Смяна на вериги на N47/N57 ето как се прави :)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12780
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Смяна на вериги на N47/N57 ето как се прави :)
Всичко зависи от конкретната кола, за такава кола с х драйв труда е около 1500лв.TNT написа:Ако не е тайна, колко излезна цялата процедура ?
Частите според зависи какви отстъпки ползваш. В моя случай всичко за мотора е оем + масло филтри и всичко за обслужване на кутията и мехатроника е около 2000лв. Като в тия пари има и подгревни свещи + реле, бардал фул метал и разни други консумативи и дреболии.
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Re: Смяна на вериги на N47/N57 ето как се прави :)
За "N" мотор ли е цената на всички ОЕМ части които сте изброили?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12780
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Смяна на вериги на N47/N57 ето как се прави :)
eos*r написа:За "N" мотор ли е цената на всички ОЕМ части които сте изброили?
Да.
Re: Смяна на вериги на N47/N57 ето как се прави :)
118XD със B47 искат по 6000лв , маслени помпи, лагери, без да са отворили още са сигурни че и те са за смяна...и така ми казват на наяколко места...vld написа:pinger написа:Остана ли някой сервиз, дето да не държи да изкара 3К лева за 3 дена работа и да смени излишно куп части?
Пиши по конкретно де, какво точно искаш като услуга?
Иначе как да получиш адекватна насока?
-Виждал ли си такъв мотор да хвърли верига?
-Не, но отворих една такава и беше хлабава веригата
Та малко се съмнявам във почтеността на някой майсторчета.
Работата била една седмица по тая кола....
- dhtj
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 135
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CB600F
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: Смяна на вериги на N47/N57 ето как се прави :)
pinger написа:118XD със B47 искат по 6000лв...vld написа:pinger написа:Остана ли някой сервиз, дето да не държи да изкара 3К лева за 3 дена работа и да смени излишно куп части?
Пиши по конкретно де, какво точно искаш като услуга?
Иначе как да получиш адекватна насока?
Заслужават да умрат от глад тея алчни мизерници...
Един доктор е учил и специализирал 10 години, бачка нощни смени в държавна болница, бачка и съботи и недели и накрая на месеца е изкарал 2000лв...
А бай х** я има я няма завършен 12ти клас с 3ка, станал е "майстор" щото не е имал връзки за милиционер и сега иска да изкарва по 1000лв на ден и да не плаща данъци...
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Смяна на вериги на N47/N57 ето как се прави :)
Те вече почнаха да плашат хората, че и на М57 са слаби веригите и да ги сменят напред и назад.... та 90% от майсторите вече нямат почтеност, всичко е за пари. Поне вече се понаучиха да излезнат малко на светло и да пускат белекжи и фактури тук-там.
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3920
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Смяна на вериги на N47/N57 ето как се прави :)
Идеята е да ви предупредят, че не само вериги, а може да излезнат и лагери и маслена помпа и тогава сметката не скача с 200лв.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10484
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Смяна на вериги на N47/N57 ето как се прави :)
Да, хората си представят една верига и 3 болта, а списъкът с части става 2 страници А4, ако се наложат лагери и помпа + всичко по веригите. И е тъпо да не подмениш всички възможни проблемни детайли като си разглобил половината кола, за да стигнеш до веригите. Особено ако е Хдрайв. Не защитавам злоупотребите на някои места, но и не е да свалиш капака и да закопчаеш една верига...
Never mistake motion for action...
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Смяна на вериги на N47/N57 ето как се прави :)
Това, че частите са много е пределно ясно.
Но дори да приемем, че винаги всичко е за смяна и се сменя наред - говорили сме го много пъти, че разни гаражни сервизи (все още голяма част в сивия сектор), които не дават гаранция искат цени колко, че и повече от официалните дилъри.
Каквото и да си говорим - успех, ако се стигне до там, че да търсите гаранция дори от разните известни и реномирани неоторизирани сервизи. Историята познава не един или два случая, в които нещо се оплесква и после почва едно чудене и търсене "що стана така, ние ти сменихме всичко, ама и си си виновен". Даже някои са достатъчно уверени, че си снимат лайвове с подобни резили и се чудят "сега кой е виновен тук".
Но дори да приемем, че винаги всичко е за смяна и се сменя наред - говорили сме го много пъти, че разни гаражни сервизи (все още голяма част в сивия сектор), които не дават гаранция искат цени колко, че и повече от официалните дилъри.
Каквото и да си говорим - успех, ако се стигне до там, че да търсите гаранция дори от разните известни и реномирани неоторизирани сервизи. Историята познава не един или два случая, в които нещо се оплесква и после почва едно чудене и търсене "що стана така, ние ти сменихме всичко, ама и си си виновен". Даже някои са достатъчно уверени, че си снимат лайвове с подобни резили и се чудят "сега кой е виновен тук".
Re: Смяна на вериги на N47/N57 ето как се прави :)
Смяната/Ремонта /N47 задно/ направих в края на м.г.. Преди това обиколих много "известни" майстори в Сф. Можех да си поръчам ОЕМ части от Германия. Никой не се съгласи да извърши ремонта с мои части (офертата за всички части по спецификация на производителя в т.ч. и вс. крепежи беше Евро 880.-, без лагери и м. помпа). Труд под 2 к. никой от Великите Майстори не предложи /явно на такива съм попаднал/, за гаранция да не говорим. От сервиз на BMW получих оферта за 4.1 к. ( труд 1.9 к. останалото за части, масло и филтър, антифриз и фреон). Дано съм ви бил полезен с поста и мисля, че някои пишат по темата без да са "преживяли" ремонта! N.B. След ремонта ГРМ Сф-Бс, на темпомат 138 км/ч - 5л/100!?
- Ganchev__
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 213
- Регистриран на: 25.12.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW
Re: Смяна на вериги на N47/N57 ето как се прави :)
Пускам оферти от миналта година за 123д n47.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Ganchev__
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 213
- Регистриран на: 25.12.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW
Re: Смяна на вериги на N47/N57 ето как се прави :)
И последната. 6600лв
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Смяна на вериги на N47/N57 ето как се прави :)
eos*r написа:Смяната/Ремонта /N47 задно/ направих в края на м.г.. Преди това обиколих много "известни" майстори в Сф. Можех да си поръчам ОЕМ части от Германия. Никой не се съгласи да извърши ремонта с мои части (офертата за всички части по спецификация на производителя в т.ч. и вс. крепежи беше Евро 880.-, без лагери и м. помпа). Труд под 2 к. никой от Великите Майстори не предложи /явно на такива съм попаднал/, за гаранция да не говорим. От сервиз на BMW получих оферта за 4.1 к. ( труд 1.9 к. останалото за части, масло и филтър, антифриз и фреон). Дано съм ви бил полезен с поста и мисля, че някои пишат по темата без да са "преживяли" ремонта! N.B. След ремонта ГРМ Сф-Бс, на темпомат 138 км/ч - 5л/100!?
Аз именно това казвам от много време насам - доста спецове започнаха да искат по 5-6 бона за ремонта без реална гаранция, което са цени над оторизираните представителства където поне някакв гаранция ще има.
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10484
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Смяна на вериги на N47/N57 ето как се прави :)
eos*r написа:Труд под 2 к. никой от Великите Майстори не предложи /явно на такива съм попаднал/, за гаранция да не говорим.
Ами не е точно така - и DSC, и Mopart, и Мирафиори например, дават гаранция, ако частите са купени от тях. При 6к в официален сервиз, все си мисля, че няма да е по-евтино. Масовите Е90 с N47 вече са около 10к, а това обслужване не е единственият разход по колата. Да, всеки иска в БМВ, но все пак с оригинални части и кадърен майстор е по-масовия избор.
Never mistake motion for action...
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3920
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Смяна на вериги на N47/N57 ето как се прави :)
Ние като цяло не приемаме изобщо автомобили с части от клиента, без значение за какво! Само тунинг неща понякога. То няма как да даваме гаранция и с части от клиента.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани