бях питал в София да ми махнат катализаторите и да сложат тръби, но като ми казаха 300 (или 350) лева и за момента се отказах.
Знам, че има коли с колектори без катализатори, но така и не съм попаднал на такава на части до момента.
Моите катализатори са "избушени" и колата има попкорн.
Бих казал, че не е особено яко. Както се изрази човекът, който го прави - звучи като пиратка в поцинкована кофа.
А относно чип тунинга на този двигател - няма какво да се пипне, че да има смисъл от пипане.
И защо ти е да се занимаваш с тази цялата работа?
Само да дадеш 800лв. за спортен-изпускателен колектор без катализатори , нали си си решил проблема като си ги изкъртил?
Само за да не ти откънтява в буриите възпламеняването ли?
И това, и поради факта, че ако трябва да се сменят сондите, по-евтиния вариант ще е да се махнат.
Стоков Вариант - 4 броя оригиналнални сонди по 170лв. за брой са ти 700лв.(точно колкото струва изпускателният колектор без катализатори) + нов неоригинален катализатор 1300лв. - 2 000лв.
Варианта за който ти говориш - 700лв. колектор + 160лв. дебитомер + малко играчка по DME-то за да минеш от Евро 4 на Евро 3 = 1000лв. грубо и спестяваш точно 1 000лв. ,което ти е супер-опция.
А, кой и къде ти прави софта за Pop-Corn-на за това DME ?
Поздрави.
Re: Често срещани проблеми при 318i и 320i N46
Guberkov написа:LUBObe написа:Guberkov написа:LUBObe написа:Guberkov написа:aboykov написа:...
Никакво купуване на нови катализатори, а направо ги махаш катализаторите заедно както са с изпускателният колектор, отпадат и скъпитеи ламбда сонди като консуматив, на тяхно място слагаш спортен изпускателен колектор без катализатори(или изрязваш катализаторите от колектора и само ги изкърпваш с прави тръби),сменяш датчика за въздух с пълноценен дебитомер, кодира се че катализаторите и ламбда-сондите ги няма (липсват като конфигурация) в ЕКУ-то , зануляват се моточасовете ( всичко това е официално заложено фабрично от BMW) , колата минава с една ЕВРО-категория надоло, слага се масло BMW Long-Life 01, колата съвсем се отпушва без катализаторите които са като тапи в изпускателната система, след което отива с 10-15коня нагоре и и олеква доста, и яко-хуква,а за звука става Бауууу
После може и малко chip-tuning, малко Pop-Corn , и става пушка.
Някъде има ли я описана процедурата, как се прави?
Аз бях питал в София да ми махнат катализаторите и да сложат тръби, но като ми казаха 300 (или 350) лева и за момента се отказах.
Знам, че има коли с колектори без катализатори, но така и не съм попаднал на такава на части до момента.
Моите катализатори са "избушени" и колата има попкорн.
Бих казал, че не е особено яко. Както се изрази човекът, който го прави - звучи като пиратка в поцинкована кофа.
А относно чип тунинга на този двигател - няма какво да се пипне, че да има смисъл от пипане.
И защо ти е да се занимаваш с тази цялата работа?
Само да дадеш 800лв. за спортен-изпускателен колектор без катализатори , нали си си решил проблема като си ги изкъртил?
Само за да не ти откънтява в буриите възпламеняването ли?
И това, и поради факта, че ако трябва да се сменят сондите, по-евтиния вариант ще е да се махнат.
Стоков Вариант - 4 броя оригиналнални сонди по 170лв. за брой са ти 700лв.(точно колкото струва изпускателният колектор без катализатори) + нов неоригинален катализатор 1300лв. - 2 000лв.
Варианта за който ти говориш - 700лв. колектор + 160лв. дебитомер + малко играчка по DME-то за да минеш от Евро 4 на Евро 3 = 1000лв. грубо и спестяваш точно 1 000лв. ,което ти е супер-опция.
А, кой и къде ти прави софта за Pop-Corn-на за това DME ?
Поздрави.
Колектор знаеш ли откъде да се вземе?
Аз съм намирал само в английския ибей.
Мисля, че по-евтино е да махнат катализаторните кутии на моят колектор и да сложат тръби.
По DMEто може и аз да си поиграя, след като руснака си е описал нещата.
Относно попкорна - KBDremap - Анатоли.
Има му телефона някъде по форума. Отделно има фейсбук страница.
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 495
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Често срещани проблеми при 318i и 320i N46
LUBObe написа:Guberkov написа:LUBObe написа:Guberkov написа:LUBObe написа:Guberkov написа:aboykov написа:...
Никакво купуване на нови катализатори, а направо ги махаш катализаторите заедно както са с изпускателният колектор, отпадат и скъпитеи ламбда сонди като консуматив, на тяхно място слагаш спортен изпускателен колектор без катализатори(или изрязваш катализаторите от колектора и само ги изкърпваш с прави тръби),сменяш датчика за въздух с пълноценен дебитомер, кодира се че катализаторите и ламбда-сондите ги няма (липсват като конфигурация) в ЕКУ-то , зануляват се моточасовете ( всичко това е официално заложено фабрично от BMW) , колата минава с една ЕВРО-категория надоло, слага се масло BMW Long-Life 01, колата съвсем се отпушва без катализаторите които са като тапи в изпускателната система, след което отива с 10-15коня нагоре и и олеква доста, и яко-хуква,а за звука става Бауууу
После може и малко chip-tuning, малко Pop-Corn , и става пушка.
Някъде има ли я описана процедурата, как се прави?
Аз бях питал в София да ми махнат катализаторите и да сложат тръби, но като ми казаха 300 (или 350) лева и за момента се отказах.
Знам, че има коли с колектори без катализатори, но така и не съм попаднал на такава на части до момента.
Моите катализатори са "избушени" и колата има попкорн.
Бих казал, че не е особено яко. Както се изрази човекът, който го прави - звучи като пиратка в поцинкована кофа.
А относно чип тунинга на този двигател - няма какво да се пипне, че да има смисъл от пипане.
И защо ти е да се занимаваш с тази цялата работа?
Само да дадеш 800лв. за спортен-изпускателен колектор без катализатори , нали си си решил проблема като си ги изкъртил?
Само за да не ти откънтява в буриите възпламеняването ли?
И това, и поради факта, че ако трябва да се сменят сондите, по-евтиния вариант ще е да се махнат.
Стоков Вариант - 4 броя оригиналнални сонди по 170лв. за брой са ти 700лв.(точно колкото струва изпускателният колектор без катализатори) + нов неоригинален катализатор 1300лв. - 2 000лв.
Варианта за който ти говориш - 700лв. колектор + 160лв. дебитомер + малко играчка по DME-то за да минеш от Евро 4 на Евро 3 = 1000лв. грубо и спестяваш точно 1 000лв. ,което ти е супер-опция.
А, кой и къде ти прави софта за Pop-Corn-на за това DME ?
Поздрави.
Колектор знаеш ли откъде да се вземе?
Аз съм намирал само в английския ибей.
Мисля, че по-евтино е да махнат катализаторните кутии на моят колектор и да сложат тръби.
По DMEто може и аз да си поиграя, след като руснака си е описал нещата.
Относно попкорна - KBDremap - Анатоли.
Има му телефона някъде по форума. Отделно има фейсбук страница.
Мисля, че по-евтино е да махнат катализаторните кутии на моят колектор и да сложат тръби. - Да става, и е най-евтино така, а като резултат ще е същото като на китайски колектор от 700лв. , стига да има някой да се наеме да направи и ти заавари тръбите - некой дето се занимава с аспуси и генерации.
А иначе да - тук в Бг няма от къде да се купи колектор без катализатори за този мотор.
Интересно ми е ако може да дадеш клипче с Поп-корна как се е получил.
Поздрави.
Re: Често срещани проблеми при 318i и 320i N46
Guberkov написа:LUBObe написа:Guberkov написа:LUBObe написа:Guberkov написа:LUBObe написа:Guberkov написа:aboykov написа:...
Никакво купуване на нови катализатори, а направо ги махаш катализаторите заедно както са с изпускателният колектор, отпадат и скъпитеи ламбда сонди като консуматив, на тяхно място слагаш спортен изпускателен колектор без катализатори(или изрязваш катализаторите от колектора и само ги изкърпваш с прави тръби),сменяш датчика за въздух с пълноценен дебитомер, кодира се че катализаторите и ламбда-сондите ги няма (липсват като конфигурация) в ЕКУ-то , зануляват се моточасовете ( всичко това е официално заложено фабрично от BMW) , колата минава с една ЕВРО-категория надоло, слага се масло BMW Long-Life 01, колата съвсем се отпушва без катализаторите които са като тапи в изпускателната система, след което отива с 10-15коня нагоре и и олеква доста, и яко-хуква,а за звука става Бауууу
После може и малко chip-tuning, малко Pop-Corn , и става пушка.
Някъде има ли я описана процедурата, как се прави?
Аз бях питал в София да ми махнат катализаторите и да сложат тръби, но като ми казаха 300 (или 350) лева и за момента се отказах.
Знам, че има коли с колектори без катализатори, но така и не съм попаднал на такава на части до момента.
Моите катализатори са "избушени" и колата има попкорн.
Бих казал, че не е особено яко. Както се изрази човекът, който го прави - звучи като пиратка в поцинкована кофа.
А относно чип тунинга на този двигател - няма какво да се пипне, че да има смисъл от пипане.
И защо ти е да се занимаваш с тази цялата работа?
Само да дадеш 800лв. за спортен-изпускателен колектор без катализатори , нали си си решил проблема като си ги изкъртил?
Само за да не ти откънтява в буриите възпламеняването ли?
И това, и поради факта, че ако трябва да се сменят сондите, по-евтиния вариант ще е да се махнат.
Стоков Вариант - 4 броя оригиналнални сонди по 170лв. за брой са ти 700лв.(точно колкото струва изпускателният колектор без катализатори) + нов неоригинален катализатор 1300лв. - 2 000лв.
Варианта за който ти говориш - 700лв. колектор + 160лв. дебитомер + малко играчка по DME-то за да минеш от Евро 4 на Евро 3 = 1000лв. грубо и спестяваш точно 1 000лв. ,което ти е супер-опция.
А, кой и къде ти прави софта за Pop-Corn-на за това DME ?
Поздрави.
Колектор знаеш ли откъде да се вземе?
Аз съм намирал само в английския ибей.
Мисля, че по-евтино е да махнат катализаторните кутии на моят колектор и да сложат тръби.
По DMEто може и аз да си поиграя, след като руснака си е описал нещата.
Относно попкорна - KBDremap - Анатоли.
Има му телефона някъде по форума. Отделно има фейсбук страница.
Мисля, че по-евтино е да махнат катализаторните кутии на моят колектор и да сложат тръби. - Да става, и е най-евтино така, а като резултат ще е същото като на китайски колектор от 700лв. , стига да има някой да се наеме да направи и ти заавари тръбите - некой дето се занимава с аспуси и генерации.
А иначе да - тук в Бг няма от къде да се купи колектор без катализатори за този мотор.
Интересно ми е ако може да дадеш клипче с Поп-корна как се е получил.
Поздрави.
Ето клип от преди малко:
[youtube]https://youtube.com/shorts/dcQPTU4gurI?feature=share[/youtube]
[youtube]https://youtube.com/shorts/QbGUpbMAWtU?feature=share[/youtube]
Колата е с кутиите на катализаторите, но без съдържанието им, средно гърне и крайно. А и е Е87, а не Е90.
Първоначално като настроиха попкорна беше по-продължителен, но не ми хареса след няколко месечно каране и намалихме времетраенето.
Бях махнал средното и крайното гърне и на тяхно място имаше резонатор, след него резонатор с вход и изход на ф76 и накрайник "акрапович" на ф76. Тогава попкорна беше брутален, много як, но пък колата не се караше от шум. А и като че ли стана малко по-тромава.
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 495
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Често срещани проблеми при 318i и 320i N46
Добре се е получило, ама защо чак при 5-6 хил. оборота оборота са ти настроили да прави Pop-Corn , моята даже и между 2000 и 2500 оборота без софт ги прави при рязко подаване на газ и отнемане?
И друго , по-тромава имаш впредвид че стана след като и бъзикаха DME-то и софта понего ли? - ако е така , не бих си барал динамиката на колата само заради тоя ефект.
От изпускателната едва ли може да стане по-тромава, защото колкото по махаш гърнета,катализатори и каквото има по пътя и, толкова по-лесно освобождава изгорелите газове от изпускателният колектор и даже имошноста на мотора се вдига.
И друго , по-тромава имаш впредвид че стана след като и бъзикаха DME-то и софта понего ли? - ако е така , не бих си барал динамиката на колата само заради тоя ефект.
От изпускателната едва ли може да стане по-тромава, защото колкото по махаш гърнета,катализатори и каквото има по пътя и, толкова по-лесно освобождава изгорелите газове от изпускателният колектор и даже имошноста на мотора се вдига.
Re: Често срещани проблеми при 318i и 320i N46
Guberkov написа:Добре се е получило, ама защо чак при 5-6 хил. оборота оборота са ти настроили да прави Pop-Corn , моята даже и между 2000 и 2500 оборота без софт ги прави при рязко подаване на газ и отнемане?
И друго , по-тромава имаш впредвид че стана след като и бъзикаха DME-то и софта понего ли? - ако е така , не бих си барал динамиката на колата само заради тоя ефект.
От изпускателната едва ли може да стане по-тромава, защото колкото по махаш гърнета,катализатори и каквото има по пътя и, толкова по-лесно освобождава изгорелите газове от изпускателният колектор и даже имошноста на мотора се вдига.
Настроена да "пука" след 2000 оборота, но по-изявено е във високите.
По-тромава беше след смяната на гърнетата. Попкорна нищо не промени откъм динамика.
И си прав, че като махаш гърнета става по-динамична и тн, но при турбо колите. Атмосферните си искат бекпрешър.
Все пак генерацията оригинално е на ф50 мисля и като мине накрая на ф76 и и идва много широко.
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 495
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Често срещани проблеми при 318i и 320i N46
Ами то в такъв случай, значи след премахването накатализаторите и питите в тях , и премахването на всички гърнета, кво-правим като няма зад-испускателно налягане, как го заобикаляме този проблем при нашите атмосверни мотори без турбо да сипва повече въздух отпред и да регулира испускането отзад?
Ти затова ли на клипчетата,които ми прати си с оригиналното гърне отново?
Аз сега съм с работещи катализатори и с отстранено само средно гърне , там съм го изкърпил с права тръба.
Какво би станало във :
вариант 1 > махам крайното гърне и на негово място само резонатор , катализаторите си стоят.
вариант 2 > махам всичко по пътя на изпускателният колектор и оставам накрая само на резонатор с двуцевка AKRAPOVIC na 2X ф90 ?
вариант 3 > правя вариант 2 , но и по схемата на руснака правя мода в ДМЕ-то и сменям датчика за въздух с пълноценен Дебитомер.
Дай мнение като човек, който е започнал експериментите в тази насока вече по този мотор.
Поздрави.
Ти затова ли на клипчетата,които ми прати си с оригиналното гърне отново?
Аз сега съм с работещи катализатори и с отстранено само средно гърне , там съм го изкърпил с права тръба.
Какво би станало във :
вариант 1 > махам крайното гърне и на негово място само резонатор , катализаторите си стоят.
вариант 2 > махам всичко по пътя на изпускателният колектор и оставам накрая само на резонатор с двуцевка AKRAPOVIC na 2X ф90 ?
вариант 3 > правя вариант 2 , но и по схемата на руснака правя мода в ДМЕ-то и сменям датчика за въздух с пълноценен Дебитомер.
Дай мнение като човек, който е започнал експериментите в тази насока вече по този мотор.
Поздрави.
Re: Често срещани проблеми при 318i и 320i N46
Guberkov написа:Ами то в такъв случай, значи след премахването накатализаторите и питите в тях , и премахването на всички гърнета, кво-правим като няма зад-испускателно налягане, как го заобикаляме този проблем при нашите атмосверни мотори без турбо да сипва повече въздух отпред и да регулира испускането отзад?
Ти затова ли на клипчетата,които ми прати си с оригиналното гърне отново?
Аз сега съм с работещи катализатори и с отстранено само средно гърне , там съм го изкърпил с права тръба.
Какво би станало във :
вариант 1 > махам крайното гърне и на негово място само резонатор , катализаторите си стоят.
вариант 2 > махам всичко по пътя на изпускателният колектор и оставам накрая само на резонатор с двуцевка AKRAPOVIC na 2X ф90 ?
вариант 3 > правя вариант 2 , но и по схемата на руснака правя мода в ДМЕ-то и сменям датчика за въздух с пълноценен Дебитомер.
Дай мнение като човек, който е започнал експериментите в тази насока вече по този мотор.
Поздрави.
Да, заради това съм с крайното гърне и поради причината, че колата беше убийствено шумна.
Чак автомата превключваше на доста по-високи обороти.
Давам ти мнение и за трите варианта, които имаш - отговорът е един и същ - ще ти гръмне главата на 100%.
При най-малкото подаване на газ, звукът е адски силен.
Така ще го оприлича - ауди RS6 е по-тихо.
А като върнеш газта, попкрона звучи като AWP от CS (хората залягат, защото си мислят, че се стреля). Също ъака се чува през два блока. Не си е работа.
Преди да върна крайното гърне бях с малък резонатор след катализаторите, преди крайното гърне бях с голям (дълъг(всички на ф50)) и накрая с резонатора на ф76 и пак беше шумна...
И кът офф клапа слагах на мястото на средното гърне, но и това не става. Не уплътняваше като хората, звука беше повече от отвратителен.
Може би истината е в къстъм генерация от-до, но май, май не си заслужава особено много за тоя мотор.
- Lubashki
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 16.07.2023
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 320i / Е46 330ci
- Мечтае да кара: SKODA OCTAVIA 1.9TDI
Re: Често срещани проблеми при 318i и 320i N46
Здравейте! Имам едно е90 318i и от скоро светва червената лампа КОГАТО си поиска. Карам 100км до Рилския манастир - паркирам на паркинга и ПИНГ - светва, гася колата - чакам 2/3 мин - паля - НЯМА ЛАМПА. Снощи си карах градско - спрях на светофар и ПИИНГ - светна - спрях на бензиностанцията в близост - изгасих колата - пак поизчаках - стартирах - нямаше нищо и след около 2 км пак ПИНГ... Няма разлика в работата на мотора или каквото и да било НО е супер дразнещо. При проверка на нивото на маслото - на 2 деления от максимума съм... Какво да правя моля за мнение.
Благодаря предварително !
Благодаря предварително !
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12780
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Често срещани проблеми при 318i и 320i N46
Lubashki написа:Здравейте! Имам едно е90 318i и от скоро светва червената лампа КОГАТО си поиска. Карам 100км до Рилския манастир - паркирам на паркинга и ПИНГ - светва, гася колата - чакам 2/3 мин - паля - НЯМА ЛАМПА. Снощи си карах градско - спрях на светофар и ПИИНГ - светна - спрях на бензиностанцията в близост - изгасих колата - пак поизчаках - стартирах - нямаше нищо и след около 2 км пак ПИНГ... Няма разлика в работата на мотора или каквото и да било НО е супер дразнещо. При проверка на нивото на маслото - на 2 деления от максимума съм... Какво да правя моля за мнение.
Благодаря предварително !
Този ПИНГ не е като онзи ПИНГ
Майтапа на страна, светва ти ниско налягане на масло, а не ниско ниво на маслото.
Най адекватно е да премериш налягането на маслото в мотора при загрял двигател с монометър.
Иначе съвсем скоро може да се наложи да купуваш друг мотор.
- Atsalov
- Ацалов
- Мнения: 3415
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Често срещани проблеми при 318i и 320i N46
Проблемите може да са много и различни, както е казал колегата, тръгваш по възходящ ред-първо изчисти проблема с липсата на налягане и манометър, след това си провери капачката на масления филтър, както и за твърди частици в него. След това отваряш картер, проверяваш цедката на маслената помпа, продължаваш по клапана на помпата и нея самата …и т.н.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани