полезно за собствениците на 325i и 330i
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10484
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Като цяло бихме, ако са му сменяни инжекторите. Това е най-неприятният и скъп проблем в тези мотори. Другото много важно е да има история или да се знае как му е сменяно маслото - ако е обслужван на 25к км, не ти трябва.
Never mistake motion for action...
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Leon написа:Като цяло бихме, ако са му сменяни инжекторите. Това е най-неприятният и скъп проблем в тези мотори. Другото много важно е да има история или да се знае как му е сменяно маслото - ако е обслужван на 25к км, не ти трябва.
Ясно , благодаря!
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Каква е тази грешка 2А43
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Здравейте на всички! Търся някой сервиз във Варна който сменя гумички на клапани без да отваря главата или някой който си ги е сменил сам и ако е склонен да съдейства мога да си платя. Благодаря предварително.
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
e90 rider написа:Здравейте на всички! Търся някой сервиз във Варна който сменя гумички на клапани без да отваря главата или някой който си ги е сменил сам и ако е склонен да съдейства мога да си платя. Благодаря предварително.
Не се занимавай с глупости ....от опит ти го казвам ...тези двигатели опичат гумички но разхода на масло е от сегменти...
Ако смениш гумички ще дадеш едни 600лв. а после ще ги дадеш тези 600 плюс 2000-3000лв за смяна на сегменти и всички други простотии покрай тях...
- Djaniko0o
- Потребител
- Мнения: 40
- Регистриран на: 25.05.2013
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325i N52
- Мечтае да кара: Самолет
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Здравейте! На път съм да си закупя н52б25 с газ 2006 година. Причината поради която гледам този мотор е че се газифицира лесно и защото имам около 600-700км всяка седмица само извънградско и гледам н52, за да става на газ. Прочетох цялата тема и малко ме стреснаха разходите особено на масло. Какво ме бихте посъветвали? Какъв двигател да търся за такъв пробег както казах около 2-3 месеца правя 10к км. Търся е90, но се чудя дали да продължавам да гледам н52 или да се насоча към друг мотор. Благодаря ви!
"Бавно" е субективно понятие, което само ти си знаеш какво означава
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1538
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Според мен, все пак е по-добре 25д или 30д ! Пробега е подходящ за дизелов автомобил, а въпросните варианти са отлични конструктивно!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- Djaniko0o
- Потребител
- Мнения: 40
- Регистриран на: 25.05.2013
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325i N52
- Мечтае да кара: Самолет
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
ildivvy написа:Според мен, все пак е по-добре 25д или 30д ! Пробега е подходящ за дизелов автомобил, а въпросните варианти са отлични конструктивно!
Разбрах. Благодаря! Карам дизелов автомобил от ваг групата. Навъртях му 350хил км само съединител и масло на двигателя и някой друг тампон на двигател съм сменил нищо друго. Знам че каквото и да взема няма да е така. Насочих се към бензина, за да монтирам газ мисля си, че разхода за гориво ще бъде по-добър. Намерих доста запазен екземпляр н52 на реални 160хил км. Внос от Швейцария. Дано не ми изяде главата
"Бавно" е субективно понятие, което само ти си знаеш какво означава
- Djaniko0o
- Потребител
- Мнения: 40
- Регистриран на: 25.05.2013
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325i N52
- Мечтае да кара: Самолет
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
П.п искам да попитам има ли вариант тези мотори да работят на 90 градуса и какво трябва да се направи, за да работи на по ниска температура.
"Бавно" е субективно понятие, което само ти си знаеш какво означава
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Тези мотори и останалите след тях са проектирани да работят на 108 и нагоре градуса. Според мен вместо да си усложняваш живота и да експериментираш с двигателя, си търси дизел или си го ползвай такъв какъвто е. Високата температура е страшна само ако ти изгори водната помпа. През останалото време лично аз не съм забелязвал някакъв проблем. С такъв двигател карам вече почти 8 години, взех го на 130к сега наближава 290к. Това ако ще се кара главно извънградско, в при преобладаваща градска експлоатация не мога да кажа как е. В града и през лятото температурата настина става доста висока - виждал съм я да стига до 116 гр. При теб такъв проблем както разбирам няма да има. Ако двигателят ти е в добро състояние и сменяш маслото навреме, може да го ползваш дълго време, макар да му дават живот до първо отваряне 200-250хил км.
Според мен е редно да прегледаш темата тя не е толкова голяма, за да разбереш какво да очакваш от този мотор. Колегите са си споделили опитностите и е разумно човек да се възползва от тях.
Според мен е редно да прегледаш темата тя не е толкова голяма, за да разбереш какво да очакваш от този мотор. Колегите са си споделили опитностите и е разумно човек да се възползва от тях.
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10484
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Вече могат да се препрограмират да работят на ниски градуси. Температурата се контролира от ECU-то, така че не е проблем. Единственият смисъл на високите градуси е някаква имагинерна екология, така че колкото по-скоро ги намалите, толкова по-малко проблеми.
Never mistake motion for action...
- bojanski92
- Потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 4.05.2014
- Пол: Мъж
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Къде и как го правят? Контакт и цена?Leon написа:Вече могат да се препрограмират да работят на ниски градуси. Температурата се контролира от ECU-то, така че не е проблем. Единственият смисъл на високите градуси е някаква имагинерна екология, така че колкото по-скоро ги намалите, толкова по-малко проблеми.
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Ако му намалиш работната температура с 15-20 градуса, разхода на гориво ще се вдигне предполагам най-малко с 4-5 процента. И това има смисъл да се прави, ако изобщо е разумна идея на някой по-нов автомобил с двигател в добро състояние, за да му се увеличи ресурса, а не на 15-20г. таралясник, който не се знае в кой момент ще сдаде багажа. Това, че са намерили начин да свалят температурата програмно при всяко положение е много добра новина.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12780
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
zaharia написа:Ако му намалиш работната температура с 15-20 градуса, разхода на гориво ще се вдигне предполагам най-малко с 4-5 процента. И това има смисъл да се прави, ако изобщо е разумна идея на някой по-нов автомобил с двигател в добро състояние, за да му се увеличи ресурса, а не на 15-20г. таралясник, който не се знае в кой момент ще сдаде багажа. Това, че са намерили начин да свалят температурата програмно при всяко положение е много добра новина.
Температурата се намалява до 95 градуса, и продължава да варира от 80 до 95 но не стига 110-115.
Дали се повишава разхода, нямам представа.
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1538
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Leon написа:Вече могат да се препрограмират да работят на ниски градуси. Температурата се контролира от ECU-то, така че не е проблем. Единственият смисъл на високите градуси е някаква имагинерна екология, така че колкото по-скоро ги намалите, толкова по-малко проблеми.
Това е интересно! Ще очакваме подробности...
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани