M52B28 пуши при първо палене.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Hellrot
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 12.08.2013
- Местоположение: Белозем
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 coupe
- Мечтае да кара: m3 e36
- Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...
M52B28 пуши при първо палене.
Здравейте колеги,
Вдигам ръце вече от този мотор...
Колата е 1996г. Един ванос.
Мотора е след основен ремонт който включва:
Гумички на клапаните
Водачи на клапаните
Сегменти
Основни и биелни лагери
Ремонтен комплект ванос
Всички вериги и обтегачи
Всички гарнитури по мотора
Шлайф на глава, челосване на блок и шлайф на колянов вал.
След ремонта покарах 5 месеца без проблеми но колата не вървеше както трябва, даваше грешка ,,Vanos jamed,, задръстен ванос.
Оказа се ,че не е зацепена както трябва.
Преди 2 дни я презацепихме и започна да пуши много здраво само при студен старт.
Значи, паля студена изпушва много и не работи равномерно . След 10тина 15 секунди изчиства и всичко се оправя...
Някой някакви идей?
Пушека е синкав си мирише на масло...
Вдигам ръце вече от този мотор...
Колата е 1996г. Един ванос.
Мотора е след основен ремонт който включва:
Гумички на клапаните
Водачи на клапаните
Сегменти
Основни и биелни лагери
Ремонтен комплект ванос
Всички вериги и обтегачи
Всички гарнитури по мотора
Шлайф на глава, челосване на блок и шлайф на колянов вал.
След ремонта покарах 5 месеца без проблеми но колата не вървеше както трябва, даваше грешка ,,Vanos jamed,, задръстен ванос.
Оказа се ,че не е зацепена както трябва.
Преди 2 дни я презацепихме и започна да пуши много здраво само при студен старт.
Значи, паля студена изпушва много и не работи равномерно . След 10тина 15 секунди изчиства и всичко се оправя...
Някой някакви идей?
Пушека е синкав си мирише на масло...
- r19
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 246
- Регистриран на: 29.05.2011
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: 412 Turbo/323ti
- Мечтае да кара: Mig-29
- Детайли за колата: Old school!
Re: M52B28 пуши при първо палене.
А сега сигурно ли е, че е зацепена както трябва? Щифта на маховика в правилния отвор и квадратите горе на валовете? Дава ли някакви грешки на диагностика? Според мен не би трябвало да има връзка между пушенето и vanos jammed.
На мен ми изписа същото когато монтирах валове от М50NV и М54B30 и беше избягал малко квадрата на всмукателния вал, което установих в последствие. Но не е имало никакво пушене преди и след.
Изпратено от моят SM-A505FN с помощта на Tapatalk
На мен ми изписа същото когато монтирах валове от М50NV и М54B30 и беше избягал малко квадрата на всмукателния вал, което установих в последствие. Но не е имало никакво пушене преди и след.
Изпратено от моят SM-A505FN с помощта на Tapatalk
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6217
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: M52B28 пуши при първо палене.
Колега, след подобен ремонт, едва ли някой ще може да ти отговори какво е объркано- масло може да влиза в цилиндрите отгоре, отдолу, от картерната вентилация.
- Hellrot
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 12.08.2013
- Местоположение: Белозем
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 coupe
- Мечтае да кара: m3 e36
- Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...
Re: M52B28 пуши при първо палене.
r19 написа:А сега сигурно ли е, че е зацепена както трябва? Щифта на маховика в правилния отвор и квадратите горе на валовете? Дава ли някакви грешки на диагностика? Според мен не би трябвало да има връзка между пушенето и vanos jammed.
На мен ми изписа същото когато монтирах валове от М50NV и М54B30 и беше избягал малко квадрата на всмукателния вал, което установих в последствие. Но не е имало никакво пушене преди и след.
Изпратено от моят SM-A505FN с помощта на Tapatalk
Преди последвалото презацепване колата не пушеше.
Карах ,я при друг майстор момчето се занимава само с Бмвта зацепи я с специален инструмент който се слага на квадратите на валовете.
- Hellrot
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 12.08.2013
- Местоположение: Белозем
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 coupe
- Мечтае да кара: m3 e36
- Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...
Re: M52B28 пуши при първо палене.
zvetiko написа:Колега, след подобен ремонт, едва ли някой ще може да ти отговори какво е объркано- масло може да влиза в цилиндрите отгоре, отдолу, от картерната вентилация.
Интересното е ,че не след ремонта не пушеше , започна след презацепването а аз бях там щато я презацепваха.
Доло шайбата на колятовия вал на белег и горе валовете с инструмент фиксирани, така я зацепи...
Re: M52B28 пуши при първо палене.
Не е зле да ти проверят свещите - дали са омаслени, много често след подобен ремонт гарнитурата на капака пропуска масло въпреки, че е нова.
- Татко, това е новият ми приятел. Той е влогър, трейдър, маркетинг гуру и инфлуенсър...
- Абе дъще, абе дали няма как да се съберете пак с онзи циганин?
- Абе дъще, абе дали няма как да се съберете пак с онзи циганин?
- Hellrot
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 12.08.2013
- Местоположение: Белозем
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 coupe
- Мечтае да кара: m3 e36
- Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...
Re: M52B28 пуши при първо палене.
integral написа:Не е зле да ти проверят свещите - дали са омаслени, много често след подобен ремонт гарнитурата на капака пропуска масло въпреки, че е нова.
Да това е добра идея за проверка, а дали от свещ може да пропушва така?
Попринцип мисля ,че ако е от свещ ще мирише на бензин пушека а той си мирише на масло...
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: M52B28 пуши при първо палене.
Най вероятно си е била така и преди презацепването . Просто заради спънатия ванос не е било толкова очевидно . Пропушването при първоначално палене говори за натичане на масло в цилиндър или във всички цилиндри . При такава ревизия на мотора дори и с нови сегменти може да гори масло ако има износване на цилиндрите и буталата . В случая това което може да се направи е ендоскопия през отворите на свещите на студен мотор естествено когато не е пален 24часа примерно . Ако има натекло масло ще се види и очевидно става въпрос за попадане на масло или през вложките или през сегментите . Картерната вентилация лесно може да се елиминара при такъв тест като причина за попадане масло в смукателния колектор . Цилиндрите трябва да са напълно сухи без никакво омазняване .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- Hellrot
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 12.08.2013
- Местоположение: Белозем
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 coupe
- Мечтае да кара: m3 e36
- Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...
Re: M52B28 пуши при първо палене.
Jordana написа:Най вероятно си е била така и преди презацепването . Просто заради спънатия ванос не е било толкова очевидно . Пропушването при първоначално палене говори за натичане на масло в цилиндър или във всички цилиндри . При такава ревизия на мотора дори и с нови сегменти може да гори масло ако има износване на цилиндрите и буталата . В случая това което може да се направи е ендоскопия през отворите на свещите на студен мотор естествено когато не е пален 24часа примерно . Ако има натекло масло ще се види и очевидно става въпрос за попадане на масло или през вложките или през сегментите . Картерната вентилация лесно може да се елиминара при такъв тест като причина за попадане масло в смукателния колектор . Цилиндрите трябва да са напълно сухи без никакво омазняване .
Абсолютно сигурен съм ,че не пушеше преди това...
Цилиндрите са мерени за износване и са наред.
Тази картерна вентилация как да я елиминирам за тест. Предполагам просто трябва да откача клапана от колектора и да затапя дупката към колектора с нещо?
Има проблем да карам един ден с разкачен по този начин клапан?
Re: M52B28 пуши при първо палене.
Теча от капака, ако има, се разбира като отвъртиш свещите, ако тече ще са мазни и вътре при тях може да има масло.
Клапана се проверява още по - лесно - при работещ на място мотор - вадиш щеката за маслото, ако мотора започне да си мени оборотите - значи клапана работи, ако не ги мени...............
Клапана се проверява още по - лесно - при работещ на място мотор - вадиш щеката за маслото, ако мотора започне да си мени оборотите - значи клапана работи, ако не ги мени...............
- Татко, това е новият ми приятел. Той е влогър, трейдър, маркетинг гуру и инфлуенсър...
- Абе дъще, абе дали няма как да се съберете пак с онзи циганин?
- Абе дъще, абе дали няма как да се съберете пак с онзи циганин?
- Hellrot
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 12.08.2013
- Местоположение: Белозем
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 coupe
- Мечтае да кара: m3 e36
- Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...
Re: M52B28 пуши при първо палене.
integral написа:Теча от капака, ако има, се разбира като отвъртиш свещите, ако тече ще са мазни и вътре при тях може да има масло.
Клапана се проверява още по - лесно - при работещ на място мотор - вадиш щеката за маслото, ако мотора започне да си мени оборотите - значи клапана работи, ако не ги мени...............
Искаш да кажеш ,че е възможно от течаща гарнитура на капака да пълни свещите и от там през резбите им да влиза и в цилиндрите?
Ако е така има логика макар ,че при презацепването сложихме нова гарнитура.
Re: M52B28 пуши при първо палене.
Като отвиеш свещите ще ти стане ясно
- Татко, това е новият ми приятел. Той е влогър, трейдър, маркетинг гуру и инфлуенсър...
- Абе дъще, абе дали няма как да се съберете пак с онзи циганин?
- Абе дъще, абе дали няма как да се съберете пак с онзи циганин?
Re: M52B28 пуши при първо палене.
Най-логично за мен е да обърнеш сериозно внимание на картерната вентилация..
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3920
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: M52B28 пуши при първо палене.
Hellrot написа:свещите и от там през резбите им да влиза и в цилиндрите?
Никакъв шанс. Пуснете камера както е казал Джорданката на студен мотор да видите дали има капки масло.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Hellrot
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 12.08.2013
- Местоположение: Белозем
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 coupe
- Мечтае да кара: m3 e36
- Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...
Re: M52B28 пуши при първо палене.
Днес махнах декоративния капак и познайте....
Река от масло , навеждам се отдоло колата работи и маслото се лее направо...
Бяха стегнали само 4 болта на капака.
Тъй като абсолютно всичко е леш покрай всмукателния колектор си мисля ,че от гарнитурите му или през дюзите е влизало масло тъй като изкарах рейката и едната дюза беше цялата омаслена до доло...
Утре ще видя дали ще пуши пак и ако спре добре ако не... дано спре
Река от масло , навеждам се отдоло колата работи и маслото се лее направо...
Бяха стегнали само 4 болта на капака.
Тъй като абсолютно всичко е леш покрай всмукателния колектор си мисля ,че от гарнитурите му или през дюзите е влизало масло тъй като изкарах рейката и едната дюза беше цялата омаслена до доло...
Утре ще видя дали ще пуши пак и ако спре добре ако не... дано спре
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани