Проблем с охладителната система BMW x5 e53 3.0d M57
Модератор: Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с охладителната система BMW x5 e53 3.0d M57
Здравейте колеги !
Изчетох всичко по темата , но така и не намерих конкретен отговор, затова реших да попитам , та накратко :
Закупих въпросния джип преди 3 месеца , при първоначалното обслужване видяхме , че е каран на вода съответно сложихме син антифриз и тогава започнаха проблемите , отначало правеше леки течове отдолу , сменихме всички О- пръстени и тн - престана , след това започна да държи високи градуси колата на място 90-105 след като започне да се кара градусите се нормализират ( това по андройд медията , иначе на таблото никога не е мърдала от “12ч”), парно имаше през цялото време.. Започна да надува маркуча , като горния стои адски топъл , а долния е хладък към студен. Тествахме я да изгорели газове - не си смени Цвета. Започна да си губи парното малко по малко - сменихме водна помпа и термостати , като след това парното дойде само във високите обороти и скорости - на 80 в обороти има парно , като е на светофар започва да се губи лека - по-лека. Ходих и на промивка на радиатора - беше идеално чист. Страшна драма..сега виждаме, че антифриза не циркулира въобще към долния маркуч и радиатора стоят хладни, а горния маркуч е доста твърд и има налягане.
Иначе перката на радиатора работи, също така никога не е пушил и няма софтуерни доработки.
Ще бъда много благодарен , ако успеем да намерим решение.
Поздрави !
Изчетох всичко по темата , но така и не намерих конкретен отговор, затова реших да попитам , та накратко :
Закупих въпросния джип преди 3 месеца , при първоначалното обслужване видяхме , че е каран на вода съответно сложихме син антифриз и тогава започнаха проблемите , отначало правеше леки течове отдолу , сменихме всички О- пръстени и тн - престана , след това започна да държи високи градуси колата на място 90-105 след като започне да се кара градусите се нормализират ( това по андройд медията , иначе на таблото никога не е мърдала от “12ч”), парно имаше през цялото време.. Започна да надува маркуча , като горния стои адски топъл , а долния е хладък към студен. Тествахме я да изгорели газове - не си смени Цвета. Започна да си губи парното малко по малко - сменихме водна помпа и термостати , като след това парното дойде само във високите обороти и скорости - на 80 в обороти има парно , като е на светофар започва да се губи лека - по-лека. Ходих и на промивка на радиатора - беше идеално чист. Страшна драма..сега виждаме, че антифриза не циркулира въобще към долния маркуч и радиатора стоят хладни, а горния маркуч е доста твърд и има налягане.
Иначе перката на радиатора работи, също така никога не е пушил и няма софтуерни доработки.
Ще бъда много благодарен , ако успеем да намерим решение.
Поздрави !
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6216
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с охладителната система BMW x5 e53 3.0d M57
Колега, не се слага син антифриз. Прекалено много е разглобявано за да може да се каже дистанционно къде е проблема.
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3914
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Проблем с охладителната система BMW x5 e53 3.0d M57
Слага се оригинален, който е син...
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- wladio
- младши ентусиаст
- Мнения: 681
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Re: Проблем с охладителната система BMW x5 e53 3.0d M57
Проверете термостат и водната помпа
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6216
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с охладителната система BMW x5 e53 3.0d M57
Kroki написа:Слага се оригинален, който е син...
Оригиналния е със специфичен синьо-зелен цвят. Няма аналог.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани