118 N46B20B проблем спирачки
Модератор: Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- antoanidis
- Потребител
- Мнения: 15
- Регистриран на: 27.07.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E87 N46B20B
118 N46B20B проблем спирачки
Здравейте.Вчера ми се втвърди педала на спирачката на празен ход
Възможно ли да е от вакуум помпата.Откачих маркуча към сервото и имаше вакуум.
Чисто механично може ли да се прецака нещо? или е само уплътненията
Възможно ли да е от вакуум помпата.Откачих маркуча към сервото и имаше вакуум.
Чисто механично може ли да се прецака нещо? или е само уплътненията
- turbo_k27
- Потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 16.06.2010
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Скучно E91 с N46B20
- Мечтае да кара: E36 M3
Re: 118 N46B20B проблем спирачки
Здравей,
Това ми се случи наскоро, затова мога да ти дам доста добра насока какво може да погледнеш.
Когато се втвърди педала на спирачките, при работещ двигател може да са се случили три неща.
Първо проблем с вакуум помпата, второ пробив по линията, трето спукана мембрана на серво усилвател.
Проверка на вакуум помпата се извършва с манометър за налягане. Обикновенно уреда съчетава скала за налягане и вакуум. Показаното, на празен ход, трябва да е около 30 inHg. При мен проблема се оказа помпата, като самия проблем беше неуплътнен щуцер. Като се натиснеше щуцера, вакуума се увеличаваше. Относно вакуумните тръбопроводи,проблем рядко да се появи, но не е изключено. Може би маркуча при самата помпа да се нацепи. Както и да е лесно се проверява и при нужда се сменят. За сервото пак бих казал рядко да се случи самата мембрана да се нацепи, скъса но не изключено. Проверката се извършва така-натиска се плавно педала и се ослушваш за евентуален теч, да не казвам съскане. Подмяната е трудна, защото трябва да се свали abs модула. След подмяната на сервото, трябва обезвъздушаване на спирачките и самия модул.
Дано да съм дал полезни насоки и дано е нещо лесно за отстраняване.
Поздрави
Това ми се случи наскоро, затова мога да ти дам доста добра насока какво може да погледнеш.
Когато се втвърди педала на спирачките, при работещ двигател може да са се случили три неща.
Първо проблем с вакуум помпата, второ пробив по линията, трето спукана мембрана на серво усилвател.
Проверка на вакуум помпата се извършва с манометър за налягане. Обикновенно уреда съчетава скала за налягане и вакуум. Показаното, на празен ход, трябва да е около 30 inHg. При мен проблема се оказа помпата, като самия проблем беше неуплътнен щуцер. Като се натиснеше щуцера, вакуума се увеличаваше. Относно вакуумните тръбопроводи,проблем рядко да се появи, но не е изключено. Може би маркуча при самата помпа да се нацепи. Както и да е лесно се проверява и при нужда се сменят. За сервото пак бих казал рядко да се случи самата мембрана да се нацепи, скъса но не изключено. Проверката се извършва така-натиска се плавно педала и се ослушваш за евентуален теч, да не казвам съскане. Подмяната е трудна, защото трябва да се свали abs модула. След подмяната на сервото, трябва обезвъздушаване на спирачките и самия модул.
Дано да съм дал полезни насоки и дано е нещо лесно за отстраняване.
Поздрави
- antoanidis
- Потребител
- Мнения: 15
- Регистриран на: 27.07.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E87 N46B20B
Re: 118 N46B20B проблем спирачки
Оказа се вакуум помпата.Смених я с нова и вече всичко е наред
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани